eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Pobudzenie rozwoju Gminy Słupia poprzez rewitalizację miejscowości Słupia Etap V



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pobudzenie rozwoju Gminy Słupia poprzez rewitalizację miejscowości
Słupia Etap V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 257

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pobudzenie rozwoju Gminy Słupia poprzez rewitalizację miejscowości
Słupia Etap V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131480e4-6bca-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040294/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Pobudzenie rozwoju Gminy Słupia poprzez rewitalizację miejscowości Słupia Etap V

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.06.05.00 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ 271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 377297,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji placu zabaw oraz modernizacji płyty boiska, budowie oświetlenia zewnętrznego oraz monitoring.
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.06.05.00 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.

Część 1: Modernizacja placu zabaw
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa i montaż karuzeli platformowej - kpl 1
2) Dostawa i montaż piaskownicy o wymiarach 3,0 m x4,0 m wykonana z tworzywa HDPE – kpl 1
3) Dostawa i montaż zestawu linearnego złożonego z sześciu ścianek wykonanego z tworzywa HDPE- kpl 1
4) Dostawa i montaż zjeżdżalni o konstrukcji stalowej, wejście w postaci schodków, , stopnie antypoślizgowe, ześlizg z blachy nierdzewnej – kpl 1
5) Dostawa i montaż huśtawki czteroosobowej wahadłowej o konstrukcji cynkowanej ogniowo, o nierdzewnych zawiasach łańcuchowych z siedziskami mocowanymi na łożyskach toczonych , nogi boczne mocowane na prefabrykatach.
6) Dostawa i montaż zestawu rekreacyjnego składającego się z:
• wież z podestami
• Ześlizg – 1 szt.
• Mostu linowy z linami pionowymi – jeden poziom
• Trapu wejściowego
• Wejścia ze stopniami
• Balkoniku
• Liczydła
• cymbałek
7) Dostawa i montaż zestawu parkowego składającego się ławki i kosza (ławka długość 170 cm o konstrukcji metalowej i siedzisku drewnianym , kosz o pojemności 40 l o konstrukcji metalowej od zewnątrz drewniany) kpl 4
8) Wykonanie ogrodzenia z siatki montowanej na istniejących słupkach ogrodzeniowych – 100,500 m


Uwaga!
Dokumentacja zawiera szerszy zakres. W ramach Części 1 należy wykonać wyłącznie dostawy i roboty budowlane związane z wykonaniem palcu zabaw i jego ogrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 73278,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji placu zabaw oraz modernizacji płyty boiska, budowie oświetlenia zewnętrznego oraz monitoring.
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania kod - RPSW.06.05.00 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.

Część 2: Modernizacja płyty boiska, budowa oświetlenia zewnętrznego oraz monitoring
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 Modernizacja płyty boiska:
• Usunięcie istniejącej trawy
• Uzupełnienie ziemią urodzajną zagłębień
• Profilowanie płyty boiska
• Wyrównanie terenu pod boisko poprzez nawiezienie ziemi urodzajnej o średniej gr. 4 cm
• Wykonanie odpowiednich spadków powierzchni boiska
• Montaż siatki zabezpieczającej płytę boiska przeciwko kretom (gryzoniom) – 5060,00 m2
• Wykonanie nowej nawierzchni boiska poprzez wysiew nasion traw sportowych
• Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac
• Dostawa i montaż kompletnych bramek do piłki nożnej o wymiarach 7,32m x 2,44 m
o głębokości 2 m o konstrukcji z anodowanego profilu alumiowego 120x100 mm malowanej proszkowo na kolor biały z siatką polipropylenową o grubości splotu 4 mm . Bramka montowana w tulejach montażowych zabetonowanych w stopach betonowych o wymiarach 40x40 cm o głębokości 40 cm – kpl 2
• Dostawa i montaż trybun trzyrzędowych na 120 miejsc kpl 1
• Dostawa i montaż ławek dla rezerwowych ( wiata o konstrukcji stalowej malowanej natryskowo , wyposażona w pojedyncze siedziska takie same jak na trybunach montowana za pomocą fundamentów betonowych ) kpl 2
• Rozebranie uszkodzonych paneli istniejącego ogrodzenia szkoły – 168 m2
• Wykonanie ogrodzenia z siatki montowanej na istniejących Słupkach – 112 m (wymianę ogrodzenia należy wykonać z siatki powlekanej o grubości 3,7 mm. Wysokość ogrodzenia 150 cm. Siatka wykonana z drutu ocynkowanego grubości 2,5 ± 0,1 mm. Rozmiar oczka 60 mm x 60 mm .
Istniejące słupki należy oczyścić i pomalować. Kolor ogrodzenia do ustalenia z Zamawiającym.

Zadanie 2 Oświetlenie zewnętrzne oraz monitoring przy szkole podstawowej.
1. Przygotowanie podłoża szafy sterującej i dystrybucyjnej szt. 2
2. Montaż szafy sterującej z kompletnym wyposażeniem szt. 1
- Wyposażenie szafy sterującej
- Wyłącznik Gł FR100/2 szt 1,
- Ochronniki B+C kpl 1,
- Zegar astronomiczny + zabezpieczenie B6A i przełącznik ręczne- automat kpl1,
- Styczniki ST25 szt 4,
- wyłączniki różnicowo prąd 25A 0,3A szt 2,
- zabezpieczenia obw wyłączniki B16/3 szt 2,
- przyciski lub wył dla zapalania ośw, szt 2
- gniazdo serwisowe z zabezpieczeniami w wyłącznik różnicowoprądowy 25A i wyłącznik B 16A.
- Szafka dwuskrzydłowa IP min 44 na fundamencie z oddzielnymi zamknięciami dla każdego skrzydła . jedno skrzydło wydzielone dla obsługi tj zapalania oświetleniem boiska wyłączniki (przyciski) oraz gniazdo serwisowe drugie skrzydło dostępne dla konsertwatora,

3. Montaż GSU szt. 1
4. Wykopy ręczne o głębokości do 2 m wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych oraz puszki hermetyczne ilość 32 m 3
5. Ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna wykopu 0,4 m grunt kategorii IV – 188,00 m
6. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m ilość 376 m
7. Ręczne kopanie rowów o głębokości do 0,8 i szerokości dna wykopu do 0,8 m grunt kategorii IV – ilość 271 m.
8. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,8 m ilość 542,00 m
9. Dostawa i montaż słupów dla oświetlenia zewnętrznego (dla oświetlenia drogi) (słupy aluminiowe anodowane kolor grafit, wysokości 6 m z zabezpieczeniem przed szkodliwym działaniem soli i amoniaku) szt. 6
10. Dostawa i montaż wysięgników aluminiowych anodowanych grafit (pojedyncze) dla jednej oprawy szt. 4
11. Dostawa i montaż wysięgników aluminiowych anodowanych grafit podwójny dla dwóch opraw szt. 2
12. Dostawa i montaż słupów dla oświetlenia zewnętrznego (oświetlenia boisk) słupy aluminiowe anodowane kolor grafit , wysokości 10 m z zabezpieczeniem przez szkodliwym działaniem soli i amoniaku. szt. 6.
13. Dostawa i montaż wysięgników aluminiowych anodowanych dla trzech naświetlaczy szt 1
14. Dostawa i montaż wysięgników aluminiowych anodowanych dla dwóch naświetlaczy szt 5
15. Dostawa i montaż wysięgników aluminiowych anodowanych dla jednej oprawy na słupy ZN szt. 3
16. Dostawa i montaż opraw LED na słupach (oprawa II kl stopień ochrony IP 65 obudowa aluminiowa gładka z zabezpieczeniem przepięciowym min 10 kV parametry wg specyfikacji ( osiem na słupy aluminiowe i 3 na słupy betonowe) ilość 11 szt
17. Dostawa i montaż naświetlaczy LED 150 W na słupach (II kl ochrony IP 65 obudowa aluminiowa gładka z zabezpieczeniem przepięciowym min 10 kV parametry wg specyfikacji. Ilość szt. 13)
18. Dostawa i montaż przewodów do opraw przewody YKYżo 3x1,5 wciągane w słupy i wysięgniki kpl 23
19. Układanie bednarki w rowach Fe zn 25x4 ilość 450,00 m
20. Ręczne układanie kabli wielożyłowych YKY żo 5x6 o masie do 1,0 kg/m w rowach kablowych i rurach przykrytych folią kalandrowaną dla zasilania oświetlenia zewnętrznego ilość 668,00 m.
21. Ręczne układanie kabli wielożyłowych YKY żo 3x2,5 o masie 1,0 kg/m w rowach kablowych i rurach przykrytych folią kalandrowaną dla zasilania kamer zewnętrznych ilość 328,00 m.
22. Wykonanie wykopów oraz układanie kabli wielożyłowych (światłowód) do monitoringu zewnętrznego kamer o masie do 0,5 kg/m w rowach kablowych przykrytych folią kalandrowaną oraz wciąganie do rur. 790,00 m.
23. Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 1,0 kg/m w rowach kablowych przykrytych folią kalandrowaną oraz rurach i listwach (połączenie monitoringu) ilość 420 m
24. Kompletna radiolinia 1 nadajnik 3 odbiorniki programowalne szt. 1
25. Mocowanie aparatów o masie do 2,5 kg nadajnik szt. 1
26. Mocowanie aparatów o masie do 2,5 kg odbiornik szt. 2
27. Układanie rur ochronnych arot SRS o średnicy 160 mm w wykopie (rezerwa dla kabla docelowego) 12 m
28. Układanie rur ochronnych DVK 110 12 m
29. Układanie rur ochronnych dla światłowodu 790 m
30. Zarabianie na sucho kabli energetycznych wielożyłowych z żyłami miedzianymi na napięcie do 1 kv. zarobienie końca kabla 5-żyłowego szt. 24
31. Ręczne zasypywanie rowów dla kabli 459 m
32. Montaż przewodów zasilania kamer, przewody kabelkowe wciągane w słupy, wysokość 6 m 8 kpl.
33. Montaż przewodów do kamer, przewody kabelkowe wciągane w słupy 8 kpl
34. Montaż kamery stacjonarnej na słupach wraz z uchwytem. Kamera w kolorze słupa, propozycja: grafitowy) lub zbliżony szt. 8
35. Montaż tabliczek bezpiecznikowych NTB-1 szt. 4
36. Montaż tabliczek bezpiecznikowych NTB-2 szt. 8
37. Montaż tabliczek bezpiecznikowych IZK-1 (montaż na słupach dla podłączenia kamer) szt. 2
38. Podłączenie przewodów kablowych pod zaciski w tabliczkach bezpiecznikowych 36 1 POD
39. Przełączenie przewodów kablowych w szafie sterowniczej i na słupach tak, aby zasilić kamerę niezależnie od oświetlenia (uwolnienie jednej fazy oświetlenia ulicznego) pod zaciski w tabliczkach bezpiecznikowych 26 1 POD
40. Wykucie bruzd dla rur dla podłączenia kamer na budynku 125 m
41. Montaż uchwytów pod rury układane pojedynczo z przygotowaniem podłoża przy użyciu sprzętu mechanicznego. Przykręcenie uchwytów 125 m
42. Rury układanie nu bez zaprawiania bruzd 125 m
43. Zaprawianie bruzd 125 m
44. Badanie uziemienia ochronnego lub roboczego 12 POMIA
45. Badanie linii kablowej nn o ilości ży do 4 24 ODC.
46. Badanie skuteczności ochrony 12 POMIA
47. Próba – badanie wyłącznika róż-prąd. oraz styczn 1 POMIA
48. Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia o ilości faz do 1 1 POMIA
49. Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia o ilości faz do 3 1 POMIA
50. Obsługa geodezyjna (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) 1 kpl
51. Podłączenie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej pod zaciski lub bolce szt. 30
52. Punkt rozdzielczy np. „UBIQUITI” z dostawą i montażem urządzeń (półek) szafa CCTV 12U montaż na ścianie pod sufitem. Szafka z zamknięciem na klucz patentowy z kompletnym wyposażeniem oraz dostawą okablowania. Urządzenia: ups rejestrator, Diwar, 4 dyski 4TB, 2 switch, panel zasilający i wentylacyjny, oprogramowania z obsługą otwarzanego materiału oraz sterowaniem, rejestrator do 32 kamer, - licencja do obsługi kanałów i kamer + okablowanie 1 kpl (wyposażenie) 1 kpl
53. Montaż puszek hermetycznych doziemnych wraz z switch + zasilacz do kamer szt. 8
Uwaga!
Dokumentacja zawiera szerszy zakres.
W ramach Części 2 należy wykonać wyłącznie dostawy i roboty budowlane związane z:
1) Modernizacją płyty boiska do piłki nożnej
2) Budową trybun
3) Dostawą i montażem ławek dla rezerwowych
4) Dostawą i montażem bramek piłkarskich
5) Wymianą uszkodzonych paneli ogrodzenia szkoły od strony południowo-wschodniej. Ogrodzenie panelowe z siatki L=112mb, H=1,5m
6) Modernizacją/budową oświetlenia i monitoringu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 304018,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123521,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123521,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133542365

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123521,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646469,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792111,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646469,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: GB Technology Sp. z o. o. – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GB Technology s. c. – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592046471

7.3.4) Miejscowość: Szewce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646469,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.