Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00043781/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29 (po zmianach)
- 2021/BZP 00043790/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00055522/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105241 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Borsuczej w Księżynie i ulicy Kwiatowej w Ignatkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857132880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Borsuczej w Księżynie i ulicy Kwiatowej w Ignatkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ab21e8-a8da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000222/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ul. Borsuczej i ul. Kwiatowej w Księżynie (2020-2021)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043781/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.2.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4057316,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie części ulicy Kwiatowej w m. Ignatki, ulicy Borsuczej w m. Księżyno i części drogi gminnej na dz. 440 w m. Księżyno gm. Juchnowiec Kościelny. Długość projektowanych ulic w granicach opracowania wynosi 948 m w tym ciągu pieszo-jezdnego na dz. 440 o dł. 75 m. Omawiany projekt obejmuje: roboty ziemne, budowę nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-jezdnego, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników i zjazdów. W ramach zadania przewidziana jest:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami do wpustów ulicznych i wylotem do rowów drogowych
• budowa rowów drogowych chłonno-odparowujących
• budowa sieci kablowej linii oświetleniowej nN,
• budowa odcinka linii energetycznej nN kolidującej z budowa ulicy
• budowa kanału technologicznego w ul. Kwiatowej,
• budowa sieci teletechnicznej
zgodnie z niniejszą umową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu przedmiotu umowy w celu należytej realizacji zamówienia.
3. W przypadku, gdy konsekwencją realizacji przedmiotu umowy będzie powstawanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami podmiotami spełniającymi warunki określone w/w ustawą.
4. Zakres zadania obejmuje:
• wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej pow. asfaltu 2146,0 m2 w ul. Kwiatowej
• wykonanie drogi o nawierzchni kostki polbruk pow. 3226,50 w ul. Borsuczej
• wykonanie rowu dł. 96 m (ul. Kwiatowa dz. 253/3)
• wykonanie ciągu pieszo-jezdnego (dz.440 Ignatki ul. Borsucza) - 72 m
• wykonanie pobocza utwardzonego (dz.440 Ignatki ul. Borsucza) - 70m
• wykonanie chodnika w ul. Kwiatowej dł. 357m
• wykonanie chodnika w ul. Borsuczej dł. 960m
• wykonanie ścieżki pieszo rowerowej w ul. Kwiatowej dł. 357m
• wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Kwiatowej dł. 98,5 m - (PVC 315), oraz dł. 194,5 m (PVC 400)
• wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Borsuczej dł. 484m (PVC 315)
• montaż słupów oświetlenia w ul. Kwiatowej 11 szt. i ul. Borsuczej 3 szt. + 1 słup energetyczny
• przejścia dla pieszych : Kwiatowa - 2 miejsca; Borsucza - 4 miejsca,
• wykonanie sieci telekom zgodnie z zakresem podanym w swz;
• wykonanie kanału technologicznego zgodnie z zakresem podanym w swz;
• wycinka drzew.
5. Całość przedmiotu umowy polega na wykonaniu robót budowlanych branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz kanał technologiczny
6. Wykonawca oświadcza, że prace wskazane w ust. 4 będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
7. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
8. Wykonawca robót oraz inspektor nadzoru zostaną wyłonieni w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późniejszymi zmianami)
9. Dokumentacja projektowa została opracowana przez firmę „PROLUS” Piotr Łuszyński, z siedzibą Krupniki, ul. Świerkowa 71, 16-070 Choroszcz
10. Kody cpv realizowanego zadania:
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
45310000-3 Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego
45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów
komunikacyjnych.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z Zamawiającym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550362,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3269950,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550362,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Kazimierz Samborski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-102-37-45
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 11 A
7.3.4) Miejscowość: Księżyno
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
B.J.”BUD” s.c. Roboty Drogowe, Budowlane i Instalacyjne Barbara Gierejkiewicz – Bonifatiuk, Jerzy Gierejkiewicz
adres: ul. Zaściańska 119, 15-546 Białystok
roboty branży drogowej
2. nazwa: Wykonawstwo Instalacji Elektrycznych Adam Baczewski
adres: ul. Ogrodniczki 1/6, 15-763 Białystok
roboty branży elektrycznej i telekomunikacyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Kazimierz Samborski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Kazimierz Samborski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2073465,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przedszkola w miejscowości Stanisławowo, gm. Juchnowiec Kościelny.
więcej: przetargi JUCHNOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.