eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych - z podziałem na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych – z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 758 30 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ks. Piotra Skargi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291656209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 69

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedyneczka.edupage.org/contact/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291799245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Literacka 20

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2milanowek.biposwiata.pl/kontakt

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291655084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żabie Oczko 1

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3.milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsg3milanowek.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 „Pod Dębowym Listkiem”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291282803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbigniewa Herberta 43

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkolemilanowek.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.fiderkiewicza.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291174255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://milanowek.naszops.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Straż Miejska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291627343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz_miejska@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazmiejska.milanowek.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Jerzyków Żłobek Publiczny w Milanówku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291829874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 18a

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@akademia-jerzykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://akademia-jerzykow.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Milanowskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291082352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 3

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mckmilanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mckmilanowek.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina MIlanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529 179 92 45

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://milanowek.eb2b.com.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych – z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ba0c3e-8c8d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003895/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup usług ubezpieczeniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022449/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sygnatura: ZP. 271.2.4.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195715,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup usług ubezpieczeń mienia, OC oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych, szczegółowy opis zawarto w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 170041,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup usług ubezpieczeń mienia i OC dla Milanowskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 25673,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208323,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208323,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208323,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806

7.3.3) Ulica: Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208323,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19444,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia Umowy, do dnia 31 marca 2023 r. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, określonego w §3 ust. 3-5 Umowy okres realizacji Umowy ulegnie wydłużeniu do dnia 31 marca 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.