Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00020453/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00027957/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00042360/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i pomocy edukacyjnych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rząśni w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje cyfrowe uczniów w Gminie Rząśnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446317122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dd2935e-90c8-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080062973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446317197
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolarzasnia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsprzasnia.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i pomocy edukacyjnych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rząśni w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje cyfrowe uczniów w Gminie Rząśnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dd2935e-90c8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
13. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 - XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie 01 - XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie 02 - XI.1.2 Kształcenie ogólne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.1.2023.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu informatycznego i pomocy edukacyjnych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rząśni w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje cyfrowe uczniów w Gminie Rząśnia, w następującym zakresie:
a) Pracownia terminalowa, w skład której wchodzi:
- Serwer usług terminalowych – 1szt
- System serwerowy – 1szt
- Licencje dostępowe – 25szt
- Terminal komputerowy – 24szt
- Monitor komputerowy – 25szt
- Klawiatura – 25szt
- mysz – 25szt
- Switch – 2szt
- Router – 1szt
- Komputer nauczyciela – 1szt
- Oprogramowanie do zarządzania – 25 licencji
b) Monitory interaktywne 2szt
c) Projektory 3szt
d) Ekrany projekcyjne 3szt
e) Zestaw edukacyjny z robotem 8szt
f) roboty Phantom i materiały do prowadzenia eksperymentów z dziedziny fizyki dla klasy VII – VIII szkoły podstawowej
g) robot Phantom i materiały do prowadzenia eksperymentów z zakresu sztucznej
inteligencji dla klas I – V szkoły podstawowej
h) roboty Phantom i materiały do prowadzenia eksperymentów z zakresu ekologii dla klas IV – VI szkoły podstawowej
i) zestaw dodatkowy do robota Phantom
j) zestaw klocków edukacyjnych Lego przeznaczonych dla klas I – III szkoły podstawowej dedykowane do nauki przedmiotów STEAM – 8szt
k) zestaw klocków edukacyjnych Lego przeznaczonych dla klas IV – VIII szkoły podstawowej dedykowane do nauki przedmiotów STEAM – 8szt
l) tablet z etui 16szt
m) mata edukacyjna dla robotów 2 szt
n) mata edukacyjna w postaci składanych puzzli
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry oraz ilości i ceny jednostkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na terenie Polski i wyprodukowany w 2021 lub 2022 roku, być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.).
5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
2) dostarczenie przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
3) montaż oraz całościowa konfiguracja przekazanego sprzętu przy szczególnym uwzględnieniu jego dostosowania oraz przystosowania do specyfikacji technicznej wewnętrznej sieci komputerowej w siedzibie Zamawiającego oraz dostosowania konfiguracji do wymagań bezpieczeństwa przekazanych przez Zamawiającego. Montaż ma zakończyć się uruchomieniem każdego z zamontowanych i skonfigurowanych elementów symulującym normalną pracę w warunkach specyficznych do charakteru działalności Zamawiającego,
4) przekazanie protokołu przekazania sprzętu Zamawiającemu.
6. Sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego wraz z:
1) kartami gwarancyjnymi,
2) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu,
3) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
7. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).
8. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu operacyjnego pochodzi z legalnego źródła.
9. Wykonawca na trzy dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu.
10. Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237210-4 - Ekrany antyodblaskowe
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
30237410-6 - Myszka komputerowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48822000-6 - Serwery komputerowe
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175035,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179875,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175035,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361720418
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175035,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.