Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165797/01 - Wynik z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Ograniczenie strat wody poprzez wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej i radiowego odczytu wodomierzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOTCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Chotcza-Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-312
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chotcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chotcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ograniczenie strat wody poprzez wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej i radiowego odczytu wodomierzy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ea5869-b1bd-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024952/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Ograniczenie strat wody poprzez wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej i radiowego odczytu wodomierzy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=chotcza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem: https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=chotcza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz
z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w wyżej wymienionym potwierdzeniu.
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym
z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Gminy w Chotczy, Chotcza-Józefów 60, 27-312 Chotcza, fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad wodomierzy w łącznej ilości 740 sztuk wraz z modułem radiowym (nakładką) i systemem umożliwiającym zdalny odczyt wodomierzy.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) wodomierz z modułem radiowym (nakładką) - 520 kompletów – dostawa wraz
z montażem, konfiguracją wodomierzy z modułem radiowym oraz plombowaniem;
b) wodomierz wraz z modułem radiowym z anteną pasywną, standardowa długość przewodu: 2m – 170 szt. - dostawa z montażem oraz konfiguracją wodomierzy
z modułem radiowym oraz plombowaniem;
c) wodomierz z modułem radiowym z dostawą oraz skonfigurowanym modułem do zdalnego odczytu – 50szt. – dostawa wraz ze skonfigurowanym modułem do zdalnego odczytu.
d) system radiowego odczytu – 1 szt.
e) Zestaw do radiowego odczytu – 2 komplety;
f) Przepływomierz DN80 – 1 szt. oraz DN100- 1 szt.
g) czujnik ciśnienia – 2szt.;
h) moduł telemetryczny – 2 szt.;
i) szkolenie pracowników w siedzibie Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie wykonał co najmniej jedna dostawę wraz z montażem wodomierzy z radiowym odczytem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnej: aneksu podpisanego przez obydwie strony. Zgodnie z art. 455 ust. 1 PzP dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:1. w razie zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których treść oddziałuje bezpośrednia lub pośrednia na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie umowy do tych zmian
2. w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu: wystąpienia uzasadnienia dodatkowych okoliczności, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, w tym siły wyższej (zdarzenia losowe), działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie umowy , które nie są konsekwencją żadnej ze stron
Zmiana umowy wymaga pisemnego wniosku7 dotyczącego proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=chotcza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do pomiarów emisji gazów odlotowych (w tym pyłomierzy grawimetrycznych do pomiarów stężeń pyłu w gazach odlotowych)
- Dostawa i montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody oraz ciepłomierzy w budynkach wielorodzinnych należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na dwie części.
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.