eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Św. całodob., czas. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmac. aktyw. społ., w miarę możl. wyjście z bezd. i uz. samo. życ. na rzecz os. bezdomnych - cz. I



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Św. całodob., czas. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmac. aktyw. społ., w miarę możl. wyjście z bezd. i uz. samo. życ. na rzecz os. bezdomnych – cz. I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Monte Cassino 2

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-412

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontrola@cuskoszalin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.koszalin.ibip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Św. całodob., czas. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmac. aktyw. społ., w miarę możl. wyjście z bezd. i uz. samo. życ. na rzecz os. bezdomnych – cz. I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2d67018-b6ab-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025368/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Św. całodob., czas. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmac. aktyw. społ., w miarę możl. wyjście z bezd. i uz. samo. życ. na rzecz os. bezdomnych – cz. I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a).

Wybór trybu postępowania podyktowany jest tym, że istnieje tylko jeden Wykonawca zdolny do realizacji zamówienia. W schronisku prowadzonym przez Wykonawcę, przebywają podopieczni skierowani przez Centrum Usług Społecznych w Koszalinie i niezasadne jest przenoszenie ich do schroniska Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu przeprowadzonym w trybie konkurencyjnym. Podopieczni Ci, są osobami bezdomnymi i ich stan zdrowia wymaga świadczenia usług opiekuńczych.

Z uwagi na powyższe, działaniem naruszającym ich dobro, byłaby gwałtowna zmiana miejsca pobytu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.260.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33220,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej na rzecz osób bezdomnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz Bezdomnych Dom Modlitwy ,,AGAPE" w Borowym Młynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170422730

7.3.4) Miejscowość: Borowy Młyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.