Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087445/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej
im. Jana Pawła II w Kleosinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kleosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002339866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zambrowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Kleosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-001
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskleosin@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zsk.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/przetargi_1/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowejim. Jana Pawła II w Kleosinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09aced06-a505-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa obiadów do stołówki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2602.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie śniadań i obiadów do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kleosinie ul. Zambrowska 20, 16-001 Kleosin. Wszystkie posiłki realizowane w ramach przedmiotowego postępowania muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2021) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• dziennie około 350 obiadów i około 50 śniadań
• w czasie od 05.09.2022 do 31.08.2023 razem należy dostarczyć:
około 10800 śniadań, tj. około 50 śniadań x 216 dni żywieniowych.
około 75600 obiadów, tj. około 350 obiadów x 216 dni żywieniowych
Zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych śniadań i obiadów.
Posiłki będą dostarczane do stołówki w Szkole Podstawowej w Kleosinie o godzinie:
a) śniadania najpóźniej do godz. 8.30;
b) obiady najpóźniej do godz. 9.00.
Zamawiający wymaga, aby pojazd służący do przewozu posiłków spełniał co najmniej normę emisji spalin Euro 4. Przez pojazd należy rozumieć ,,samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe”: pojazdy kategorii M1 oraz N1 określone w Dyrektywie 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r.
Warunkiem odebrania posiłku jest temperatura przywiezionych posiłków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezamawiania posiłków w okresie przerw świątecznych, ferii i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanieo udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu w terminie przewidzianym do składania ofert tj. do godz. 13.00 dnia 24.03.2022 r. na wykonanie w/w postępowania wpłynęły trzy oferty, wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu: oferty są niezgodne z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach"
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.