eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trutnowy



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trutnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cedry Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Płażyńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Cedry Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-020

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 692 20 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cedry-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cedry-wielkie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trutnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d2de5a-e492-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114597/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289538,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej drogi dojazdowej znajdującej się w części w miejscowości Trutnowy (dz. nr 118).
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówenia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do wykonania następujących czynności:
należy ułożyć nowe płyty drogowe o wymiarach 300cmx150cmx15cm na warstwie odsączającej gr. 25 cm z pospółki lub piasku oraz podsypce z pospółki (0-31,5mm) o gr.10 cm. Roboty ziemne polegają na wykorytowaniu modernizowanego odcinka drogi i wywiezieniu gruntu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Powierzchnię koryta należy wyprofilować, a następnie wykonać warstwę odsączającą z piasku zagęszczaną warstwami. Pod płyty należy wykonać podsypkę (podbudowę) z pospółki zagęszczonej do wskaźnika zagęszczenia Is >1.0 w skali Proctora. Niweletę drogi należy dostosować do terenu, zachowując wyniesienie drogi ponad przylegający teren. Należy nadać drodze spadek poprzeczny umożliwiając sprawne odprowadzenie wód opadowych. Jezdnia ma mieć jednostronny spadek poprzeczny 1-2% oraz szerokość 3,0m z płyt drogowych. Pobocza należy wyprofilować ze spadkiem dla prawidłowego odprowadzania wód opadowych. Rozwiązanie geometryczne drogi należy dostosować do istniejącego jej przebiegu. W ramach zamówienia należy również wyprofilować i zagęścić pobocze o szerokości 0,75m po obu stronach jezdni. Pobocza należy wykonać z destruktu o wymiarach 0,75x0,25 m po obu stronach drogi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa łamanego 0-31,5.Należy przewidzieć koszty badania zagęszczenia gruntu i warstwy odsączającej. Należy przewidzieć w kosztach obsługę geodezyjną. Płyty drogowe winny posiadać min. dwie siatki stalowe, stal A III (główne), stal A III (pozostałe), łącznie nie mniej niż 9,40kg/m2. W płycie o wymiarach 300x150x15cm powinno być około 35kg stali. W ramach inwestycji należy uwzględnić czyszczenie, profilowanie i wycinkę krzewów w istniejących rowach po obu stronach drogi. Zamawiający wymaga oczyszczenia istniejących skarp / rowów wraz z wycinką i wywozem krzewów po obu stronach drogi.




3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych. Trutnowy, dz. nr 118.", stanowiącym załącznik 6 do SWZ.

Pozostałe wymagania zawarte w SWZ oraz załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790116,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMC Marek Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792023509

7.3.3) Ulica: Asnyka 5

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.