eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Modernizacja Szkoły Podstawowej w Strzyżowicach - realizacja".



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105523 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Szkoły Podstawowej w Strzyżowicach - realizacja”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Szkoły Podstawowej w Strzyżowicach - realizacja”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b7d8e0-c392-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja szkoły podstawowej w Strzyżowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072530/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325060,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku w Szkole Podstawowej położonej w miejscowości Strzyżowice, ul. 1 Maja 17.
3.2. Realizacja zadania polega na wykonaniu następujących robót:
1) przygotowanie poszczególnych ścian pod tynkowanie i malowanie lub tapetowanie,
2) wykonanie we wszystkich pomieszczeniach gładzi gipsowych,
3) malowanie powierzchni ściennych i sufitowych,
4) wykonanie obudowy ściany na II piętrze z płyt gipsowo - kartonowych,
5) demontaż i ponowny montaż tablic interaktywnych i suchościeralnych
w pomieszczeniach,
6) dostawa i montaż klimatyzacji wraz z osprzętem,
7) demontaż istniejącej warstwy wykończeniowej podłogi we wskazanych pomieszczeniach oraz przygotowanie pod wykonanie nowych z płytek gresowych na korytarzu i PCV w pomieszczeniach,
8) czyszczenie ścian i parapetów oraz uzupełnianie ubytków,
9) wykonanie okładzin z płytek gresowych na istniejących parapetach,
10) naprawa ściany poprzez wykonanie zabudowy ściany na I piętrze przy pokoju pedagoga,
11) demontaż istniejącego wykończenia podłóg z paneli drewnianych i zastosowanie wykładziny PCV,
12) demontaż zbędnych i wymiana na nowe instalacji w złym stanie technicznym,
13) wykonanie osłon na istniejących elementach co.
14) demontaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami wraz z przygotowaniem otworów pod montaż nowych drzwi,
15) przygotowanie otworów pod osadzenie nowych drzwi,
16) wymianę drzwi wewnętrznych,
17) udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z wymianą kratek,
18) wymianę instalacji elektrycznych ( wg branży elektrycznej),
19) wykonanie robót remontowych po przeprowadzonych modernizacjach instalacjach,
20) wykonanie okładzin z płytek gresowych na istniejących parapetach,
21) wyniesienie, zabezpieczenie i ponowne wniesienie wyposażenia pomieszczeń (głównie mebli) do piwnicy i/lub na parter budynku,
22) wywiezienie i utylizacja gruzu.


8. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu, wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
8.1. Projekt budowlany – architektura
8.2. Projekt budowlany – branża elektryczna
8.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na branże
8.4. Przedmiary robót budowlanych w podziale na branże
8.5. SWZ wraz z załącznikami,
8.6. Projektowane postanowienia umowy,
8.7. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
8.8. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399887,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399887,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399887,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROB-BUD Robert Siudyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367322311

7.3.3) Ulica: 21 Stycznia

7.3.4) Miejscowość: Przeczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 42-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399887,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.