eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątek › "Zakup ciągnika, beczki asenizacyjnej i przyczepy."



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika, beczki asenizacyjnej i przyczepy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIĄTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Piątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-120

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 722-19-19

1.5.8.) Numer faksu: 24 722-19-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugpiatek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ugpaitek.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ciągnika, beczki asenizacyjnej i przyczepy.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06438e3d-89b1-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001044/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika, beczki asenizacyjnej i przyczepy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rzowoju Obaszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania "Gospodarka wodno- ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii."

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052317/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu w postaci ciągnika, beczki asenizacyjnej i przyczepy.
Wymagania techniczne.
Ciągnik:
Fabrycznie nowy z kabiną w pełni przeszkloną, rok produkcji nie straszy niż 2021
1. Silnik: minimum 4 cylindrowy.
2. Pojemność: minimum 3600 cm3 maksimum 3700 cm 3
3. Moc minimum: 125 [KM]
4. Moment obrotowy: minimum 475 NM
5. Elektrohydrauliczne załączanie napędu 4WD
6. Obroty WOM: minimum 540 oraz 540E [obr./min.]
7. WOM: załączany elektrohydraulicznie
8. Dwa siłowniki wspomagające tylny TUZ
9. Masa całkowita (bez obciążników): minimum 4 600 [kg]
10. Tylny TUZ kat. II; końcówki hakowe, sterowany elektronicznie
11. Skrzynia biegów / Przekładnia: minimum przód 36 + tył 12 (H-L-M),
12. Rewers elektrohydrauliczny
13. Siedzenie operatora amortyzowane pneumatycznie z dwoma podłokietnikami
14. Siedzenie pasażera
15. Lusterka zewnętrzne teleskopowe
16. Oś amortyzowana hydraulicznie
17. Klimatyzacja i ogrzewanie
18. Pneumatyka 1 i 2-obwodowa
19. Minimum 4 pary wyjść hydraulicznych z elektroniczną regulacją przepływu
20. Minimum 2 prędkości WOM
21. Udźwig podnośnika minimum 6000kg
22. 4 obciążniki na koła tylne (po 2 na koło) waga jednego minimum 34 kg
23. Opony: rozmiar minimum przednie 480/65 R24 oraz tylne 540/65 R38
24. Przednie błotniki skrętne
25. Zaczep górny automatyczny, zaczep Piton Fix oraz zaczep dolny – belka rolnicza
26. Ładowacz czołowy TUR sterowany joystickiem wyposażony w amortyzator tłokowy, łyżką 4w1 szerokość 1,8m, widły do palet regulowane.
27. Przedni TUZ

Wóz asenizacyjny:
1. Pojemność zbiornika minimum 8 000L
2. Średnica zbiornika od 1400 – do 1600 mm
3. Grubość płaszcza zbiornika min 6mm
4. Ogumienie 550/60-22,5 16 PR
5. Hamulce pneumatyczne
6. Dyszel sprężynowy (amortyzowany)
7. Lampa błyskowa LED
8. Błotniki ocynkowane
9. Wylot z lewej i prawej strony
10. Właz tylny minimum 900mm
11. Wskaźnik poziomu cieczy rurowy
12. Kompresor o wydatku minimum PN84 (wydatek powietrza 9000 L/mn) - 540 obr./min
13. Wąż ssawny min. długość 8m, średnica 110mm
14. Para tylnych świateł drogowych LED
15. Zestaw ostrzegawczy z 4 panelami czerwono-białymi o wymiarach minimum 280x280cm zgodnie z rozporządzeniem UE2015/208
16. Wewnętrzny falochron – 1 sztuk
17. Zbiornik bez pierścieni wzmacniających wewnątrz
Przyczepa rolnicza:
1. Ładowność konstrukcyjna minimum 10000kg
2. Masa własna minimum 3600kg – maksimum 4000kg
3. Pojemność ładunkowa: min. 15,0m3
4. System wywrotu trójstronny,
5. Tylna ściana otwierana hydraulicznie
6. Wysokość ściany min. 600mm
7. Nadstawy 1000mm lub 500mm+500mm
8. Grubość blachy podłogi min. 5mm
9. Grubość blachy ściany min. 2,5mm
10. Koło zapasowe z wieszakiem
11. Rozmiar ogumienia:15,0/70-18
12. Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
13. Zawieszenie typu tandem na minimum 4 resorach piórowych
14. Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej minimum (do tyłu / na boki) 50˚/46˚
15. Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
16. Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
17. Centralne ryglowanie ścian
18. Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
19. Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem.
Uwaga:
1. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianego sprzętu mają charakter wymogów
minimalnych.
2. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez
Zamawiającego. Wszelkie zmiany parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania ofert.
3. Za dostawę kompletną rozumie się dostawę materiałów, narzędzi, sprzętu, o których mowa w SWZ wraz ze wszystkimi wymaganymi dla danej dostawy dokumentami pod rygorem odmowy zapłaty, w tym m.in. atesty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności, wymagania z obowiązującą normą, karty charakterystyki i inne dokumenty wymagane dla dostarczonego towaru.
4. Zamawiane sprzęty muszą spełniać wszystkie wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
5. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie ww. sprzęty.
6. Szczegółowe obowiązki wykonawcy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

34223340-1 - Cysterny naczepowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "ZIMEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750020950

7.3.3) Ulica: Leszcze 29

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.