eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dwikozy › Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 831 14 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c73b5bf-7acc-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048975/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Poprawa bezpieczeństwa na terenie miejscowości Dwikozy poprzez wykonanie oświetlenia ul. Mostowej

1.1.19 Poprawa funkcjonalności ul. Słonecznej poprzez wymianę nawierzchni zdegradowanej jezdni wraz z wykonaniem oświetlenia.

1.1.20 Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, błącznie z zadaniem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej”

1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa w miejscowości Dwikozy przez wykonanie przejścia pieszego — przewiązki pomiędzy ulicami Górną i Rzeczną

1.1.22 Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z budową bramy wjazdowej z zadaszeniem

1.1.23 Wykonanie budynku usługowego z funkcją przystanku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2022.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Poprawa bezpieczeństwa na terenie miejscowości Dwikozy poprzez wykonanie oświetlenia ul. Mostowej
Etap 1:
Zakres zamówienia obejmuje budowę 4 szt. słupów oświetlenia ulicznego o wys. 8m, aluminiowych - anodowanych w kolorze czarnym wraz z wysięgnikami typu WR – 2/1/1m/5 oraz oprawami oświetleniowymi LED o mocy 72W, temp. 5000K wyposażonych w optykę T2.
Projektowane słupy instalować na fundamencie prefabrykowanym, betonowym typu B-71.
Do budowy projektowanego oświetlenia wykorzystać kabel typu YAKXS 4x35mm2, który należy wyprowadzić z zestawu ZKP + SO-1 w kierunku słupa S1/1 (obwód nr 1), a następnie do słupa nr S1/2 (obwód nr 2) - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys. nr 1.
W miejscach kolizji z istniejącą infrastruktura stosować rury osłonowe typu DVK 75 i SRS 75.
Równolegle z projektowanym kablem oświetleniowym ułożyć bednarkę typu Fe-Zn 25x4mm.
Wszystkie słupy oznakować tabliczka „WO” – własność odbiorcy. W celu identyfikacji infrastruktury oświetleniowej – projektowane słupy oznakować i ponumerować stosując zasadę: nr kolejny /nr obwodu/ nr szafy oświetleniowej.
Etap 2:
Zakres zamówienia obejmuje budowę 11 szt. słupów oświetlenia ulicznego o wys. 8m, aluminiowych - anodowanych w kolorze czarnym wraz z wysięgnikami typu WR — 2/1/1m/5 oraz oprawami oświetleniowymi LED typu o mocy 72 W, temp. 5000K wyposażonych w optykę T2.
Projektowane słupy instalować na fundamencie prefabrykowanym, betonowym typu B-71.
Do budowy projektowanego oświetlenia wykorzystać kabel typu YAKXS 4x35mm2, który należy wyprowadzić z zestawu ZKP + SO-2 w kierunku słupa SI/1 (obwód nr 1), zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys. nr 1 .
W miejscach kolizji z istniejącą infrastrukturą stosować rury osłonowe typu DVK 75.
Równolegle z projektowanym kablem oświetleniowym ułożyć bednarkę typu Fe-Zn 25x4mm.
Wszystkie słupy oznakować tabliczką „WO” — własność odbiorcy. W celu identyfikacji infrastruktury oświetleniowej — projektowane słupy oznakować i ponumerować stosując zasadę: nr kolejny /nr obwodu/ nr szafy oświetleniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 212501,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Poprawa funkcjonalności ul. Słonecznej poprzez wymianę nawierzchni zdegradowanej jezdni wraz z wykonaniem oświetlenia.
W ramach przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego projektuje się; Remont istniejącej nawierzchni ulic; Spacerowej i Słonecznej. Zakres niniejszego opracowania obejmuje odcinek Słonecznej (od skrzyżowania z ulicą Spacerową do końca drogi, przy skrzyżowaniu z ulicą Nową) i przewiduje;
- Remont zdegradowanej nawierzchni jezdni bitumicznej, wraz ze wzmocnieniem warstw podbudowy
- Odtworzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia)
- Utwardzenie zjazdów (obustronnie) na posesje przyległe do ulicy
- Przebudowę istniejących, utwardzonych zjazdów (obustronnie) na posesje przyległe do
Ulicy
- wykonanie oświetlenia
Celem przebudowy jest poprawa komfortu mieszkańców, poprzez wykonanie oświetlenia
oraz remont nawierzchni
Podstawowe parametry ulicy:
- Klasa techniczne – D – dojazdowa, jednopasmowa
- Kategoria obciążenia ruchem – KR 1
- Prędkość projektowana – 30 km/h
- Szerokość jezdni – 3,75 – 4,50 m
- Chodniki – brak
- Pobocza – utwardzone z kruszywa łamanego
Odwodnienie – powierzchniowe na pobocza drogi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 821677,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, bez bezpośredniego o dostępu do ulicy Górnej łącznie z zadaniem „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej”
Zadanie 1:
Wykonanie ciągu pieszo jezdnego łączącego zabudowania mieszkaniowe, bez bezpośredniego o dostępu do ulicy Górnej:
Zakres robót przewiduje:
- Rozebranie odcinka zdegradowanej nawierzchni betonowej
- Wykonanie nowej, utwardzonej nawierzchni
- Utwardzenie nawierzchni drogi wewnętrznej
- Przebudowę zdegradowanej drogi
- Odtworzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia)
- Budowę ścieku betonowego w osi drogi wewnętrznej oraz wzdłuż krawędzi drogi Górnej z
wylotem do kanalizacji w ul. Ogrodowej
Celem przebudowy jest:
- Poprawa komfortu mieszkańców.
- Poprawa odwodnienia drogi wewnętrznej
Podstawowe parametry ulicy:
- Klasa techniczna – droga wewnętrzna
- Kategoria obciążenia ruchem – KR 1
- Szerokość: 2,75 m
- Długość odcinka – 94,0 m
- Chodniki – brak
- Odwodnienie: - powierzchniowe - ściekiem betonowym z
Zadanie 2:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej:
Przedmiot zamówienia obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej wraz przykanalikami w msc. Dwikozy.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Dwikozy na ul. Górnej i Ogrodowej, które nie posiadają pełnego, zbiorczego systemu odprowadzania ścieków
Kolektor główny kanalizacji sanitarnej
• Kanały grawitacyjne główne PVC SN8 Φ200 mm L=135,8 m,*
• Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z rur PVC Φ160mm ze studzienkami DN425 – 11 szt (13 szt. studzienek) o łącznej dł. L= 75,48 m*
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym Ø600 mm 5 szt.*
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym Ø1000 mm 2 szt.*

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 387340,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Poprawa bezpieczeństwa w miejscowości Dwikozy przez wykonanie przejścia pieszego — przewiązki pomiędzy ulicami Górną i Rzeczną
Zakres robót przewiduje:
- Demontaż istniejących schodów
- Niwelacja terenu
- Umocnienie skarp po obu stronach ciągu pieszego – z murków gabionowych
- Wykonanie schodów – spoczników, stopnic i podstopnic
- Wykonanie poręczy terenowych oraz bariery zabezpieczającej pieszych przy wejściu od ulicy
Rzecznej
- Zabezpieczenie sieci podziemnych kolidujących z projektowanymi schodami
Celem przebudowy jest:
- Poprawa komfortu mieszkańców.
Podstawowe parametry:
- Szerokość biegu: ~1,25 m
- Długość odcinka – 36,0 m
- Różnica wzniesień ~10 m
- Pochylenie maksymalne ~40%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 47414,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z budową bramy wjazdowej z zadaszeniem w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”
Zagospodarowanie terenu Parku „Zieleniec” wraz z odbudową mini amfiteatru z zadaszeniem, budową szaletu ze zbiornikiem na nieczystości płynne, doprowadzeniem sieci wodociągowej, utwardzeniem terenu, wykonaniem przyłącza wodociągowego, wewnętrznej linii zasilającej. W ramach inwestycji przewidziano również rozbiórkę istniejących pozostałości dawnego amfiteatru – sceny, przebudowę ściany oporowej, remont istniejącej drogi gminnej dojazdowej – stabilizacja kruszywem oraz budowę bramy wjazdowej z zadaszeniem, składającej się z czterech żelbetowych słupów posadowionych na fundamencie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 1336824,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Wykonanie budynku usługowego z funkcją przystanku w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”.
Budowa pawilonu handlowego (kiosku) z przystankiem autobusowym i toaletą publiczną przy drodze wojewódzkiej nr 777. Bryła budynku zwarta, dach dwuspadowy. Budynek składać się będzie z dwóch prefabrykowanych obiektów – toalety i kiosku. W kiosku i toalecie przewidziano instalacje: elektryczną, wodociągową, wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.o., kanalizacji deszczowej.

W ramach zadania przewidziana jest również przebudowa zatoki autobusowej, w tym chodnik, nowa nawierzchnia, zjazdy, ustawienie krawężników, roboty wykończeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1117629,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244907,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283605,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244907,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa ,,EL-MAG” Magdalena Mysona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180394491

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Czarna

7.3.5) Kod pocztowy: 39-215

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244907,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 13.01.2023 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364934,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364934,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364934,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850441476

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 87

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364934,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38534,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38534,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38534,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850441476

7.3.3) Ulica: Ul. Warszawska 87

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38534,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1062073,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305379,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1062073,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M.Rożmiej, S.Rożmiej – Zdybska Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260460378

7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowa 17

7.3.4) Miejscowość: Ożarów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-530

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1062073,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086803,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172263,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086803,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane NOWBUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830020945

7.3.3) Ulica: ul. Trześniowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086803,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.