eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie przez okres 36 m-cy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie przez okres 36 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914403423

1.5.8.) Numer faksu: 914403441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ums.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie przez okres 36 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85285261-a56b-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135245/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie przez okres 36 m-cy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2610.48.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Szczecinie przez okres 36 m-cy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- brak pewnych zapisów albo ich niejednoznaczność spowodował brak możliwości poprawienia omyłek występujących w ofertach, polegających na dostosowaniu łącznych cen określonych w formularzu cenowym do ceny ofertowej - albowiem takowe można usunąć jedynie w przypadku ich oczywistości za pomocą prostych działań widocznych na „pierwszy rzut oka” przy zastosowaniu zasad określonych w dokumentach zamówienia.

- brak dokonania zmian w określeniu sposobu obliczenia ceny oferty spowodował, że wykonawcy mieli nieaktualne informacje jak dokonać tych obliczeń, a zamawiający nie miał możliwości dokonania poprawy oczywistej omyłki polegającej na zsumowaniu poszczególnym pozycji albowiem w pierwotnej wersji w SWZ określono sposób obliczenia ceny oferty jako:
„..Wykonawca określi w elektronicznym formularzu ofertowym
kwotę wynagrodzenia za czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym w Załącznik nr 1 do SWZ jako łączną cenę ryczałtową brutto w tym cenę netto, podatek VAT – w wysokości 23%. Cena ofertowa brutto ma stanowić sumę wszystkich pozycji wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, tj. jednorazowego wynagrodzenia za montaż i demontaż wszystkich niezbędnych urządzeń oraz wynagrodzenia z tytułu abonamentu za monitoring 86 pojazdów (lp. 6+lp.7(E) – formularza cenowego)”.

gdzie lp. 6 – oznaczała łączną wartość zamówienia brutto, a lp. 7 wynagrodzenie z tytułu abonamentu za monitorowanie pojazdów, podczas gdy w zmienionym w dniu 24 stycznia 2024 r. formularzu cenowym obowiązującym na dzień składania ofert lp. 6 oznaczała pastylki Did(Dallas) identyfikujące kierowcę , a lp. 7 demontaż w pojazdach wyposażonych w szynę CAN.
Wprawdzie opis sposobu obliczenia ceny ofertowej określonej jako jednorazowe wynagrodzenie za montaż i demontaż wszystkich niezbędnych urządzeń oraz wynagrodzenie z tytułu abonamentu za monitoring 86 pojazdów pozostał aktualny, jednakże brak poprawienia określenia zawartego w nawiasie (lp.6+ lp.7E)- formularza cenowego) uniemożliwił zamawiającemu dokonanie poprawy omyłek, a samych wykonawców mógł wprowadzić w błąd co do sposobu obliczenia ceny ofertowej.

W związku z powyższymi ustaleniami mając na względzie obowiązek prowadzenia postępowania z zachowaniem zasad przejrzystości, zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie przesłanki o jakiej stanowi art. 255 pkt 6 ustawy Pzp „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.