eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie



Og³oszenie z dnia 2023-02-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b0087b1-b282-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00105043

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031340/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/730295

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿
komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca siê, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda³ adres poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików
dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da (INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW).
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany
za pomoc± podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielko¶æ pliku liczona jest wraz z podpisem).
Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB.
Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platforma zakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/730295.
Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk
„Przejd¼ do podsumowania”. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow, wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.
Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest Burmistrz Sulejowa, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów;
20.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulejów jest Pani Aleksandra Stañczyk. Kontakt: inspektor@sulejow.pl;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZ.271.1.4.2023 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
20.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
20.6 Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
20.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.8 Ka¿dy Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
20.9 Do Pañstwa danych osobowych mog± mieæ dostêp, wy³±cznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnêtrzne realizuj±ce us³ugi na rzecz Gminy Sulejów, w szczególno¶ci firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO (obowi±zek informacyjny) 20.10 Wykonawcom uczestnicz±cym w
postêpowaniu nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.11 W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.12 W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w krytej p³ywalni w Sulejowie. Sukcesywna us³uga polegaj±ca na obs³udze ratowniczej w Krytej P³ywalni w Sulejowie – we wstêpnie planowanym okresie od 01.04.2023 r. do 31.12.2023 r. z wy³±czeniem: Nowego Roku, ¦wi±t Wielkanocnych (od Wielkiej Soboty do II Dnia ¦wi±t), Bo¿ego Cia³a, przerwy technicznej w okresie od 1 lipca 2023 do 31 lipca 2023 (termin przerwy mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na dostêpno¶æ us³ug serwisów), 15 sierpnia, 1 listopada, Wigilii i ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia. Szacunkowa ilo¶æ roboczogodzin ¶wiadczenia przez Wykonawcê us³ug we wstêpnie planowanym okresie realizacji zamówienia tj. 01.04.2023 r. – 31.12.2023 r. z wy³±czeniem: Nowego Roku, ¦wi±t Wielkanocnych (od Wielkiej Soboty do II Dnia ¦wi±t), Bo¿ego Cia³a, przerwy technicznej w okresie od 1 lipca 2023 do 31 lipca 2023 (termin przerwy mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na dostêpno¶æ us³ug serwisów), 15 sierpnia, 1 listopada, Wigilii i ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia wynosi: 3 576 godzin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Czê¶ci 1 Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ wy³±cznie nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtañszej niepodlegaj±cej odrzuceniu/cena oferty badanej) x 60
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania wyliczonego na podstawie powy¿szego wzoru. W
tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko oferty
niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Kryterium II: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego (U)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium oraz jego wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo.
W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium wed³ug
nastêpuj±cych zasad:
Deklarowany czas potrzebny na uzupe³nienie sk³adu ratowniczego Zamawiaj±cy definiuje jako czas potrzebny na stawienie siê
ratownika wyznaczonego przez Wykonawcê w ramach zastêpstwa za ratownika bêd±cego na stanowisku pracy w sytuacji nag³ej
niemo¿liwej do przewidzenia (np. nag³a choroba, zdarzenie losowe), w której wyst±pi konieczno¶æ zachowania ¶wiadczenia us³ugi
ratowniczej przez ratowników w liczbie odpowiedniej dla danej zmiany, a dotychczasowy ratownik z przyczyn niezale¿nych od
Zamawiaj±cego nie mo¿e wykonywaæ tej us³ugi. Czas ten liczony bêdzie od momentu zg³oszenia telefonicznego przez
Zamawiaj±cego konieczno¶ci uzupe³nienia sk³adu ratowniczego do liczby
odpowiedniej dla danej zmiany.
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• do 20 minut - 40 punktów
• 21-30 minut - 20 punktów
• powy¿ej 30 minut - 0 punktów
Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym tabelê dotycz±c± kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskazuje maksymalny czas
uzupe³nienia sk³adu, tj. powy¿ej 30 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C1 + U
LP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C1- liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena w Czê¶ci 1
U – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uzupe³nienia sk³adu ratowniczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest us³uga polegaj±ca na nauce p³ywania w krytej p³ywalni w Sulejowie w dniach prowadzenia zajêæ dydaktycznych w szko³ach publicznych w 2023 roku. Szacunkowa ilo¶æ roboczogodzin ¶wiadczenia przez Wykonawcê us³ug w okresie realizacji zamówienia z wy³±czeniem dnia wolnych od zajêæ dydaktycznych w szko³ach wynosi: 840 godziny. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1b do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Czê¶ci 2 Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ wy³±cznie nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C2)
C = (cena oferty najtañszej niepodlegaj±cej odrzuceniu/cena oferty badanej) x 60
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania wyliczonego na podstawie powy¿szego wzoru. W
tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko oferty
niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Kryterium II: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa (R)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium oraz jego wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo.
W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium wed³ug
nastêpuj±cych zasad:
Deklarowany czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa Zamawiaj±cy definiuje jako czas potrzebny na stawienie
siê instruktora wyznaczonego przez Wykonawcê w ramach zastêpstwa za instruktora bêd±cego na stanowisku pracy w sytuacji
nag³ej niemo¿liwej do przewidzenia (np. nag³a choroba, zdarzenie losowe), w której wyst±pi konieczno¶æ zachowania ¶wiadczenia
us³ugi instruktorskiej, a dotychczasowy instruktor z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego nie mo¿e wykonywaæ tej us³ugi. Czas
ten liczony bêdzie od momentu zg³oszenia telefonicznego przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa.
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• do 20 minut - 40 punktów
• 21-30 minut - 20 punktów
• powy¿ej 30 minut - 0 punktów
Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym tabelê dotycz±c± kryterium: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci
zastosowania zastêpstwa.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskazuje maksymalny czas
reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa, tj. powy¿ej 30 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C2 + R
LP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C2- liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena w Czê¶ci 2
R – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II – Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacji konieczno¶ci zastosowania zastêpstwa

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawców spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±cych:
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla Czê¶ci 1:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
• zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych udzielonej w drodze decyzji administracyjnej na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 147 z pó¼n. zm.),
• wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla Czê¶ci 1:
co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi uprawnienia ratownika wodnego zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 147 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzeniami Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba
Dla Czê¶ci 2:
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia instruktora p³ywania zgodne w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie oraz z Rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalno¶ci na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba.
Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tych samych osób w obu czê¶ciach pod warunkiem spe³nienia przez nich wymogów odpowiednio do danych czê¶ci.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e osoba wskazana zarówno w Czê¶ci 1, jak i w Czê¶ci 2 nie mo¿e w tym samym czasie pe³niæ funkcji ratownika wodnego i instruktora p³ywania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla Czê¶ci 1:
• zgoda ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych udzielonej w drodze decyzji administracyjnej na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 147 z pó¼n. zm.),
• wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, informacji, czy jest to osoba zatrudniona lub pe³ni±ca s³u¿bê w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub bêd±ca cz³onkiem tego podmiotu, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4a do SWZ.

Dla Czê¶ci 2:
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy do Zamawiaj±cego:
1) umowê lub umowy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê ubezpieczenia brutto co najmniej:
Czê¶æ 1 - 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ 2 – 35.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Je¿eli zostanie wybrany jeden Wykonawca zarówno na Czê¶æ 1 i Czê¶æ 2, dopuszcza siê dostarczenie jednej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia zarówno w Czê¶ci 1 i Czê¶ci 2 na kwotê ubezpieczenia brutto co najmniej 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).
2) dotyczy Czê¶ci 1 - kopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania wykonawcy) uprawnieñ ratowników wodnych wykazanych w Wykazie osób (Za³±czniku nr 4a do SWZ), kopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em wa¿nych dokumentów potwierdzaj±cych ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy wraz z dokumentem recertyfikacji uprawnieñ, je¶li jest wymagany,
3) dotyczy Czê¶ci 1 – o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e ratownicy posiadaj± aktualne badania lekarskie potwierdzaj±ce ich zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego oraz posiadaj± aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych,
4) dotyczy Czê¶ci 2 - kopie (potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania wykonawcy) legitymacji po¶wiadczaj±cych uprawnienia zawodowe oraz certyfikatu instruktorskiego lub innych dokumentów zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie oraz z Rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalno¶ci na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (t.j. Dz.U. 2018 poz. 227, 2021 poz. 2285) – dotyczy osób wskazanych w Wykazie osób (Za³±cznik nr 4b do SWZ),
5) dotyczy Czê¶ci 2 – o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e instruktor posiada aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, nale¿y przekazaæ cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem
osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian znajduj± siê w Projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 5a/5b do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/730295

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) –zwanej dalej „ustaw± Ukraina” -Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1) – 3). W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 1) – 3), Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Czê¶æ 1 – nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2023 r.
Szacunkowa ilo¶æ roboczogodzin ¶wiadczenia przez Wykonawcê us³ug w okresie realizacji zamówienia z wy³±czeniem: Nowego Roku, ¦wi±t Wielkanocnych (od Wielkiej Soboty do II Dnia ¦wi±t), Bo¿ego Cia³a, przerwy technicznej w okresie od 1 lipca 2023 do 31 lipca 2023 (termin przerwy mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na dostêpno¶æ us³ug serwisów), 15 sierpnia, 1 listopada, Wigilii i ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia wynosi: 3 576 godzin.
Czê¶æ 2 –nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2023 r.
Szacunkowa ilo¶æ roboczogodzin ¶wiadczenia przez Wykonawcê us³ug w okresie realizacji zamówienia z wy³±czeniem dnia wolnych od zajêæ dydaktycznych w szko³ach wynosi: 840 godzin.
Cena ofertowa w ka¿dej czê¶ci powinna byæ podana nastêpuj±co:
cena netto w z³ za 1h (60 min.), podatek VAT w %,cena brutto w z³ za 1 h (60 min.) obliczona w nastêpuj±cy sposób: cena netto w z³ za 1h powiêkszona o podatek VAT, warto¶æ brutto w z³ (szacunkowa ilo¶æ godzin pomno¿ona przez cenê jednostkow± brutto). Do oceny ofert bêdzie brana w ka¿dej Czê¶ci warto¶æ brutto w z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.