eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pielęgnacja i wycinka drzewostanu w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów - zamówienie podobne.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106452 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja i wycinka drzewostanu w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów – zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja i wycinka drzewostanu w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów – zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69dcd7e4-cda9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędu Unii Europejskiej z dnia 02.03.2020 r. pod numerem 2020/S 043-101875 dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem podobnych prac polegających pielęgnacji i wycince drzew na terenie Dzielnicy Ursynów objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 01.06.2020r.
Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 87 936,26 zł netto i nie przekracza przewidzianego progu 219 049,00 zł netto.
Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę usługi Pana Jana Szymańskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. ”Aspiracje Ogrodowe Jan Szymański” z siedzibą w Raszynie – Rybie (05-090) przy ul. Turystycznej 1b.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87936,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Pielęgnacja i wycinka drzewostanu w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów, w zakres której wchodzą :
1. Cięcia pielęgnacyjne drzew
2. Wycięcie drzew
3. Cięcia techniczne
4. Usunięcie karpy
5. Frezowanie karpy
6. Zakładanie wiązań elastycznych
7. Pielęgnacja drzew młodych
8. Pielęgnacja drzew starszych
9. Usuwanie wiatrołomów
10. Nasadzenia uzupełniające drzew
11. Kontrola stanu drzew

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
 szczegółowy opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz jednocześnie załącznik nr 1 do umowy,
 formularz cenowy – załącznik nr 3 do Zaproszenia oraz jednocześnie załącznik nr 3 do umowy,
 Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do Zaproszenia.


Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Główny przedmiot zamówienia:
77300000-3 – Usługi ogrodnicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93987,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93987,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93987,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Aspiracje Ogrodowe Jan Szymański"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211105201

7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 1b

7.3.4) Miejscowość: Raszyn – Rybie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93987,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy ustalono na 6 tygodni od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych (przed terminem zakończenia umowy) wskazanych w § 8 ust. 1 umowy.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.