Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063803/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Klasztorna, gmina Sieciechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Klasztorna, gmina Sieciechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7389e94d-92fa-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Klasztorna, gmina Sieciechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063803/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205607,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego Wola Klasztorna, w gminie Sieciechów, w powiecie kozienickim, opisana w zatwierdzonym „Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Klasztorna, gmina Sieciechów” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z „Warunkami technicznymi”, stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia finansowany jest z wpływów Państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) oraz z dotacji budżetowej w rozdziale 71012. Zamawiający przewiduje następujące etapy płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia:
a) Etap I – 20 % kwoty umowy,
b) Etap II – 70 % kwoty umowy,
c) Etap III – 10 % kwoty umowy.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia przypisany do każdego z etapów został opisany w §5 specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kody CPV:
a) 71355000-1 – usługi pomiarowe,
b) 71354300-7 – usługi badań katastralnych.
4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (wydłużenia) terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Maksymalną ilość punktów (40 pkt.) otrzyma oferta, w której Wykonawca maksymalnie wydłuży okres gwarancji o 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy do oceny ofert przyjmuje się punktację jak za jego wydłużenie do 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122864,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122864,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52525801198
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122864,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Budowa drogi powiatowej nr 1130W Stromiec - Wyborów od km 12+124 do km 12+407 i od km 12+488 do km 13+432 o łącznej długości 1227 m.
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PSP nr 4 w Kozienicach".
- Przebudowa drogi gminnej w m. Aleksandrówka - ul. Kryształowa w zakresie jezdni.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, dotyczącej budowy oraz przebudowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
- Modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Budowa kanalizacji deszczowej, wodociągu w drodze gminnej ul. Rybackiej w miejscowości Jantar gm. Stegna wraz z remontem układu drogowego
- PODNIESIENIE STANDARDU OŚWIETLENIA DROGOWEGO POPRZEZ MONTAŻ LAMP NA TERENIE SOŁECTWA ZDUNOWO
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 4240W w msc. Młynisko, gm. Strachówka - do wniosku ZRID
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.