eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych poprzez dostosowanie pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej i Działu Fizjoterapii wraz z wyposażeniem w SP ZOZ w Radziejowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych poprzez dostosowanie pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej i Działu Fizjoterapii wraz z wyposażeniem w SP ZOZ w Radziejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie dostępności usług zdrowotnych poprzez dostosowanie pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej i Działu Fizjoterapii wraz z wyposażeniem w SP ZOZ w Radziejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-717e8ac1-5501-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym i wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, wezwania, wnioski o wyjaśnienie treści SWZ i inne, przekazywane będą wyłącznie w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow , zwanej dalej "platformą". Za datę przekazania dokumentu/informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu. Wykonawca zamierzający złożyć wniosek zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami dla
Użytkowników (Wykonawców) platformy dostępnymi pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje oraz zaakceptować regulamin korzystania z platformy dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami dla Użytkowników (Wykonawców) platformy i wymaganiami technicznymi związanymi z korzystaniem z platformy dostępnymi pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje oraz zaakceptować regulamin korzystania z platformy dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Wsparcia technicznego w zakresie działania platformy udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań; nr tel. 22 101 02 02;
cwk@platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie ul. Szpitalna 3 88-200 Radziejów
• inspektorem ochrony danych osobowych - Sylwia Bojanowska - Dekert tel. 515 291 178 , e-mail: iod@szpitalradziejow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-03/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych , wskazanych w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów dla danej oferty będzie obliczona według wzorów:
X = X1 + X2
X1 - liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w kryterium „cena”;
oceniana będzie łączna cena ofertowa brutto określona w Formularzu ofertowym;
ilość punktów obliczona będzie według poniższego wzoru:
najniższa cena brutto z ofert
X1 = ----------------------------------------------- x 100 pkt x waga 90 %
cena brutto z rozpatrywanej oferty
X2 - liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w kryterium „termin”;
oceniany będzie termin realizacji w całości przedmiotu zamówienia określony w
Formularzu ofertowym (w dniach);
ilość punktów obliczona będzie według poniższego wzoru:
najkrótszy termin z ofert
X2 = --------------------------------------- x 100 pkt x waga 10 %
termin z rozpatrywanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli wykaże on realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2-ch zamówień o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każde, obejmujących wykonanie robót budowlanych (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) obiektów leczniczych (przychodnia,
szpital, zakład opiekuńczo-leczniczy, itp.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania i spełnienia warunków udziału:
4.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (według wzoru - załącznik nr 2 do SWZ).
4.2 Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru - załącznik nr 8
do SWZ.
4.3 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy (według wzoru - załącznik nr 6 do SWZ).
4.4 Odpis z właściwego rejestru sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - według pkt 5.
4.5 Wykaz zrealizowanych zamówień określonych w pkt 3, zawierający nazwy inwestorów, zakres zamówienia, wartość i termin realizacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień.
4.6 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby (jeśli dotyczy) - według wzoru - załącznik nr 9 do SWZ.
4.7 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.1. i 4.2. oraz dokument wskazany w pkt 4.4. składają również podmioty udostępniające zasoby i podwykonawcy/dalsi podwykonawcy - jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy odnoszące się do wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zwani dalej wspólnikami,
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 oraz oświadczenia wspólników, jaki zakres zamówienia będą oni realizować.Wspólnicy zobowiązani są do złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w Rozdziale VI SWZ.
5. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, w przypadku wyboru ich oferty, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do zawarcia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

W przypadku wykonawcy występującego wspólnie, przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia publicznego należy dostarczyć kopię umowy zawartej pomiędzy wspólnikami, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
6.1 Umowa powinna zawierać co najmniej następujące postanowienia:
a) określenie zakresu umowy obejmującego niniejszy przedmiot zamówienia, wraz z określeniem podziału zadań;
b) określenie sposobu reprezentacji - wskazanie „Lidera” lub osoby prawnej lub fizycznej uprawomocnionej do reprezentacji wspólników, składania oświadczeń i podejmowania zobowiązań w tym finansowych w imieniu wspólników;
c) czas trwania umowy – co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia + maksymalny okres gwarancji;
d) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wspólników;
e) wskazanie podmiotu, z którym zamawiający będzie prowadził rozliczenia finansowe;
f) zakaz wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek ze wspólników do terminu zakończenia okresu gwarancji;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy nie mogą naruszać przepisów art. 454 i 455 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków umowy:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach określonych w art. 455 ust. 2;
2) w zakresie terminu zakończenia w przypadku wstrzymania robót przez zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
3. Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco narusza postanowienia umowy, w szczególności wykonuje roboty niezgodnie z przedmiarami, STWiOR, uzgodnionymi terminami i przepisami Prawa budowlanego. W tym przypadku Wykonawcy zostaną naliczone kary umowne określone w § 10 ust. 1c).
4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawierania, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie miesiąca od daty uzyskania wiadomości o tej zmianie. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu prawidłowego wykonania części umowy.
5. Sporządzania aneksu nie wymagają (zmiany inne niż wskazane w ust. 2):
zmiana stawki podatku VAT wynikająca ze zmiany przepisów; w takim wypadku Wykonawca powiadamia o tym Zamawiającego i uwzględnia zmianę na fakturze;
zmiana osób wskazanych w umowie (ze strony Wykonawcy i Zamawiającego), odpowiedzialnych za realizację umowy ; w takim wypadku Strona dokonująca zmiany poinformuje o zmianie drugą stronę w terminie do 14 dni, w formie pisemnej lub mailowo;
zmiana danych tele-adresowych; w takim wypadku strona dokonująca zmiany poinformuje o zmianie drugą stronę w terminie do 14 dni, w formie pisemnej lub mailowo.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.