eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107308 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 - 562 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd83497-c2cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja szatni w segmencie A Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych, polegających na:
1) Roboty rozbiórkowe boksów z siatki na konstrukcji stalowej.
2) Zeskrobanie i zmycie starej farby, równanie, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie farbami ścieralnymi ścian i sufitów.
3) Obudowa ścian zewnętrznych płytami ogniowymi gkf o gr. 12,5mm w zabudowie rur instalacji wodnej, c.o., grzejniki. Oddalonej od ścian około 25,0cm o odporności ogniowej EI30 wraz z drzwiczkami rewizyjnymi EI30 z wykonaniem przejść ogniowych na rurach stalowych i przewodach elektrycznych.
4) Wykonanie obudów i maskownic na grzejniki z płyt ognioodpornych, zlicowanych z zabudową z płyt g-kf na ruszcie metalowym.
5) Ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych PCW bez warstwy izolacyjnej. Wykładzina podłogowa heterogeniczna z PVC antypoślizgowa, permanentnie antypoślizgowa o klasie co najmniej R10 z opiłkami korundu i kwarcu, bez ftalanów. Reakcja na ogień Bfl-s1. Grubość co najmniej 2,0 mm.
6) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.
7) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych natynkowych typu LED, oprawy awaryjne, oprawy ewakuacyjne.
8) Montaż rozdzielnic, wyłącznik nadprądowy, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, łączników światła podtynkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez osobę mającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawca zapewni kierowanie robotami elektrycznymi przez osobę mającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym w specjalności; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Wykonawca przedstawi te osoby do akceptacji Zamawiającemu.
4. W związku z tym, że wykonanie zadania jest niezbędne do funkcjonowania szkoły, termin zakończenia zadania nie może być dłuższy niż do dnia 31 sierpnia 2021 r. Do tego dnia Wykonawca musi zakończyć wszystkie roboty przewidziane w zakresie umownym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31213100-3 - Rozdzielnie

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

45212230-7 - Instalowanie szatni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128806,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128806,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128806,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Mariusz Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200352550

7.3.3) Ulica: ul. Emila Młynarskiego 14/97

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128806,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.