eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Rudniki: I Budowa drogi dojazdowej w M³ynach, II Przebudowa drogi gminnej M³yny - S³owików, III Wykonanie nawierzchni drogi gminnej w Jaworku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Rudniki:
I Budowa drogi dojazdowej w M³ynach,
II Przebudowa drogi gminnej M³yny – S³owików,
III Wykonanie nawierzchni drogi gminnej w Jaworku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rudniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Rudniki:
I Budowa drogi dojazdowej w M³ynach,
II Przebudowa drogi gminnej M³yny – S³owików,
III Wykonanie nawierzchni drogi gminnej w Jaworku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab9baf5d-b347-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00107124

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00002844/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Rudniki (Czê¶æ I, Czê¶æ II, Czê¶æ III)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie komunikacjê miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± przy u¿yciu: ePUAP:/GminaRudniki/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl (za wyj±tkiem oferty za³. Nr 1 do SWZ i o¶wiadczeñ wstêpnych z art. 125 Pzp za³. Nr 4 do SWZ, które obligatoryjnie sk³adane s± za po¶rednictwem Platformy zakupowej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust, 1 ustawy P.z.p. podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby i inne O¶wiadczenia wymagane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,.odt. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê aby komunikacja miedzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem w formie elektronicznej za pomoc± platformazakupowa.pl i formularza „ Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania ( wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „ Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@rudniki.pl .
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert – kierowanie do ogó³u zainteresowanych Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „ Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Osoby uprawnione do porozumiewania siê z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Ma³gorzata Gajda, e-mail: przetargi@rudniki.pl, tel. 34 3595072 w. 24;
2) w zakresie merytorycznym: £ukasz Wicher tel. 34 3595072 w. 24
W przypadku pytañ technicznych dotycz±cych funkcjonowania i obs³ugi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy. Centrum wsparcia Klienta dostêpne jest od poniedzia³ku do pi±tku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl.
8. Zgodnie z art. 67 ustawy P.z.p. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane
z korzystaniem z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³e wymagania i zalecenia zosta³y zawarte w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@rudniki.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji - firm± przetwarzaj±c± dane jest platformazakupowa.pl , którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz art. 80 ustawy Pzp (dane mog± byæ przekazywane poza teren UE)
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu,
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie bêd± profilowane.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego) – wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Pe³na klauzula RODO w rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRG.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 959039,79 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: Budowa drogi dojazdowej w M³ynach
£±czna d³ugo¶æ przebudowanej drogi wynosi 0,404km. Szeroko¶æ jezdni 3,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm. Szeroko¶æ dwustronnych poboczy 0,5m z kruszyw niezwi±zanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie nastêpuj±cych robót:
- roboty pomiarowe zwi±zane z wytyczeniem i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
- roboty ziemne pod konstrukcjê drogi,
- wykonanie warstwy z mieszanki zwi±zanej cementem gr. 15cm,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej AC11S gr. 5cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm
- wykonanie poboczy z kostki kamiennej,
- monta¿ oznakowania pionowego.
(Dotyczy czê¶ci I, II i III)
Zamawiaj±cy nie dopuszcza do zastosowania jako podbudowy i poboczy kruszyw pochodzenia osadowego (wapieni, dolomitów itp.)

Szczegó³owy zakres zamówienia – robót ujêty jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 287280,60 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium: Waga:
1. Cena (C) 60%
2. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium - Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
c. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów od jednego cz³onka komisji przetargowej. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium – Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi – waga 40%
Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi’’ bêdzie liczony wg.
nastêpuj±cego wzoru :
G = (Gbad / Gmax ) x 100 x 40 %
gdzie:
G – ilo¶æ punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi;
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi spo¶ród badanych ofert;
Gbad - okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi podany przez oferenta dla którego wynik jest obliczany.
- Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na przedmiot zamówienia na
36 miesiêcy, za¶ maksymalny na 60 miesiêcy.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia poni¿ej
ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami
zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia powy¿ej
ustalonego maksimum bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako maksymalny wymagany
czas gwarancji i rêkojmi tj. 60 miesiêcy
- Okres rêkojmi równa siê okresowi gwarancji.
£±czna ocena ofert:
W = C + G
gdzie:
W– wska¼nik oceny oferty
C – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”;
G - ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

- Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta wynosi 100 pkt., od 1 cz³onka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez ka¿dego z cz³onków komisji przetargowej bêd± zsumowane dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie.

- Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawi taki sam wska¼nik oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê
z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II : Przebudowa drogi gminnej nr 101011 O M³yny – S³owików
£±czna d³ugo¶æ przebudowanej drogi wynosi 0,719km. Szeroko¶æ jezdni 4,0m z mijankami o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm. Szeroko¶æ dwustronnych poboczy 0,75m z kruszyw niezwi±zanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie nastêpuj±cych robót:
- roboty ziemne pod konstrukcjê drogi,
- profilowanie i zagêszczanie podbudowy,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm oraz na poszerzeniach gr. 20cm,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej AC16W gr. 4cm,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej AC11S gr. 4cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm
- monta¿ oznakowania pionowego.
(Dotyczy czê¶ci I, II i III)
Zamawiaj±cy nie dopuszcza do zastosowania jako podbudowy i poboczy kruszyw pochodzenia osadowego (wapieni, dolomitów itp.)

Szczegó³owy zakres zamówienia – robót ujêty jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 508189,24 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium: Waga:
1. Cena (C) 60%
2. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium - Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
c. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów od jednego cz³onka komisji przetargowej. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium – Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi – waga 40%
Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi’’ bêdzie liczony wg.
nastêpuj±cego wzoru :
G = (Gbad / Gmax ) x 100 x 40 %
gdzie:
G – ilo¶æ punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi;
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi spo¶ród badanych ofert;
Gbad - okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi podany przez oferenta dla którego wynik jest obliczany.
- Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na przedmiot zamówienia na
36 miesiêcy, za¶ maksymalny na 60 miesiêcy.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia poni¿ej
ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami
zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia powy¿ej
ustalonego maksimum bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako maksymalny wymagany
czas gwarancji i rêkojmi tj. 60 miesiêcy
- Okres rêkojmi równa siê okresowi gwarancji.
£±czna ocena ofert:
W = C + G
gdzie:
W– wska¼nik oceny oferty
C – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”;
G - ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

- Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta wynosi 100 pkt., od 1 cz³onka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez ka¿dego z cz³onków komisji przetargowej bêd± zsumowane dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie.

- Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawi taki sam wska¼nik oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê
z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III : Wykonanie nawierzchni drogi gminnej w Jaworku
£±czna d³ugo¶æ przebudowanej drogi wynosi 0,660km. Szeroko¶æ jezdni 3,75m o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm. Szeroko¶æ dwustronnych poboczy 0,5m z kruszyw niezwi±zanych 0-31,5.
Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie nastêpuj±cych robót:
- oczyszczenie i skropienie istniej±cej nawierzchni bitumicznej
- wykonanie warstwy ¶cieralnej jezdni AC11S gr. 5cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 5cm

(Dotyczy czê¶ci I, II i III)
Zamawiaj±cy nie dopuszcza do zastosowania jako podbudowy i poboczy kruszyw pochodzenia osadowego (wapieni, dolomitów itp.)

Szczegó³owy zakres zamówienia – robót ujêty jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 163569,95 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium: Waga:
1. Cena (C) 60%
2. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium - Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
c. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów od jednego cz³onka komisji przetargowej. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
2) Kryterium – Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi – waga 40%
Liczba punktów za kryterium ,,Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi’’ bêdzie liczony wg.
nastêpuj±cego wzoru :
G = (Gbad / Gmax ) x 100 x 40 %
gdzie:
G – ilo¶æ punktów przyznanej danej ofercie za okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi;
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi spo¶ród badanych ofert;
Gbad - okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi podany przez oferenta dla którego wynik jest obliczany.
- Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na przedmiot zamówienia na
36 miesiêcy, za¶ maksymalny na 60 miesiêcy.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia poni¿ej
ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty, jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami
zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
- Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi zamówienia powy¿ej
ustalonego maksimum bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako maksymalny wymagany
czas gwarancji i rêkojmi tj. 60 miesiêcy
- Okres rêkojmi równa siê okresowi gwarancji.
£±czna ocena ofert:
W = C + G
gdzie:
W– wska¼nik oceny oferty
C – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”;
G - ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium „ okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

- Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta wynosi 100 pkt., od 1 cz³onka komisji przetargowej. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez ka¿dego z cz³onków komisji przetargowej bêd± zsumowane dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie.

- Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawi taki sam wska¼nik oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê
z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie wiedzy i do¶wiadczenia – Czê¶æ I zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci min. 300 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie . Wykaz prac nale¿y z³o¿yæ wg za³±cznika Nr 10 do SWZ
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonana robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
W zakresie wiedzy i do¶wiadczenia – Czê¶æ II zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci min. 600 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie .Wykaz prac nale¿y z³o¿yæ wg za³±cznika Nr 10 do SWZ
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonana robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
W zakresie wiedzy i do¶wiadczenia – Czê¶æ III zamówienia
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie . Wykaz prac nale¿y z³o¿yæ wg za³±cznika Nr 10 do SWZ
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonana robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2581 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP ,
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.A. pkt 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których wy¿ej mowa , zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê ww. warunków udzia³u w postêpowaniu , o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cego dokumentu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci min.:
dla Czê¶ci I 300 000,00 z³ brutto
dla Czê¶ci II 600 000,00 z³ brutto
dla Czê¶ci III 200 000,00 z³ brutto
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie .le¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 10 do SWZ.
Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê nale¿y z³o¿yæ z wymaganymi za³±cznikami :

a) Formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
b) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
c) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
d) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XII SWZ,
e) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SWZ ( je¶li dotyczy)- je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wraz z zobowi±zaniem sk³ada o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu tego podmiotu oraz o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy
g) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±cy za³. Nr 9 do SWZ., (je¿eli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia
i dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia
i dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamieraj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu ( nie musi spe³niaæ osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w rozdziale X SWZ.
6. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ zamawiaj±cemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowê reguluj±c± swoj± wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, wynikaj±cych z konieczno¶ci dokonania zmian dokumentacji projektowej, poci±gaj±cych za sob± zmianê wynagrodzenia wykonawcy lub/i zmianê terminu wykonania robót. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie do wysoko¶ci wyliczonej na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, sporz±dzonego wed³ug tych samych elementów cenotwórczych, które zawarte zosta³y w ofercie, za¶ termin wykonania umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu o okres niezbêdny do opracowania niezbêdnych rozwi±zañ projektowych oraz o czas faktycznego wykonania niezbêdnych robót wynikaj±cych z tych opracowañ, a w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ kosztorys ró¿nicowy, sporz±dzony wed³ug tych samych elementów cenotwórczych, które zawarte zosta³y w ofercie, który stanowiæ bêdzie ró¿nicê pomiêdzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych a kosztorysem robót zamiennych.
c) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie do wysoko¶ci wyliczonej na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, sporz±dzonego wed³ug tych samych elementów cenotwórczych, które zawarte zosta³y w ofercie.
– maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 30 % w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 2 umowy;
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, odpowiednio o ilo¶æ dni odpowiadaj±cych ilo¶ci dni opó¼nienia w przekazania terenu budowy,
b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których zakres i termin realizacji ma wp³yw na termin wykonania niniejszej umowy, odpowiednio o ilo¶æ dni niezbêdnych do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
c) wyst±pienia zmiany w dokumentacji projektowej, dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, o ile nie powoduje to zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy – odpowiednio o ilo¶æ dni niezbêdnych do dokonania zmian w tej dokumentacji,
d) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego lub wyznaczonego przez niego Inspektora nadzoru inwestorskiego lub te¿ inny uprawniony organ, z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy i uniemo¿liwiaj±cych dalsze prowadzenie robót, wynikaj±cych w szczególno¶ci z konieczno¶ci prowadzenia prac archeologicznych, zabezpieczenia znalezionego przedmiotu, który mo¿e stanowiæ zabytek, odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materia³ów wybuchowych, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z robotami prowadzonymi przez inne podmioty, wyst±pienia konieczno¶ci uzyskania przez Zamawiaj±cego dodatkowych uzgodnieñ lub zezwoleñ – odpowiednio o ilo¶æ dni, w których wstrzymano lub zawieszono roboty budowlane, okoliczno¶æ powy¿sza powinna zostaæ odnotowana w dzienniku budowy,
Pe³ny zakres mo¿liwo¶ci zmiany umowy znajduje siê w rozdziale XXIII.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wynagrodzenie wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia bêdzie wynagrodzeniem rycza³towym nie podlegaj±cym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczno¶æ wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie móg³by byæ zrealizowany, a których Wykonawca wcze¶niej nie przewidzia³ nie bêdzie mia³a wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia – nie bêdzie stanowi³a podstaw do podwy¿szenia ceny okre¶lonej w ofercie.
Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty zakoñczenia robót.
Okres rêkojmi na przedmiot zamówienia minimum 36 miesiêcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi krótszy ni¿ miesiêcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ. Okres rêkojmi i gwarancji rozpoczyna siê od daty zakoñczenia robót, termin gwarancji i rêkojmi biegnie równocze¶nie.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia terenu budowy, mienia i robót budowlanych zgodnie z warunkami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w § 13 Projektu umowy.
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) – tj. nastêpuj±ce czynno¶ci: uk³adanie nawierzchni z mieszanek mineralnych, walcowanie, przez ca³y okres wykonywania tych czynno¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych odpowiednio Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz.U. 2022, poz. 835) wyklucza siê:

1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.3.
Wykonawca ma obowi±zek aktualizowaæ stosowne o¶wiadczenia w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.