eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wróblew › Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106478 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438286612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wroblew.pl/ zakładka Przetargi - https://bip.wroblew.pl/index.php?id=604

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4de8a87-bec2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Działania IV.3 „OCHRONA POWIETRZA” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego woj. łódzkiego na lata 2014 – 2020 nr umowy: Nr UDA – RPLD. 04.03.02-10-00006/19/00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066638/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.15.2021.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10460619 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew” obejmującego w szczególności:
3.1. Etap I – koncepcję architektoniczną i dokumentację projektową.
Do obowiązków wykonawcy w tym etapie należeć będzie:
1. Opracowanie dla wyżej wymienionego obiektu koncepcji architektonicznej;
2. Opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
3. Opracowanie projektów wykonawczych
4. Opracowanie projektu organizacji ruchu ( o ile dotyczy ),
5. Opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót,
6. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
7. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót w szczególności pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej w czasie realizacji robót.
8. Kompletna dokumentacja projektowa
9. Opracowania projektowe muszą uwzględniać zasady projektowania uniwersalnego czyli projektowania produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich w możliwie największym stopniu.

3.2. Etap II – roboty budowlane
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

1. Wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w oparciu o pozwolenie na budowę, opracowanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2. Geodezyjne wytyczenie robót, a po ich zakończeniu wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza ma być oprócz formy papierowej wykonana dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD (format pdf oraz dwg). Wykonawca uwierzytelni dokumenty geodezyjne, powstałe po inwentaryzacji powykonawczej we właściwym miejscowo urzędzie geodezji i kartografii,
3. Wyposażenie obiektów we wszelkie elementy, wynikające z obowiązujących przepisów, w tym sprzęt ochrony osobistej, wyposażenie wynikające z przepisów prawa, w szczególności, z przepisów BHP i ppoż.,
4. Dostawa i montaż maszyn i urządzeń technologicznych, uruchomienie (rozruch mechaniczny i technologiczny połączony z przeszkoleniem załogi przyszłego Użytkownika),
5. Opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu - Instrukcji rozruchu (mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego), obejmującej zakresy i sposób prowadzenia rozruchu wraz ze szczegółowym harmonogramem uruchamiania poszczególnych węzłów technologicznych. Instrukcje rozruchu należy dostarczyć w języku polskim, w ilości 3 egzemplarzy w terminie 14 dni przed planowanym rozruchem. W czasie prowadzenia rozruchu i ruchu próbnego, Wykonawca winien sporządzać raporty, a sprawozdanie po ich zakończeniu, przekazać do akceptacji przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Sprawozdanie z rozruchu winno zawierać w szczególności:
6. Opis wykonanych czynności rozruchowych,
7. Protokoły z przeprowadzenia prób końcowych,
8. Wnioski z prób rozruchowych, eliminacja zagrożeń,
9. Wykaz uzyskanych parametrów technologicznych poszczególnych instalacji z odniesieniem do założeń projektowych,
10. Wnioski i zalecenia dla prawidłowej eksploatacji obiektu.
11. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu - Instrukcji eksploatacji obiektu, która powinna zawierać:
12. Charakterystykę podstawową obiektów budowlanych,
13. Zabezpieczenie materiałowe, sprzętowe, osobowe, logistyczne na potrzeby eksploatacji,
14. Opis i przebieg poszczególnych procesów technologicznych,
15. Pełne i wyczerpujące instrukcje obsługi wszystkich wykonanych instalacji wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi,
16. Projekty powykonawcze, przedstawiające instalacje, po zakończeniu robót,
17. Schematy powykonawcze wszystkich połączeń elektrycznych i rysunki przedstawiające rozmieszczenie głównych urządzeń obiektu wraz z instrukcjami montażu i demontażu oraz instrukcją ruchową,
18. Wykaz dostarczonych maszyn, sprzętu i urządzeń wraz z nazwą producenta, właściwym modelem i numerem każdej maszyny, sprzętu lub urządzenia oraz numerem katalogowym,
19. Harmonogram okresowej konserwacji, każdej dostarczonej maszyny, sprzętu i urządzenia,
20. Plan ewakuacyjny i plan ochrony ppoż.,
21. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ( Inwestora ) decyzji dopuszczającej zamontowane urządzenia do eksploatacji,
22. Dostarczenie Zamawiającemu:
23. Dokumentacji powykonawczej;
24. Dziennika budowy,
25. Zaświadczenia, decyzji właściwych jednostek i organów wymagane przepisami,
26. Protokołu przekazania placu budowy oraz wszelkich innych protokołów, nie związanych z rozliczeniem budowy a wpisanych w trakcie trwania budowy ( odbiorami technicznymi, itp. );
27. Realizowanie uwag i zaleceń Nadzoru Inwestorskiego, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie wykonania jego zaleceń /protokoły odbioru robót ulegających zakryciu/;
28. Atesty jakościowe, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z ST ;
29. Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodne z ST;
30. Wszystkie wymagane operaty geodezyjne i geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu;
31. Kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
32. Dokumentację projektową podstawową;
33. Dokumentację i opracowania projektowe opracowywane przez Wykonawcę i nadzór autorski w trakcie realizacji zadania;
34. Protokoły odbiorów technicznych;
35. Protokoły końcowe uzyskane od gestorów sieci,
36. Wszelkie niezbędne certyfikaty o których mowa w pkt „i” niniejszej specyfikacji;
Inne dokumenty i działania wymagane przez Zamawiającego:
1. Charakterystyka energetyczna budynku oraz świadectwo charakterystyki energetycznej.
2. Uzyskanie dla budynku certyfikatu budynku pasywnego
3. wybudowanie obiektu ze szczególnym uwzględnieniem
4. przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu z uwzględnieniem wytycznych dla budownictwa pasywnego;
5. dostawa i skonfigurowanie systemu BMS, którego jedną z funkcjonalności będzie generowanie raportów - wskaźników rezultatów ( opisanego w pkt „l” powyżej )– wydruki z systemu będą stanowić załącznik do sprawozdania Gminy Wróblew, zgodnie z umową o dofinansowanie.
6. organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami;
7. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
8. uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia np. ochrona terenu budowy;
9. pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej wykorzystanych na potrzeby prowadzonego zadania;
10. sporządzanie w trakcie realizacji robót dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej zastosowane rozwiązania techniczne.

Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno–użytkowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

Zamawiający informuje, iż projekt pn.: „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wróblew” jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.2 Ochrona powietrza. W związku z faktem, iż zadanie jest dofinansowane ze środków zewnętrznych Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę, z którym będzie podpisana umowa na realizację przedmiotowej inwestycji załączników do protokołów częściowych i końcowego (zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym) ze szczegółowym podziałem kosztów, na formularzach przedłożonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10255977,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10255977,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10255977,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-17-77-984

7.3.3) Ulica: Sierakowice Prawe 141D

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe
Roboty budowlane
Roboty z zakresu instalacji sanitarnych
Roboty z zakresu instalacji elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10255977,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.