eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105797 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.tdt.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cd34df5-b711-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009270/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu BHP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169170,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odzieży ochronnej
KURTKA ZIMOWA 33
KURTKA ZIMOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 27
KURTKA PRZECIWDESZCZOWA 2
KURTKA WIOSENNO-JESIENNA 38
BLUZA POLAROWA 3
KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY 19
KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY ANTYSTATYCZNY I TRUDNOPALNY 41
KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY ANTYSTATYCZNY 7
SPODNIE OCIEPLANE ANTYSTATYCZNE 6
PODKOSZULEK ROBOCZY 20
KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 20
KOSZULKA LETNIA 258
BIELIZNA DWUCZĘŚCIOWA 20
SKARPETY WEŁNIANE 6
FARTUCH ROBOCZY GRANATOWY 8
FARTUCH ROBOCZY BIAŁY 2
UBRANIE DRELICHOWE 8
BLUZA DRELICHOWA 2
KAMIZELKA ODBLASKOWA 35
KAMIZELKA ODBLASKOWA ANTYSTATYCZNA 38
TRZEWIKI TREKKINGOWE 2
TRZEWIKI OCHRONNE 89
PÓŁBUTY OCHRONNE 147
PÓŁBUTY DO PRACY WARSZTATOWEJ 3
SANDAŁY BEZPIECZNE 2
KALOSZE Z WKŁADKĄ OCIEPLAJĄCĄ 5
RĘKAWICE ROBOCZE 160
RĘKAWICE OCIEPLANE BAWEŁNIANE 60
RĘKAWICE OCIEPLANE SKÓRZANE 67
RĘKAWICE ZE SKÓRY CIEŃKIE 134
RĘKAWICE ANTYSTATYCZNE 22
RĘKAWICE NITRYLOWO-BUTADEINOWE 20
RĘKAWICE NITRYLOWE JEDNORAZOWE op. 12
RĘKAWICE WINYLOWE JEDNORAZOWE op. 6
HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH 8
HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH ANTYSTATYCZNY 32
LEKKI HEŁM OCHRONNY TYPU VOSS-CAP 31
CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" 1
CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 18
OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV 29
OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV NA SZKŁA KOREK. 13
OKULARY OCHRONNE TYPU GOOGLE NA OKULARY KOREKCYJNE 18
OKULARY SPAWALNICZE 5
WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE op. 3
PÓŁMASKA OCHRONNA 8
PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA JEDNORAZOWA 100
NAUSZNIKI PRZECIWHAŁASOWE Z PAŁĄKIEM 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

4.5.5.) Wartość części: 150916,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu bezpieczeństwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 18254,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171582,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171598,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171582,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Kris Krzysztof Biedulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935

7.3.3) Ulica: 1 Maja 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171582,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19959,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19959,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19959,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Kris Krzysztof Biedulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935

7.3.3) Ulica: 1 Maja 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19959,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.