Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00068137/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=46141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f936303-90a3-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w latach 2022 – 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061770/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.6.2022.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528032 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Gruta i jednostek w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
2. Usługa odbioru przesyłek w siedzibie WYKONAWCY będzie świadczona na rzecz następujących podmiotów:
1) Urzędu Gminy w Grucie, Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno, NIP 8762443622 (odbiorca i nabywca Gmina Gruta)
W przypadku jednostek:
Nabywca: Gmina Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno, NIP 8762443622
Odbiorca: - Odbiorca, dana jednostka n/w
2) Szkoły Podstawowej w Plemiętach NIP 876-21-19-241, Plemięta 19, 86-330 Mełno
3) Szkoły Podstawowej w Grucie NIP 876-21-19-703, Gruta 70, 83-330 Mełno;
4) Przedszkole Samorządowego w Mełnie NIP 876-21-22-852, Mełno 5, 86-330 Mełno
5) Żłobka w Nicwałdzie NIP 876-24-61-904, Nicwałd 60, 86-330 Mełno
6) Szkoły Podstawowej w Nicwałd NIP 876-21-19-761, Nicwałd 26, 86-330 Mełno
7) Szkoły Podstawowej w Boguszewie NIP 876-21-19-784, Boguszewo 28-29, 86-330 Mełno
8) Szkoły Podstawowej w Słupie NIP 876-21-19-258, Słup 3, 86-330 Mełno
9) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grucie NIP 876-202-34-81, Gruta 244, 86-330 Mełno
3. Nadanie przesyłek i paczek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. standardowo przyjętych godzin pracy Urzędów od godziny 7:00 do 15:00.
4. Poszczególne ilości nadawanych przesyłek pocztowych (łącznie dla wszystkich jednostek) wymienione w załączniku do formularza ofertowego (Załącznik nr 1) mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający jednakże zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przesyłek wymienionych w ww. załączniku nie więcej niż o 20%. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie nadania przez Zamawiającego przewidywanej ilości przesyłek listowych.
Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) listy ekonomiczne zwykłe – przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
2) listy ekonomiczne polecone – przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) listy ekonomiczne polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
4) listy priorytetowe zwykłe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
5) listy priorytetowe polecone – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
6) listy priorytetowe polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
7) paczki krajowe i zagraniczne,
8) paczki krajowe i zagraniczne priorytetowe,
9) druki bezadresowe
5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy ewidencjonowania przesyłek w systemie elektronicznym z możliwości bieżącego monitorowania przesyłki przez pracowników Zamawiającego, z elektronicznym potwierdzeniem odbioru przesyłki.
6. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi pocztowe na rzecz Zamawiającego zgodnie z przepisami:
a) Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1041 t.j.),
b) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej, (Dz.U. z 2019 r., poz. 474)
c) ratyfikowanych umów międzynarodowych: ÓSMY PROTOKÓŁ DODATKOWY do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszy protokół dodatkowy do Regulaminu Generalnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem – Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych, Genewa 2008.08.12 (Dz. U. z 2014 r., poz. 1824), Regulamin Porozumienia dotyczącego pocztowych usług płatniczych, Regulamin Poczty Listowej i Regulamin dotyczący paczek pocztowych, Berno 2008.11.11 (M.P. z 2015 r., poz. 46),
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego tj. z dnia 16 marca 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.),
e) ustawy Ordynacja podatkowa tj. z dnia 21 lipca 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540),
f) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, w tym wydanych na podstawie ustawy, Prawo Pocztowe oraz wynikających z postanowień niniejszego zapytania ofertowego,
g) regulaminu świadczenia usług Wykonawcy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczono w SWZ w dziale IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544953,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544953,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544953,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-73-13
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544953,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI GRUTA
więcej: przetargi GRUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dostarczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrocie przesyłek niedoręczonych
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp. oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Ostrowie Wlkp.
- Świadczenie usług pocztowych w okresie VII 2024-XII 2025
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.