Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a313a65e-9192-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a313a65e-9192-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/DZP/ZR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 498625,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 – Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i pomocniczych (płyty, profile, płytki, stolarka drzwiowa, wykładziny i inne).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, rodzaj, parametry techniczne, cechy użytkowe i jakościowe) zawiera załącznik nr 1A do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia określonych materiałów (zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego) do punktów Zamawiającego, współudziału w rozładunku oraz w ich złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt.
4. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do punktów Zamawiającego, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań w zakresie dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Części 1 zawiera pkt III.4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44221200-7 - Drzwi
44111100-2 - Cegły
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
4.5.5.) Wartość części: 233748,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 – Sukcesywna dostawa materiałów malarskich (farby, kleje, rozpuszczalniki i inne).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, rodzaj, parametry techniczne, cechy użytkowe i jakościowe) zawiera załącznik nr 1B do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia określonych materiałów (zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego) do punktów Zamawiającego, współudziału w rozładunku oraz w ich złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt.
4. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do punktów Zamawiającego, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań w zakresie dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Części 2 zawiera pkt III.4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44810000-1 - Farby
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 60082,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 3 – Sukcesywna dostawa materiałów dekarskich i podobnych (papa, rynny i inne).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości, rodzaj, parametry techniczne, cechy użytkowe i jakościowe) zawiera załącznik nr 1C do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia określonych materiałów (zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego) do punktów Zamawiającego, współudziału w rozładunku oraz w ich złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt.
4. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do punktów Zamawiającego, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań w zakresie dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Części 3 zawiera pkt III.4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 204795,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.01.2023 r., do godziny 10:00, w zakresie Części 1, wpłynęły nw. oferty:
Oferta nr 1 - TIC Ruda Śląska Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 15, 41-708 Ruda Śląska, z ceną oferty: 332.135,97 zł brutto.
Oferta nr 2 - METALZBYT – HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko – Biała, z cena oferty: 351.675,28 zł brutto.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w zakresie Części 1, wynosi: 287.510,31 zł brutto.
Zamawiający ustalił, że nie posiada w budżecie środków umożliwiających zwiększenie kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W świetle powyższego, postępowanie, w zakresie Części 1, podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332135,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351675,28 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119693,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122558,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119693,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070794899
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119693,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196067,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196067,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196067,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIC Ruda Śląska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243126603
7.3.3) Ulica: ul. Zabrzańska 15
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-708
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196067,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na chatki dla nietoperzy dla 23 Zadań
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont dwóch klatek schodowych w skrzydłach bocznych w budynku administracyjnym Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.