eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcd9546-bb5f-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048602/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W ramach zamówienia podstawowego, pn. "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy” Wydział Dróg i Infrastruktury Miejskiej przygotowując dokumentację przetargową dla zamówienia podstawowego, ustalił szacunkową wartość zamówienia podstawowego na kwotę 1.191.550,00 zł w oparciu o ceny elementów robót z maja 2023 wykonane przez W. Tetkowska-Pieczonka, oraz przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (Dz.U z 2023r., poz. 2019 z późn. zm.), na kwotę nie większą niż 500.000,00 zł. netto. W/w zamówienie nie stoi w sprzeczności z przepisami ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-21/I/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 474300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”
Prace polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidzianych w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego zgodnych z jego przedmiotem i których całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego w ilościach zgodnych z kosztorysem, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

1 Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych (jezdnie, place, parkingi, chodniki, ścieżki rowerowe) w granicach administracyjnych Gminy Miasta Świdnica.
1.1.1 remont istniejącej nawierzchni bitumicznej wybranego elementu pasa drogowego w celu likwidacji ubytków lub deformacji i doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego oraz usunięcie nawierzchni na wybranych obszarach i wykonanie nowej warstwy z mas mineralno-asfaltowych,
1.1.2 remont cząstkowy nawierzchni gruntowych ulepszonych oraz utrwalanie powierzchniowe przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów,
1.1.3 czas wykonania remontu nawierzchni zleconych w trybie awaryjnym, zgłoszonych za pomocą fax-u, telefonu, e-mail w okresie nie dłuższym niż wykazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej lub oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku:
a) niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5°C,) uniemożliwiających wykonanie prac,
b) wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan techniczny stanowi zagrożenie/,
c) gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa budowlana itp.
d) wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przedmiotem protokołu typowania,
1.2. wykonawca robót jest zobowiązany do czasu podpisania umowy przedłożyć zatwierdzony przez właściwy organ projekt organizacji ruchu dla robót drogowych, remontów cząstkowych nawierzchni ulicy lub chodnika dla typowych schematów ruchu.
1.3. Zakres prac wyszczególniony w pkt 1.1.3 obejmuje:
1.3.1 oznakowanie miejsc określonych w poz. 1.1.3 ppkt a-d zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu określonym w poz. 1.2,
1.3.2 kontrolę i utrzymanie we właściwym stanie technicznym oznakowania miejsc, o którym mowa w pkt. 1.1.3 ppkt a-d do czas zakończenia tych prac,
1.3.3 przeprowadzenie właściwej naprawy elementów infrastruktury drogowej o których mowa w pkt. 1.1.3 pkt a w ciągu 2 dni od daty ustąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
1.3.4 podstawą realizacji zadań , o których mowa w pkt. 1.1.3, ppkt c jest informacja pozyskana przez Wykonawcę od Zamawiającego lub przekazana przez Straż Miejską, Policję za pomocą fax-u , telefonicznego zgłoszenia lub e-mail.
1.3.5 bieżące remonty cząstkowe nawierzchni jezdni , chodników, zatok postojowych o strukturze z mas mineralno-asfaltowych oraz gruntowych ulepszonych mechanicznie (z miału, klińca i tłucznia kamiennego oraz destruktu bitumicznego).

Zamawiającym w przypadku:
a. niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5°C,) uniemożliwiających wykonanie prac,
b. wskazanych w protokole typowania robót /harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan techniczny stanowi zagrożenie/,
c. gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa budowlana itp.
d. wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przedmiotem protokołu typowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891049507

7.3.3) Ulica: Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.