eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106414 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582f38ff-b482-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 “Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku

Prognozowana dostawa paliw , w okresie 12 miesięcy, od daty 01.07.2021r., wynosi odpowiednio;
Olej napędowy ON 10.000 l
Benzyna Pb 3.500 l

Opis wykonania

a/ Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w roku
2020 oraz ilości posiadanych jednostek transportowych i sprzętowych.
b/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.

c/ Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw,
którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu

d/ Paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie
płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej
w dniu tankowania

e/ Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych,
określające wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli
jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy.

f/ Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże
Wykonawcy, po podpisaniu umowy.

g/ Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw

h/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu
lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w
miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ..... )

i/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu
pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu
pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym
(asygnacie pobranych paliw ....)

j/ dokument “Asygnata pobranych paliw za miesiąc ...” stanowił będzie załącznik do faktury

k/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo
sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania ( zamawiający nie przewiduje zmian warunków płatności). Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę-
“ cena w dniu tankowania – stały upust = cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość “

l/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw

ł/ przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy
numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce
transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie
jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.
m/Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania zamawiania kart paliwowych poprzez dedykowany portal internetowy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający po zawarciu umowy

n/ karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne.

o/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub
zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności.

p/ koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca

r/ faktury wystawiane będą nie później niż 7 dnia od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym dokonano sprzedaży. Termin realizacji faktury nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.
s/ w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej pod warunkiem jednoczesnego spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej. Musi być spełniony warunek odległości iż stacja mieścić się będzie w promieniu nie większym niż 3 km od siedziby Obwodu Drogowego w Słuspku ul. Słoneczna 16e i w promieniu nie większym niż 6 km od siedziby Obwodu Drogowego w Główczycach ul. Słupska 19A, pow. Słupski.
t/ Zamawiający nie dopuszcza dołączania do właściwej umowy załączników opracowanych przez Wykonawcę w postaci ogólnych warunków sprzedaży Wykonawcy lub innych regulaminów.

Termin wykonania zamówienia wynosi : 12 miesięcy od daty 01.07.2021r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 57134,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach,

Prognozowana dostawa paliw , w okresie 12 miesięcy, od daty 01.07.2021r., wynosi odpowiednio;

Olej napędowy ON 20.000 l
Benzyna Pb 1.000 l

Opis wykonania

a/ Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w roku
2020 oraz ilości posiadanych jednostek transportowych i sprzętowych.
b/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.

c/ Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw,
którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu

d/ Paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie
płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej
w dniu tankowania

e/ Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych,
określające wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli
jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy.

f/ Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże
Wykonawcy, po podpisaniu umowy.

g/ Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw

h/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu
lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w
miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ..... )

i/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu
pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu
pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym
(asygnacie pobranych paliw ....)

j/ dokument “Asygnata pobranych paliw za miesiąc ...” stanowił będzie załącznik do faktury

k/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo
sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania ( zamawiający nie przewiduje zmian warunków płatności). Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę-
“ cena w dniu tankowania – stały upust = cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość “

l/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw

ł/ przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy
numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce
transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie
jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.
m/Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania zamawiania kart paliwowych poprzez dedykowany portal internetowy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający po zawarciu umowy

n/ karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne.

o/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub
zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności.

p/ koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca

r/ faktury wystawiane będą nie później niż 7 dnia od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym dokonano sprzedaży. Termin realizacji faktury nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.
s/ w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej pod warunkiem jednoczesnego spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej. Musi być spełniony warunek odległości iż stacja mieścić się będzie w promieniu nie większym niż 3 km od siedziby Obwodu Drogowego w Słuspku ul. Słoneczna 16e i w promieniu nie większym niż 6 km od siedziby Obwodu Drogowego w Główczycach ul. Słupska 19A, pow. Słupski.
t/ Zamawiający nie dopuszcza dołączania do właściwej umowy załączników opracowanych przez Wykonawcę w postaci ogólnych warunków sprzedaży Wykonawcy lub innych regulaminów.

Termin wykonania zamówienia wynosi : 12 miesięcy od daty 01.07.2021r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 88658,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65865 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68830 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65865 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oktan Brzeski Grzenkowicz Sp. z o.o. 76-200 Słupsk,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192459465

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 7

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65865 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107630 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107630 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowo – Produkcyjne „Rolmasz” Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5328426

7.3.3) Ulica: ul Grunwaldzka 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107630 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-06-30
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.