eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie miejskiego ośrodka Sportu przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej w zakresie budowy zadaszenia budynku i trybun oraz wyposażenia.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie miejskiego ośrodka Sportu przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej w zakresie budowy zadaszenia budynku i trybun oraz wyposażenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie miejskiego ośrodka Sportu przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej w zakresie budowy zadaszenia budynku i trybun oraz wyposażenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159d6f5c-79c5-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005076/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie miejskiego Ośrodka Sportu przy ul. Sportowej w Środzie Wielkopolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4681981,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Gmina Środa Wlkp. Od 2017 r. realizuję budowę budynku zaplecza boiska sportowego z trybunami i widownią na terenie średzkiego Ośrodka Sportu przy ul. Sportowej 12.
W obiekcie obecne trwają prace wykończeniowe wraz z instalacjami branżowymi. Przedmiotem zamówienia jest ostatni etap prac związanych z budową budynku zaplecza sportowego i trybun w zakresie pozwalającym użytkowanie tego obiektu.
Do wykonania pozostały następujące roboty budowlane :
Dach nad budynkiem i trybunami oraz trybuny widowni i wyposażenie obiektu
1) Dach nad budynkiem i trybunami
- dwukrotne pokrycie papą wraz z uzupełnieniem obróbek blacharskich, tynków oraz ścianek kolankowych, okapów i elementów montażowych istniejącego dachu budynku socjalno-technicznego,
- dostawa i montaż konstrukcji drewnianej dachu – płatwie z drewna klejonego, impregnowane zgodnie z opisem pkt. arch. 7.14 zapewniające niepalność w euro klasie A1 lub A2
- montaż kotew, słupów, podpór i innych elementów montażowych pozwalających umocować konstrukcję dachu do istniejącego budynku i zapewnić jego szczelność,
- dostawa i montaż stężeń połaciowych stalowych, rygli i elementów konstrukcyjnych i
montażowych zgodnie z opisem pkt. konst. 6.13,
- pokrycie i odwodnienie dachu z wielowarstwowej zbrojonej membrany dachowej PCV zgodnie
z opisem arch. pkt. 7.2 i przekrojem architektonicznym SD2,
- część frontową elewacji oraz dolną, wewnętrzną zadaszenia należy wykonać z siatki cięto –
giętej z blachy stalowej zgodnie z opisem arch. pkt. 7.3 oraz przekrojem SD 2 w kolorze
zgodnym z opisem,
- montaż koryta odwadniającego wraz z rynnami włączonymi do istniejącego systemu rynien i
rur spustowych odwodnienia budynku,
- Wykonawca winien zwrócić uwagę na wykonaną wcześniej instalację odgromową
budynku oraz włączyć wykonane elementy wraz z planowanym dachem w system uziemienia całego obiektu wraz z instalacją uziemiającą planowanego do wykonania zadaszenia,
a) Roboty wykończeniowe elewacyjne
b) Roboty wykończeniowe wewnętrzne
c) Roboty zagospodarowania terenu
d) Dostawa i montaż siedziska widowni
e) Balustrady i obróbki ślusarskie
f) Wyposażenie pomieszczeń w sprzęty i asortymenty sportowe i użytkowe
g) Bramki stadionowe - kołowroty włączone w system ogrodzenia
h) Roboty izolacyjne.
2) Roboty elektryczne
a) Sieć zewnętrznego oświetlenia
b) Instalacje zewnętrzne oświetlenia dachu i trybun
c) Instalacje monitoringu zewnętrznego CCTV
d) Instalacje systemu zewnętrznego audio – wideo
e) Instalacja odgromowa
3) Roboty instalacyjne wentylacja i klimatyzacja wod. Kan
a) Wyprowadzenie i regulacja wyrzutni dachowych instalacyjnych ponad dach
b) Wyprowadzenie regulacja pionów wod. kan. ponad dach obiektu
c) Regulacja jednostek zewnętrznych na dachu.
d) Wykonanie studni wodomierzowej.
4) prace montażowe mogą odbywać się wyłącznie od strony elewacji frontowej od strony ul. Sportowej przy wykorzystaniu istniejących dróg komunikacyjnych z wyłączeniem płyty boiska,
5) teren stanowiący plac budowy jest terenem otwartym i na bieżąco użytkowanym przez Ośrodek Sportu i Rekreacji, stąd należy przedsięwziąć właściwe środki zapewniające bezpieczeństwo użytkowników obiektu oraz pracowników ,
6) Harmonogram prac budowlanych i montażowych jak również zakres i sposób zabezpieczeń należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu przy współudziale inspektora nadzoru inwestorskiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7319000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7556879,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7319000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spochacz Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861720308

7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7A

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż konstrukcji dachu z drewna klejonego
dostawa i montaż siedzisk sportowych
dostawa i montaż wyposażenia w meble


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7319000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.