eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w latach 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104923 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w latach 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368958471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53C

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757172356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk-szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-szklarskaporeba.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mzgk-szklarskaporeba.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w latach 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-064c69aa-c84d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076223/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TPSD/MZGK/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021/2022 na potrzeby Gminy Szklarska Poręba, w szacunkowej ilości 1500*. *600 ton – zamówienie podstawowe – gwarantowany odbiór (pozostała ilość opcjonalnie wg. ewentualnych potrzeb Zamawiającego ). Dostarczana sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo – solnej używanej w piaskarkach. Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń a ponadto powinna spełniać normę PN-86/C-84081/02 oraz posiadać następujące minimalne lub maksymalne parametry: a) skład chemiczny: NaCl min. 95%; wilgotność max. 2%; antyzbrylacz K4[Fe(CN)6]·3H2O (żelazocyjanek potasowy) min. 20 mg/kg;. części nierozpuszczalne w wodzie max. 4%. b) skład ziarnowy: ziarna ˃ 6,3mm ˂ 10%, ziarna ˂ 1 mm ˂ 60%. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. W sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny na oferowaną sól drogową oraz aktualną opinię IBDiM. Zamawiający może zlecić badanie dostarczonej partii soli (próbek), w celu potwierdzenia posiadania wymaganych parametrów. Dostawy soli winny być realizowane bezpośrednio od producenta (kopalni). Cena obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej na plac składowy Zamawiającego w stanie zapewniającym możliwość natychmiastowego wykorzystania. Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego: a) w dni robocze od poniedziałku do piątku w dopuszczalnym przedziale czasowym w godz. od 7.00 do 14.00, b) wielkość i terminy dostarczenia każdej partii soli drogowej wynikać będą z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu telefonicznym lub e – mailowym Wykonawcy, c) Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji danej części zamówienia nie później niż do 2 dni od momentu złożenia dyspozycji. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. d) Wykonawca, z każdą dostawą będzie zobowiązany do przekazania druku WZ wystawionego przez producenta soli (kopalnię), w którym określona będzie ilość soli, a ponadto data załadunku i dane samochodu. Dostawa do Zamawiającego może nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym po dacie załadunku. W przypadku gdy załadunek nastąpi w piątek, lub inny dzień bezpośrednio przed dniem świątecznym, dostawa do Zmawiającego będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego przy ulicy 1 – go Maja 53, 58-580 Szklarska Poręba. Wykonawca dostarczać będzie sól drogową, w wyznaczonym terminie, samochodem wysokotonażowym (min. 24 tony), zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi. Niezrealizowanie całej ilości dostaw w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych po stronie Wykonawcy z tego powodu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549810 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562725 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971772181

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 91

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-02 do 2022-04-29
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.