eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach".



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 200 15 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat.kielce.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ec3c94-89aa-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004312/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055891/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 386760 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacunkowym wolumenie 879 000 kWh w okresie od 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. dla Powiatu Kieleckiego do niżej wymienionych nieruchomości:
 Budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44.
Dostawa energii elektrycznej w taryfie B21 w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
 Budynek stanowiący własność Powiatu Kieleckiego, położony w obrębie geodezyjnym 0020 Rembów gmina Raków, w ewidencji gruntów i budynków oznaczonej numerem działki 736 (Rembów 52).
Dostawa energii elektrycznej w taryfie C11 w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
 Budynek stanowiący własność Powiatu Kieleckiego pod adresem:
Podzamcze 46, gm. Chęciny, oznaczony jako Pawilon nr 2.
Dostawa energii elektrycznej w taryfie G11 w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
Określenie grup taryfowych według nomenklatury stosowanej przez PGE Dystrybucja S.A. (Zamawiający ma podpisaną umowę dystrybucyjną dot. budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach, natomiast w przypadku budynku w Rembowie oraz budynku w Podzamczu będą zawarte umowy na dystrybucję energii).
Zamawiający nie gwarantuje zakupu całej prognozowanej ilości energii. Deklarowana minimalna ilość szacunkowego zużycia energii nie będzie mniejsza niż 50%, jednocześnie Zamawiający zastrzega, że zmniejszenie ilości zakupionej energii w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość zbycia nieruchomości w Rembowie lub w Podzamczu, o czym Wykonawca zostanie poinformowany z wyprzedzeniem. W takim przypadku umowa zostanie aneksowana.
Zamawiający informuje, że umowa na dystrybucję energii elektrycznej (dotyczy budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach) zawarta jest na czas nieokreślony.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785153,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921842,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785153,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785153,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.