eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa chodników w zakresie: Część 1 - Przebudowa chodników w ciągu ul. Kasprowicza od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do ul. Drzymały,



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104395 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników w zakresie:
Część 1 - Przebudowa chodników w ciągu ul. Kasprowicza od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do ul. Drzymały,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodników w zakresie:
Część 1 - Przebudowa chodników w ciągu ul. Kasprowicza od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do ul. Drzymały,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4283903-bc7f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001016/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Przebudowa chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062996/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.21.2021.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1360396,43 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa chodnika w ciągu ul. Kasprowicza od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do ul. Drzymały” w zakresie:
– wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty branży drogowej.
– pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.
– wykonanie robót budowlano-montażowych

Zakres zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „projektu i buduj”, składa się z: wykonania przebudowy chodnika o przybliżonej powierzchni 638 m2, na odcinkach ok. 197 m. Zakres przebudowy określa załącznik graficzny do Programu funkcjonalno-użytkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 122375,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa chodników w ciągu ul. Katowickiej od ul. 1-go Maja do ul. Armii Krajowej” w zakresie:
– wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty branży drogowej,
– pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.
– wykonanie robót budowlano-montażowych

Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „projektu i buduj”, składa się z: wykonania przebudowy chodnika i istniejących zjazdów o przybliżonej powierzchni 1721,20 m2, na odcinkach ok. 363 m
Zakres przebudowy określa załącznik graficzny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 219375,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa chodników w ciągu ul. Luboszyckiej od skrzyżowania z ul. Pułaskiego do ul. Sienkiewicza wraz z wymianą warstwy ścieralnej jezdni na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Waryńskiego.” w zakresie:
– wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty branży drogowej,
– pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania,
– wykonanie robót budowlano-montażowych.

Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „projektu i buduj”, składa się z:
– wykonania przebudowy chodnika o przybliżonej powierzchni 1303 m2,,
– wykonanie zjazdów o przybliżonej powierzchni 132 m2,
– wykonanie warstwy ścieralnej jezdni na odcinku od ul. Waryńskiego do ul. Sienkiewicza.
Zakres przebudowy określa załącznik graficzny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 319624,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa ulicy Malczewskiego od skrzyżowania z ul.Osmańczyka do Placu Świętego Sebastiana oraz ulicy Krupniczej w zakresie od ul.Malczewskiego do ul.Staromiejskiej oraz od ul. Książąt Opolskich do ul.Koraszewskiego” w zakresie:
– wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty branży drogowej.
– pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.
– wykonanie robót budowlano-montażowych

Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „projektu i buduj”, składa się z:
– wykonania przebudowy chodnika o przybliżonej powierzchni 768 m2,
– przebrukowania nawierzchni jezdni o powierzchni ok. 180 m2 ,
– wykonania nowej konstrukcji jezdni o powierzchni około 582 m2.
Zakres przebudowy określa załącznik graficzny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaktualizowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa chodników w ciągu ul. Mickiewicza” w zakresie:
- zaktualizowanie dokumentacji dostarczonej przez Zmawiającego uwzględniając aktualizacje o obowiązujące przepisy, dostępne materiały
- wykonanie robót budowlano-montażowych
- pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.

Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji składa się z m.in.:
Zaktualizowanie (sporządzenie) dokumentacji projektowej na podstawie dokumentacji przekazanej przez Zmawiającego:
„Remont nawierzchni chodników przy ulicy Adama Mickiewicza w Opolu” opracowane przez pracownię projektową „PARK” s. c., ul. Powstańców Śląskich 6, 45-086 Opole.
7) Przebudowę chodnika na odcinku:
Strona lewa w kierunku ul. Kraszewskiego: długość ok. 196 m Powierzchnia 525 m2
8) Przebudowa parkingu w zakresie wskazanym w załączniku
9) Wykonanie nowej konstrukcji chodnika
10) Projektowaną niweletę chodnika w przekroju podłużnym zaleca się dostosować do istniejącej niwelety krawędzi jezdni i terenu
11) Wymiana krawężników i obrzeży w niezbędnym zakresie
12) Wymiana pokryw urządzeń obcych w niezbędnym zakresie
13) Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, zaktualizowanie (jeśli zajdzie konieczność) i wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu.

Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa „Remont nawierzchni chodników przy ulicy Adama Mickiewicza w Opolu” opracowana przez pracownię projektową „PARK” s. c., ul. Powstańców Śląskich 6, 45-086 Opole.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z budową „Przebudowa ulicy Wiśniowej w Opolu – etap I” w zakresie:
– wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych tj. roboty przygotowawcze, roboty branży drogowej.
– pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.
– wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach przebudowy ulicy Wiśniowej w Opolu.

Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „projektu i buduj”, składa się z:
– wykonania przebudowy chodnika o przybliżonej powierzchni 510 m2, na odcinku ok. 340 m,
– wykonanie przebudowy jezdni oraz wjazdów do posesji o przybliżonej powierzchni 1740 m2, na odcinku ok. 340 m
Zakres przebudowy określa załącznik graficzny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 349676,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195885,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195885,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195885,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542571820

7.3.3) Ulica: ul Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195885,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488568,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488568,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488568,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542571820

7.3.3) Ulica: Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488568,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487420,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487420,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487420,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542571820

7.3.3) Ulica: Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487420,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 1 u.p.z.p. ponieważ w części 4 postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535049,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535049,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535049,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542571820

7.3.3) Ulica: Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535049,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.