eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz lawaseptyków II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz lawaseptyków II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp3@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz lawaseptyków II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b708b1-6256-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109897/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Dostawa środków dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325876/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-59-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
Związki aktywne: syntetyczne substancje myjące, substancje pielęgnujące;
Uwagi: o neutralnym zapachu lub bezzapachowy o pH zbliżonym do pH skóry ( 4,5-6,0) nie drażniący i nie wysuszający skóry, bez zawartości parabenów.
Rejestracja: Kosmetyk lub wyrób medyczny" Opakowanie 0,5 l 990
2 "Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
Związki aktywne: syntetyczne substancje myjące, substancje pielęgnujące;
Uwagi: o neutralnym zapachu lub bezzapachowy o pH zbliżonym do pH skóry ( 4,5-6,0) nie drażniący i nie wysuszający skóry, bez zawartości parabenów.
Rejestracja: Kosmetyk lub wyrób medyczny" Opakowanie 5 l 131
3 "Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
Na bazie alkoholu lub mieszaniny alkoholi, bez zawartości jodu oraz jego pochodnych
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2), EN 12791 (2/2)
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1)- pełny zakres
Uwagi: higieniczna dezynfekcja rąk (30 sek.), chirurgiczna dezynfekcja rąk (90 sek.)
Rejestracja: Produkt leczniczy lub biobójczy
" Opakowanie 0,5 l 3610
4 "Preparat do pielęgnacji rąk po zabiegu mycia i dezynfekcji rąk
Związki aktywne: substancje pielęgnujące, szybko wchłaniający się
Uwagi: działanie regenerujące skórę, regulujące stopień wilgotności skóry i jej natłuszczenie, nie powodujący uczuleń, nie powodujący uczucia śliskości skóry, o dużej wydajności stosowania, opakowanie umożliwiające zamontowanie w dozownikach ściennych, nie osłabiający efektu dezynfekcyjnego preparatu do dezynfekcji rąk
Rejestracja: Kosmetyk lub wyrób medyczny
" "Opakowanie do 0,5 l z pompką (fabrycznie wbudowaną lub dodaną do każdej dostawy preparatu w stosunku 1:1 –
1 op : 1 pompka.)" 80
Wykonawca przekaże zamawiającemu bezpłatnie 50 koszyczków/dozowników nałóżkowych oraz 450 pompek dozujących kompatybilnych z zaoferowanym środkiem dezynfekcyjnym w poz. 3
Wykonawca przekaże zamawiającemu bezpłatnie 20 dozowników naściennych kompatybilnych z płynami oferowanymi w poz. 1 oraz 3
W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 3) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez szpital dozowników naściennych typu Dermados/SM2, wykonawca przekaże szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe dozowniki kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 830 sztuk
W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 3) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez szpital koszyków nałóżkowych dla butelek kompatybilnych z systemem Dermados/SM2, wykonawca przekaże szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe koszyczki/dozowniki kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 111 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 35631,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Preparaty do dezynfekcji skóry barwione
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami operacyjnymi do 1 min.
Uwagi: stosowane przed punkcjami i zabiegami chirurgicznymi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy" Opakowanie 1 l 190
2 "Preparaty do dezynfekcji skóry bezbarwne
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami typu iniekcje: 15 sek.
Uwagi: stosowane przed iniekcjami, szczepieniami, pobieraniem krwi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy
" Opakowanie 0,50 l ze spryskiwaczem/ atomizerem (montowanym fabrycznie lub załączonym osobno w stosunku 1:1 – 1 op : 1 sprysk./atom.) 900
3 "Preparaty do dezynfekcji skóry bezbarwne
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami typu iniekcje: 15 sek.
Uwagi: stosowane przed iniekcjami, szczepieniami, pobieraniem krwi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy" Opakowanie 1 l 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12752,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych
Zakres działania B (w tym MRSA i VRE), Y, Tbc, V przy obciążniu krwią i substancjami białkowymi
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez zawartosci jodu i chlorheksydyny,
Uwagi: bezbarwny, stosowany do dezynfekcji ran (również na otwarte rany) i błon śluzowych, przy opracowywaniu czystych i płukaniu zakażonych ran CHIRURGICZNYCH, gotowy do użycia bez rozcieńczenia. Również do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego
Rejestracja: produkt leczniczy" 1,0 l 620
2 "Bezbarwny preparat w postaci żelu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania
Związki aktywne: bez alkoholu i środków konserwujących, bez zawartości jodu, chlorheksydyny
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci żelu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
" 20 ml 50
3 "Bezbarwny preparat w postaci płynu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania rany
Związki aktywne: bez alkoholu i środków konserwujących
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci płynu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
" 350 ml 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 33357,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Preparat do pielęgnacji jamy ustnej.
Zakres działania min.: B, Y
Na bazie chlorheksydyny lub octenidyny.
Smak miętowy.
Rejestracja wyrób medyczny, produkt leczniczy, lub kosmetyk
Opakowanie do 1 litra" litr 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1933,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Pianka stworzona na bazie substancji powierzchniowo czynnych naturalnego pochodzenia o działaniu przeciwpodrażnieniowym. Delikatnie myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej warstwę ochronną. Zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D - pantenol. Idealna do higieny skóry szczególnie narażonej na działanie czynników drażniących. Zawierająca środek pochłaniający zapach moczu, dostępna w sprayu.
Rejestracja wyrób medyczny lub kosmetyk.
Opakowanie 500 ml." op.500 ml 348

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 4300,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Preparat do dekolonizacji pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1499 (2/2), EN 12791 (2/2)
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1)
Rejestracja: Produkt leczniczy, produkt biobójczy, kosmetyk " Opakowanie 1 l 62

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1334,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Preparat gotowy do użycia z atomizerem na bazie 2% chloheksydyny. Pełne spektrum działania po upływie 60 sekund. Działanie rezydualne do 24 h.
Spektrum: B ( w tym MRSA) ,F,V (HBV,HCV, HIV).
Wyrób medyczny, produkt biobójczy, produkt leczniczy" op. 250 ml 49

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 474,70 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Preparat gotowy do użycia zawierający 100 mg/ml (10%); jodopowidonu w 1000 ml roztworu co odpowiada 10 mg aktywnego jodu / ml
Produkt biobójczy, produkt leczniczy" op. 1 l 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 214,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Grupie 1 wynosi: 35.631,39 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 1 wynosi: 42.426,41 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15033,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27289,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15033,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15033,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34835,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34835,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34835,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34835,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1527,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1527,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutura Med Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522411663

7.3.3) Ulica: Mała Odrzańska 21/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-535

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1527,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4708,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4494,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4708,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-740

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4492,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1473,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Alejkowa 21 lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1440,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutura Med Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522411663

7.3.3) Ulica: Mała Odrzańska 21/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-535

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1440,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty dla Grupy nr 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.