eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Stanowisko rejestracji i analizy sygnałów akustycznych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/66/EO



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105893 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Stanowisko rejestracji i analizy sygnałów akustycznych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/66/EO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stanowisko rejestracji i analizy sygnałów akustycznych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/66/EO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0683c594-ba24-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.70 IA1/D/21/66 Stanowisko rejestracji i analizy sygnałów akustycznych ( A061)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Śląskie Centrum Inżynierskiego Wspomagania Medycyny i Sportu – „Assist Med Sport Silesia”” nr UDA-RPSL-01.01.00-24-05H1/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa I „Nowoczesna Gospodarka” Działanie 1.1 „Kluczowa dla regionu infrastruktura badawcza”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/D/21/66/EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 439400,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229980,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i instalację stanowiska rejestracji
i analizy sygnałów akustycznych wraz z adaptacją akustyczną powierzchni pomieszczeń przeznaczonych dla tego stanowiska. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
1) wyposażenie stanowiska w:
a) stację roboczą wraz z monitorami,
b) stację dokującą/replikator portów,
c) zestaw interfejsów audio (wzmacniacz mikrofonowy, konwerter AD/DA),
d) oprogramowanie do rejestracji wielościeżkowej i obróbki audio,
e) cyfrową konsoletę audio,
f) router WiFi,
g) tablet,
h) zestaw monitorów odsłuchowych,
i) mikrofon dynamiczny,
j) zestaw mikrofonów pojemnościowych, pomiarowych,
k) statyw mikrofonowy,
l) słuchawki odsłuchowe,
m) decybelomierz,
n) zestaw rejestratorów dźwięku,
o) serwer NAS,
p) zestaw laryngofonów,
q) zestaw mikrofonów krawatowych.
2) adaptacja akustyczna powierzchni pomieszczeń:
a) pracowni pomiarów akustycznych (L.1.16),
b) pracownia audiometryczna (L.1.17).
2. Kod CPV 32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo.
3. Termin wykonania zamówienia:
Do 9 tygodni od dnia udostępnienia miejsca dostawy/instalacji. Zamawiający przewiduje udostępnienie ww. miejsca pod koniec czerwca 2021 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminie udostępnienia miejsca dostawy/instalacji. Termin wykonania zamówienia będzie się liczył od wyznaczonego przez Zamawiającego terminu udostępnienia miejsca dostawy/instalacji.
W tym podział na 2 etapy:
- etap 1: wizualizacja (do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi wizualizacje pomieszczeń, Zamawiający zatwierdzi lub zgłosi uwagi do wizualizacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia wizualizacji przez Wykonawcę) i adaptacja akustyczna pomieszczeń,
- etap 2: dostarczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń wraz z szkoleniem.
Uwaga.W pkt 8.3.) niniejszego ogłoszenia z powodu braku innych możliwości technicznych, Zamawiający dokonał przeliczenia terminu wyrażonego w tygodniach (9) na dni (63).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282998,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282998,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282998,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NYQUISTA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222362624

7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 153

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282998,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.