Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070837/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107308 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 - 562 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd83497-c2cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych, polegających na:
1) Roboty rozbiórkowe boksów z siatki na konstrukcji stalowej.
2) Zeskrobanie i zmycie starej farby, równanie, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie farbami ścieralnymi ścian i sufitów.
3) Obudowa ścian zewnętrznych płytami ogniowymi gkf o gr. 12,5mm w zabudowie rur instalacji wodnej, c.o., grzejniki. Oddalonej od ścian około 25,0cm o odporności ogniowej EI30 wraz z drzwiczkami rewizyjnymi EI30 z wykonaniem przejść ogniowych na rurach stalowych i przewodach elektrycznych.
4) Wykonanie obudów i maskownic na grzejniki z płyt ognioodpornych, zlicowanych z zabudową z płyt g-kf na ruszcie metalowym.
5) Ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych PCW bez warstwy izolacyjnej. Wykładzina podłogowa heterogeniczna z PVC antypoślizgowa, permanentnie antypoślizgowa o klasie co najmniej R10 z opiłkami korundu i kwarcu, bez ftalanów. Reakcja na ogień Bfl-s1. Grubość co najmniej 2,0 mm.
6) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.
7) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych natynkowych typu LED, oprawy awaryjne, oprawy ewakuacyjne.
8) Montaż rozdzielnic, wyłącznik nadprądowy, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, łączników światła podtynkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez osobę mającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawca zapewni kierowanie robotami elektrycznymi przez osobę mającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym w specjalności; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Wykonawca przedstawi te osoby do akceptacji Zamawiającemu.
4. W związku z tym, że wykonanie zadania jest niezbędne do funkcjonowania szkoły, termin zakończenia zadania nie może być dłuższy niż do dnia 31 sierpnia 2021 r. Do tego dnia Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty przewidziane w zakresie umownym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31213100-3 - Rozdzielnie
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45212230-7 - Instalowanie szatni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128806,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128806,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128806,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Mariusz Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200352550
7.3.3) Ulica: ul. Emila Młynarskiego 14/97
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MARIUSZ PIASECKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MARIUSZ PIASECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128806,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Rozdzielnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.