Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058897/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105797 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.tdt.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cd34df5-b711-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009270/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu BHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058897/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169170,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odzieży ochronnejKURTKA ZIMOWA 33
KURTKA ZIMOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 27
KURTKA PRZECIWDESZCZOWA 2
KURTKA WIOSENNO-JESIENNA 38
BLUZA POLAROWA 3
KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY 19
KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY ANTYSTATYCZNY I TRUDNOPALNY 41
KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY ANTYSTATYCZNY 7
SPODNIE OCIEPLANE ANTYSTATYCZNE 6
PODKOSZULEK ROBOCZY 20
KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 20
KOSZULKA LETNIA 258
BIELIZNA DWUCZĘŚCIOWA 20
SKARPETY WEŁNIANE 6
FARTUCH ROBOCZY GRANATOWY 8
FARTUCH ROBOCZY BIAŁY 2
UBRANIE DRELICHOWE 8
BLUZA DRELICHOWA 2
KAMIZELKA ODBLASKOWA 35
KAMIZELKA ODBLASKOWA ANTYSTATYCZNA 38
TRZEWIKI TREKKINGOWE 2
TRZEWIKI OCHRONNE 89
PÓŁBUTY OCHRONNE 147
PÓŁBUTY DO PRACY WARSZTATOWEJ 3
SANDAŁY BEZPIECZNE 2
KALOSZE Z WKŁADKĄ OCIEPLAJĄCĄ 5
RĘKAWICE ROBOCZE 160
RĘKAWICE OCIEPLANE BAWEŁNIANE 60
RĘKAWICE OCIEPLANE SKÓRZANE 67
RĘKAWICE ZE SKÓRY CIEŃKIE 134
RĘKAWICE ANTYSTATYCZNE 22
RĘKAWICE NITRYLOWO-BUTADEINOWE 20
RĘKAWICE NITRYLOWE JEDNORAZOWE op. 12
RĘKAWICE WINYLOWE JEDNORAZOWE op. 6
HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH 8
HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH ANTYSTATYCZNY 32
LEKKI HEŁM OCHRONNY TYPU VOSS-CAP 31
CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" 1
CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 18
OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV 29
OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV NA SZKŁA KOREK. 13
OKULARY OCHRONNE TYPU GOOGLE NA OKULARY KOREKCYJNE 18
OKULARY SPAWALNICZE 5
WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE op. 3
PÓŁMASKA OCHRONNA 8
PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA JEDNORAZOWA 100
NAUSZNIKI PRZECIWHAŁASOWE Z PAŁĄKIEM 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 150916,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu bezpieczeństwa4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 18254,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171582,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171598,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171582,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Kris Krzysztof Biedulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171582,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19959,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19959,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19959,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Kris Krzysztof Biedulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810561935
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19959,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.