eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Skłodowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Skłodowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Skłodowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9d3d745-93b5-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025528/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odwodnienie dróg gminnych w Babicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065776/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 558403,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w formule zaprojektuj-wybuduj pn. „Odwodnienie ulic: Zamkowa, Marii Konopnickiej, Marii Skłodowskiej-Curie i Elizy Orzeszkowej w Babicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie). Następnie należy zrealizować wszystkie roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym.
Zakres robót stanowi:
I.a)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Zamkowej poprzez wykonanie zabudowy krawężnika i ścieku przykrawężnikowego na długości ok 148 mb wraz z wykonaniem 4 studzienek ściekowych chłonnych.
b)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Konopnickiej poprzez wykonanie zabudowy krawężnika i ścieku przykrawężnikowego na długości ok 250 mb.
c)Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy Orzeszkowej poprzez wykonanie zabudowy krawężnika i ścieku przykrawężnikowego (po obu stronach drogi) na długości ok 906 mb wraz z wykonaniem 6 studzienek ściekowych chłonnych.
d) Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy M.Skłodowskiej Curie oraz parkingu przy UG Babice poprzez wykonanie zabudowy krawężnika i ścieku przykrawężnikowego na długości ok 200 mb wraz z budową kanału deszczowego z rur PVC DN 315 na długości ok 243 mb oraz z rur PVC Dn 250 na długości ok 102 mb wraz z budową 11 szt. studni betonowych DN 1000 i 9 sztukami studzienek ściekowych wraz z włączeniem do kanalizacji deszczowej przy ul. Wyszyńskiego.
e)w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań.
II. Wybudowanie wyżej wymienionych odwodnień wraz z uzbrojeniem oraz przywrócenie terenu objętego inwestycją do stanu pierwotnego sprzed rozpoczęcia robót.
Uwaga: Długości są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu.
Ostateczne wartości w zakresie średnic, długości sieci i przełączeń ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Inwestorem.
Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Dobór technologii robot dla poszczególnych fragmentów sieci stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy.
Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy odwodnień powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry funkcjonalno – użytkowe, określone w PFU – w szczególności: Trwałości robót, Braku negatywnego wpływu na parametry pracy sieci, Zapewnienia szczelności sieci, Zachowania wymaganych parametrów statycznych rur.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596911,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596911,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596911,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jarosław Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ,,KANBUD" S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zenon Wójcik Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ,,KANBUD" S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 628 10 80 369

7.3.3) Ulica: ul. 9 Maja 3/81

7.3.4) Miejscowość: Libiąż

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596911,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.