eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Modernizacja obiektów edukacyjnych na terenie Gminy Potęgowo - SP Łupawa, SP Potęgowo



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Modernizacja obiektów edukacyjnych na terenie Gminy Potęgowo - SP Łupawa, SP Potęgowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.potegowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Modernizacja obiektów edukacyjnych na terenie Gminy Potęgowo - SP Łupawa, SP Potęgowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8adea6bc-743c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011459/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski zadania: Modernizacja obiektów edukacyjnych na terenie Gminy Potęgowo – SP Łupawa, SP Potęgowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015815/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 145367,30 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54878,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych o następującym zakresie:

Zadanie I - Modernizacja SP Łupawa


W ramach realizacji inwestycji należy wykonać następujące roboty budowlane:
 przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych (roboty związane z dociepleniem budynku),
 przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w użytkowanym budynku wraz
z wymianą kotła węglowego na kocioł na biomasę - na paliwo stałe (pellet) o nominalnej mocy 285 kW,
 wymiana grzejników;
 przebudowa instalacji c.w.u. w budynku wraz z montażem powietrznej pompy ciepła typu powietrze-woda, rodzaj urządzenia split o maksymalnej mocy grzewczej 12,6 kW;
 przebudowa instalacji elektrycznej w budynku, wymiana opraw oświetleniowych wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kW. Panele PV doposażone w urządzenia zabezpieczające tj. optymalizery + falowniki solaredge oraz zastosowanie paneli dwustronnych Glass Glass.
 docieplenie dachu i elewacji,
 wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie obiektu budowlanego
w zakresie wymiany okładziny schodów zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, pokrycia dachu, obróbek blacharskich, systemu rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej,
 montażu krat w otworach okiennych.

Parametry techniczno - użytkowe budynku:
Parametry obiektu
- powierzchnia użytkowa: 3 400,45 m 2 ;
- powierzchnia zabudowy budynku: 1 837,78 m 2 ;
- kubatura budynku: 15 744,3 m 3 .
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia użytkowa piwnicy: 809,44 m 2 ;
- powierzchnia użytkowa parteru: 1 494,22 m 2 ;
- powierzchnia użytkowa I piętro: 763,94 m 2;
- powierzchnia użytkowa II piętro: 332,85 m 2;
- powierzchnia budynku netto: 3 400,45 m 2;

Zadanie II – Przebudowa SP Potęgowo

Szkoła Podstawowa w Potęgowie - budynek użyteczności publicznej.
Przebudowa z rozbudową części SP Potęgowo na oddział przedszkolny: Projekt zakłada: dobudowę pomieszczenia gospodarczego, szatni oraz wiatrołapu, wydzielenie w obiekcie 3 pomieszczeń przedszkolnych, jadalni, pomieszczenia socjalnego i remont toalet z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, a także dostosowanie obiektu do przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych. Przebudową zostanie objęta część parteru budynku szkoły. Projektuje się zmianę układu pomieszczeń poprzez oddzielenie projektowanego przedszkola od części budynku pełniącego nadal funkcję szkoły, wydzielenie pomieszczenia personelu i magazynu leżaków z części istniejącego holu, wydzielenie kuchni cateringowej i zmywalni z pracowni dzieci młodszych oraz zmianę lokalizacji wejścia do WC personelu.

W ramach realizacji inwestycji w część istniejącej podlegającej przebudowie zostaną wykonane następujące roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe polegające na: rozbiórce ściany, demontażu części stolarki drzwiowej, demontażu 2 sztuk okien, wykuciu otworów drzwiowych w ścianach istniejących, demontażu wykładzin PCV w pomieszczeniach przebudowywanych,
- roboty murowe polegające na: wykonaniu nowych ścian z gazobetonu w grubości 18, 12 cm oraz 6cm oraz zamurowaniu otworów drzwiowych,
- tynkowanie nowych ścian,
- wykonanie okładzin z glazury na wysokość 2,0m w pom. przedsionków WC oraz w pomieszczeniu kuchni; w zmywalni położenie glazury na całej wysokości,
- wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach przebudowywanych,
- wymiana okien w dwóch pomieszczeniach na nowe o odporności ogniowej E130 wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż nowych drzwi płytowych do nowych pomieszczeń WC personelu,
- wykonanie uzupełnienia posadzek, okładzin posadzek oraz okładzin ścian,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, sufitach oraz ich pomalowanie w skrzydle budynku, w którym wykonywane są prace.

W częściach dobudowywanych należy wykonać następujące roboty budowlane:
- rozbiórka istniejących schodów z drugiej strony kolidujących z dobudową,
- ocieplenie ścian, wraz z wyprawą tynkarską,
- dobudowa fundamentów: żelbetowe 50x30cm,
- murowanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych wraz z ociepleniem styropianem gr.8 cm; na cokole okładzina z płytek klinkierowych,
- murowanie ścian nadziemia z bloczków gazobetonowych gr.24cm,
- tynkowanie, gładziowanie, gipsowanie, malowanie wewnątrz,
- wykonanie posadzek na gruncie zgodnie z projektem budowlanym, warstwy wykończeniowe z płytek gres,
- wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej według projektu budowlanego,
- wykonane nowych schodów na zewnątrz przy pomieszczeniu gospodarczym
(uzupełnić betonem) oraz dwóch podestów przed wejściem. Schody i podesty wykonane zostaną z mrozoodpornych, antypoślizgowych płytek,
- ocieplenie ścian od zewnątrz wełną mineralną ng.12cm oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej zgodnie z przyjętym jednym z systemów.

Prace elewacyjne:
- wymiana istniejącego ocieplenia ze styropianu na wełnę mineralną o tej samej grubości oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej w miejscach wskazanych w projekcie budowlanym,
- oczyszczenie, gruntowanie i pomalowanie ścian na których zostanie wykonana wymiana ocieplenia na kolor możliwie najbardziej zbliżony do istniejącego.

Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu:
- wykonanie utwardzonej drogi pożarowej w obrzeżach betonowych oraz
w krawężnikach na ławach betonowych z kostki betonowej o pow. ok. 495m² wraz
z fragmentem chodnika o pow. ok. 9,75m² przy budynku
- wymiana dwóch bram wjazdowych w istniejącym ogrodzeniu.


1.1. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:

a) zakres obowiązków:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,
3) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa,
4) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
5) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót,
6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
7) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji,
8) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
9) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa,
10) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,
11) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,
12) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,
13) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,
14) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
15) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
16) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych,
17) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót;
18) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
19) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,
20) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej,
21) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach;
22) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnej waloryzacji ceny umowy;
23) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy.

b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w okresie gwarancji do:
1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów,
2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,
3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;
4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek,
5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,
6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru,
7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego.

- Wyklucza się możliwość pełnienia na tej samej budowie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru przez jedną osobę.
- Inwestor ustanawia funkcję inspektora koordynatora, którą powierza inspektorowi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, który będzie odpowiedzialny również za skoordynowanie działań pozostałych inspektorów branży sanitarnej i elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183194,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASJA-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411728977

7.3.3) Ulica: Rzeczna 1

7.3.4) Miejscowość: Mosty

7.3.5) Kod pocztowy: 84-353

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.