Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106757 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla SCUW w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla SCUW w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4bd784-c386-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Siedzibą jednostki są pomieszczenia na 2, 4 oraz 5 piętrze w budynku BiTo w Stalowej Woli przy Al. Jana Pawła II 25A. Pomieszczenia te, jak również znajdujące się w nich meble są wynajmowane przez Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych na mocy umowy najmu pomieszczeń z 2 stycznia 2020 r. Do dnia dzisiejszego – jeden z działów Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, ze względu na brak lokali do wynajęcia w siedzibie Zamawiającego dysponował lokalami w budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli, przy ul. Kwiatkowskiego 1 na parterze. Mając na uwadze zmiany organizacyjne zarówno w Urzędzie Miasta jak i w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych oraz możliwość wynajęcia segmentu 3 piętra przy Al.. Jana Pawła II, powstała niezwłoczna konieczność przeniesienia kilkunastu pracowników do budynku w którym znajdują się pozostałe działy. Chcąc zachować estetykę i aranżację oraz spójność umeblowania Zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia wykonawcy który dostarczał meble dla wynajmującego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.46.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119390 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych wykonanych z płyt laminowanych w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez Zamawiającego. Szafki zamykane na zamek.
SZAFY ORAZ NADSTAWKI
• Korpusy mebli wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor 1700PE Steel Grey obrzeże pod kolor płyty.
• Fronty szafek wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor K080 PW White Coastland Oak obrzeże pod kolor płyty.
KONTENERKI BIUROWE
• Wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor 0171 Slate Grey obrzeże pod kolor płyty.
• Fronty wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor K080 PW White Coastland Oak obrzeże pod kolor płyty
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku „opis przedmiotu zamówienia” oraz „formularz cenowy”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122729,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122729,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meb-Dom Grzegorz Kogut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931239698
7.3.3) Ulica: ul. Kusocińskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-464
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122729,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Przemysłowej bocznej w Stalowej Woli
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.