eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla SCUW w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106757 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla SCUW w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla SCUW w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4bd784-c386-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Siedzibą jednostki są pomieszczenia na 2, 4 oraz 5 piętrze w budynku BiTo w Stalowej Woli przy Al. Jana Pawła II 25A. Pomieszczenia te, jak również znajdujące się w nich meble są wynajmowane przez Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych na mocy umowy najmu pomieszczeń z 2 stycznia 2020 r. Do dnia dzisiejszego – jeden z działów Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, ze względu na brak lokali do wynajęcia w siedzibie Zamawiającego dysponował lokalami w budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli, przy ul. Kwiatkowskiego 1 na parterze. Mając na uwadze zmiany organizacyjne zarówno w Urzędzie Miasta jak i w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych oraz możliwość wynajęcia segmentu 3 piętra przy Al.. Jana Pawła II, powstała niezwłoczna konieczność przeniesienia kilkunastu pracowników do budynku w którym znajdują się pozostałe działy. Chcąc zachować estetykę i aranżację oraz spójność umeblowania Zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia wykonawcy który dostarczał meble dla wynajmującego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119390 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych wykonanych z płyt laminowanych w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez Zamawiającego. Szafki zamykane na zamek.

SZAFY ORAZ NADSTAWKI
• Korpusy mebli wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor 1700PE Steel Grey obrzeże pod kolor płyty.
• Fronty szafek wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor K080 PW White Coastland Oak obrzeże pod kolor płyty.

KONTENERKI BIUROWE
• Wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor 0171 Slate Grey obrzeże pod kolor płyty.
• Fronty wykonane z płyty laminowanej kolekcji Kronodesign kolor K080 PW White Coastland Oak obrzeże pod kolor płyty

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku „opis przedmiotu zamówienia” oraz „formularz cenowy”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122729,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122729,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meb-Dom Grzegorz Kogut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931239698

7.3.3) Ulica: ul. Kusocińskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-464

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122729,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.