eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Katyńskiego - Oddziału Martyrologicznego Muzeum Wojska Polskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Katyńskiego – Oddziału Martyrologicznego Muzeum Wojska Polskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.muzeumwp.pl/ogloszenia/ogloszenia-o-zamowieniach/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Katyńskiego – Oddziału Martyrologicznego Muzeum Wojska Polskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e08076-5daa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012165/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi sprzątania i utrzymania zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 279024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania obejmuje wszystkie pomieszczenia i obiekty Muzeum Katyńskiego Oddziału Martyrologicznego MWP oraz utrzymanie porządku terenu zewnętrznego Muzeum, w tym usuwanie śniegu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sprzątanie części biurowej i magazynowej na poddaszu Kaponiery – 280m2 (powierzchnia biurowa obejmuje: biuro, korytarz, winda, aneks kuchenny, szatnia, pomieszczenia ochrony, 3 toalety, prysznic, magazyny);
2) sprzątanie części biurowo-magazynowej w budynku nr 27 na terenie cytadeli – ok. 150m2;
3) sprzątanie części wystawienniczej i zabezpieczającej (kaponiera parter i piętro) – ok. 950 m2 (powierzchnia wystawiennicza - ok. 800 m2 posiada podłogę z bruku drewnianego - olejowanego, 50 m2 sala konferencyjna – podłoga z dekoracyjnej posadzki, a część
zabezpieczająca to: klatka schodowa, szatnia, winda, 4 toalety z podłogą z żywic i wejście /poterna/ – podłoga kamienna) ;
4) sprzątanie Baterii Barkowej – ok. 290 m2 (podłoga z płyty bazaltowej) oraz tunelu do windy, windy i schodów – 160 m2
5) sprzątanie pomieszczenia sklepu/kasy muzeum w Bramie Nowomiejskiej;
6) sprzątanie pozostałych pomieszczeń w Bramie Nowomiejskiej i poterny;
7) sprzątanie i utrzymanie porządku terenu zewnętrznego Muzeum;
8) sprzątanie i utrzymanie porządku we wszystkich toaletach i sanitariatach (12szt.).
Częstotliwość sprząta wymienionych pomieszczeń oraz terenów określa załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283899,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724686,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283899,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEANER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251840586

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 209 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-451

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283899,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-12 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.