Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100799/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Godziszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GODZISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Godziszów Trzeci 121A
1.5.2.) Miejscowość: Godziszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-302
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158710002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@godziszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bd9295e-ad2f-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Godziszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bd9295e-ad2f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098849/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Godziszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.0721.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowościach Zdziłowice Pierwsze droga nr 113539L, Zdziłowice Drugie droga nr 113548L, Zdziłowice Czwarte droga nr 113547L, Godziszów Drugi droga nr 113511L, Godziszów Trzeci droga nr 113507L, Rataj Ordynacki droga nr 113532L i Kawęczyn droga nr 113523L. Dostosowanie nośności dróg do ciężkiego ruchu maszyn rolniczych oraz poprawa bezpieczeństwa pieszych. Przebudowa dróg w zakresie wykonania nowych nawierzchni asfaltowych i z płyt betonowych, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych oraz poboczy. Remont mostu (Godziszów Trzeci), przebudowa przepustu (Zdziłowice Drugie), usprawnienie odwodnienia na przebudowywanych drogach a także umocnienie odcinków szczególnie narażonych na erozyjną działalność wód płynących poprzez wykonanie umocnionych ścieków przy krawędziowych oraz umocnionych rowów, przebudowę istniejących przepustów lub budowę nowych. Umocnienie skarp. Przebudowy istniejących zjazdów (Zdziłowice Czwarte).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wraz z ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego postępowania w dniu 17 lutego 2023 r., nie udostępnił kompletu dokumentów Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na platformie e-zamówienia, pomimo, iż Ogłoszenie o zamówieniu na nie wskazywało.W konsekwencji należy przyjąć, iż powyższe uchybienie stanowi naruszenie wyrażonej w art. 16 Ustawy PZP zasady przygotowania i przeprowadzenia postępowania w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji, równe traktowanie wykonawców oraz przejrzystości postępowania.
Jednocześnie, w myśl art. 58 §1 kodeku cywilnego, § 1 czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu, Zamawiający w sposób oczywisty uchybił art. 16 ustawy, nie zapewniając przygotowania i przeprowadzenia postępowania w sposób gwarantujący zachowanie uczciwej konkurencji, równe traktowanie wykonawców oraz przejrzystości postępowania. Niewątpliwie, stanowi to czynność sprzeczną z ustawą i jako taka pozostaje nieważna z mocy samego prawa.
Powyższa wada jest nieusuwalna - uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z naruszeniem art. 16 ustawy Pzp i art. 58 §1 kc niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu w oparciu o przepisy art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.