eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy opakowań transportowych kartonowych dla produktów NCBJ OR POLATOM



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy opakowań transportowych kartonowych dla produktów NCBJ OR POLATOM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.polatom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace naukowo - badawcze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy opakowań transportowych kartonowych dla produktów NCBJ OR POLATOM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d516f27-9945-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071507/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/P/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie i sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy opakowań transportowych - skrzyń tekturowych dla produktów Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM – w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku A 3.
Dostarczane skrzynie tekturowe muszą spełniać wymagania określone w Załącznikach A 1, A 2.
Wzory skrzyń, ich wymiary oraz specyfikację techniczną zamieszczono w Załącznikach A 1, A 2.
- Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, wysyłanych do Wykonawcy na co najmniej 1 miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy. Zamawiający każdorazowo będzie przesyłał zlecenia pocztą elektroniczną, zaś Wykonawca w ten sam sposób będzie potwierdzał otrzymanie zlecenia i przyjęcie go do realizacji w wymaganym terminie.
- Dostawy będą kontynuowane do wyczerpania wartości Zamówienia tj. kwoty zawartej umowy.
- Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania prawa opcji na podstawie .
1.1 Opcjonalnie, przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł dodatkowo zamówić do 30% wartości zamówienia podstawowego w dowolnych rodzajach. Dodatkowe dostawy będą uzależnione od realizowanych przez Zamawiającego zleceń produkcyjnych.
1.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
1.3 Wykonawca dla opakowań ustali jedną cenę jednostkową dla każdego rodzaju niezależnie od przynależności do zamówienia podstawowego czy też zamówienia z prawa opcji.
1.4 Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44617100-9 - Pudła kartonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493153,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493153,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493153,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KARTONAT” Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015711637

7.3.3) Ulica: Nadmeńska 17

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493153,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.