eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/860221

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccbd23e-94f2-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030388/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą w Czachorowie z drogą wojewódzką 434 w Sikorzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usługi obejmuje kompleksowy nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi m.in.:
- roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe, usunięcie w-wy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe,
- jeżeli zajdzie potrzeba przebudowa podziemnych sieci przy przebudowie dróg; przebudowa kabli energetycznych oświetlenia ulicznego, przebudowa elektrycznej linii napowietrznej, przebudowa doziemnej sieci elektrycznej niskiego i wysokiego napięcia, przebudowa istniejącej sieci teletechnicznej, przebudowa istniejącego gazociągu, regulacja wysokościowe włazów studni, kratek ściekowych, zasuw wodociągowych i gazowych, budowa sieci kanalizacji deszczowej,
- budowa wodociągu, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, kanału technologicznego, oraz oświetlenia ulicznego,
- budowa przepustów,
- wykonanie krawężników, obrzeży i oporników,
- wykonanie nawierzchni jezdni i parkingów,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników,
- wykonanie, odmulenie, umocnienie skarp rowów,
- roboty wykończeniowe; uporządkowanie terenu, humusowanie z obsianiem trawą,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Wszystkie prace podlegające nadzorowi zostały opisane w dokumentacji dołączonej do postępowania o nazwie „Budowa drogi łączącej strefę gospodarczą z drogą wojewódzką nr 434 w Czachorowie”. Informacja projektowa dot. zadania inwestycyjnego dostępna jest formie elektronicznej na stronie platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/736340
Inspektor zobowiązany będzie wykonywać wszelkie podstawowe czynności przewidziane na mocy przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.), tj.:
a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
c) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestnictwo w próbach, odbiorach technicznych, radach budowy oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania,
d) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych pod względem merytorycznym oraz kalkulacyjnym: obmiarowo-kwotowym oraz kontrola usunięcia stwierdzonych wad w przedmiarach i kalkulacjach;
e) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie;
f) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
g) koordynacja wszystkich robót;
h) ochrona interesów Zamawiającego;
i) kontrola ilości, jakości i terminowości wykonania robót, zgodnie z harmonogramem prac do wykonania;
j) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad ewentualnymi robotami dodatkowymi;
k) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej;
l) wizytowanie frontu robót tak często jak to będzie konieczne, aby zapewnić prawidłowy przebieg realizacji budowy (zgodnie z umową);
m) w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzorze nad prawidłowością ich usunięcia.
n) uczestnictwo każdorazowo wszystkich inspektorów w radach budowy oraz w odbiorach częściowych robót.
Inspektor nadzoru nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Niniejsze prace mogą być zlecone dopiero po pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz po podpisaniu aneksu do umowy głównej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477227,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo - Konsultingowe MKM - Projekt inż. Marcin Kuciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961572798

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.