eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Roboty remontowe szatni oraz sieci wodociągowej Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu w ramach modernizacji obiektu na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich - Kraków Małopolska 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe szatni oraz sieci wodociągowej Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu w ramach modernizacji obiektu na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich – Kraków Małopolska 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mcsir.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe szatni oraz sieci wodociągowej Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu w ramach modernizacji obiektu na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich – Kraków Małopolska 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c538c85-90d8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006524/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w ramach przygotowania obiektu do IGRZYSK EUROPEJSKICH KRAKÓW – MAŁOPOLSKA 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe szatni oraz sieci wodociągowej w Miejskiej Hali Lodowej przy ul. Parkowej 14 w Nowym Targu:
Część 1 – Modernizacja 8 szatni zawodniczych Miejskiej Hali Lodowej na potrzeby rozegrania zawodów w boksie w ramach III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023.
Zadanie dotyczy kompleksowej, pełnej modernizacji 8 szatni zawodniczych (od nr 6 do nr 13) wraz z remontem korytarza i klatki schodowej przy hali lodowej:
- szatnie od nr 6 do nr 8 (trzy szatnie o analogicznym układzie – szatnia, sanitariat, pom. techniczne) w zakresie pełnego remontu, w tym wraz z wymianą inst. elektrycznej, wod-kan, c.o., wentylacji, wymian stolarki okien i drzwi (przedmiary: załącznik nr 6a cz.1, 2, 3),
- szatnia nr 9 remont szatni w pełnym zakresie (szatnie z sanitariatami – pełna wymiana inst. elektrycznej, wod-kan, c.o., wentylacji, wymian stolarki okien i drzwi oraz klatki schodowej na tarasy wraz z wymianą okna i drzwi z klamką anty-paniczną (przedmiar: załącznik nr 6a cz. 4),
- szatnie nr 10, 12, 13 remont szatni w pełnym zakresie (szatnie z sanitariatami – pełna wymiana inst. elektrycznej, wod-kan, c.o., wentylacji, wymian stolarki okien i drzwi (przedmiary: załącznik nr 6a cz. 5, 7, 8),
- szatnia nr 11 remont szatni w zakresie malowania, wymiany stolarki okien i drzwi (przedmiar: załącznik nr 6a cz. 6),
- korytarza hala-szatnie wraz z wymianą stolarki okien i drzwi (drzwi na halę lodową) oraz pomieszczeniem technicznym (przedmiar: załącznik nr 6a cz.9).
- klatka schodowa „VIP”, prace remontowe wraz z wymianą stolarki okien i drzwi (przedmiar: załącznik nr 6a cz.10).
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik nr 6a części 1 do 10 – Przedmiary Robót stanowiące integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik nr 7a – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212230-7 - Instalowanie szatni

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1187601,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe szatni oraz sieci wodociągowej w Miejskiej Hali Lodowej przy ul. Parkowej 14 w Nowym Targu:
Część 2 – Modernizacja instalacji wody użytkowej i c.w.u. wraz z modernizacją hydroforni w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu.
Przedmiotem zadania jest wymiana wodociągów instalacji wody użytkowej i c.w.u. wraz z instalacją hydrantową i modernizacją hydroforni w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu. W zakres prac wchodzi montaż nowych 2 pomp głębinowych w istniejącej studni w budynku technicznym, wymiana i połączenie instalacji wodociągowej i cwu od studni i budynku technicznego do budynku administracyjnego, wpięcie do systemu wymiennika cwu z systemem bufora, pompy cyrkulacyjnej i rozprowadzenie instalacji wodociągowej i c.w.u. po budynku hali lodowej wraz z przepięciami do szatni zgodnie z załączonymi schematami. Całość zakresu prac zgodnie z załączanym przedmiarem robót (załącznik 6b). W cenie ryczałtowej wykonawca uwzględni wymianę do 25m rurociągu fi 63 PE zasilającego budynek maszynowni.

Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik nr 6b – Przedmiar Robót (poz. kosztorysowe 1.1-5.3) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik nr 7b – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem uszczegółowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Załącznik nr 7c – Schemat Sieci Wody Użytkowej (1część budynku Administracji oraz 2 część Hala Lodowa).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 405820,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1277103,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2097559,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1277103,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólno-Budowlany Kazimierz Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490246750

7.3.3) Ulica: os. Gazdy 15

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1277103,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowo-Projektowy "Brzeźny" Paweł Brzeźny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492711777

7.3.3) Ulica: Norwida 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.