eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364712023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 13/2

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61d4a219-aee6-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020422/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.E.26.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 1 na dostawę towaru – JAJA
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Jaja kurze luz rozmiar L szt. 6500

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 7865,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 2 na dostawę towaru – PIECZYWO
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Chleb pszenny 0,600 gr. pieczywo świeże szt. 550
2. Chleb graham 600g. lub 800g. świeże szt. 215
3. Chałka słodka 600 g. szt. 210
4. Bułeczki pszenne 50g. lub 60g. szt. 500
5. Bułeczka Kajzerka mała 50g. lub 60g. szt. 300
6. Bułeczka grahamka 50g. lub 60g. szt. 150
7. Ciastka krucho-drożdżowe z serem lub budyniem kg 45
8. Groszek ptysiowy kg 20
9. Chleb wiejski szt. 350
10. Drożdżówki szt. 200
11. Precel z sezamem lub makiem szt. 65
12. Bułka maślana lub rogal maślany lub obwarzanek szt. 100
13. Kołacz z serem duży szt. 170
14. Chleb słonecznikowy szt. 150
15. Drożdże 100 g szt. 30
16. Rogaliki francuskie kg 50
17. Bułka tarta kg 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 9937,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 3 na dostawę towaru – PRODUKTY RÓŻNE
Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość
1. Cukier waniliowy 32g opakowanie jednostkowe szt. 240
2. Cukier puder kg 5
3. Cukier 1 kg torebka kg 510
4. Dżem różne smaki 290g słoik. skład: owoce 50g/100. np. bio fix szt. 155
5. Grzyby suszone podgrzybek kg 0,1
6. Groszek konserwowy puszka 400 g. szt. 20
7. Galaretka owocowa różne smaki, 0,75g opakowanie jednostkowe np. Winiary” lub równoważny. szt. 220
8. Cynamon 20gr. szt. 40
9. Dżem duży 1 l. o smaku truskawki, skład: owoce, substancje żelujące, pektyna, regulator kwaśności, opakowanie słoik. np. Pińczów szt. 10
10. Ananas w syropie szt. 5
11. Ciastka herbatniki Asy opakowanie 1,10 kg 25
12. Angielskie ziele opakowanie jednostkowe folia z aluminiowa z nadrukiem kolorowanym waga 20gr. szt. 20
13. Herbata Lipton 100 szt. szt. 60
14. Herbata saga 90 szt. opakowanie lub równoważny. szt. 10
15. Herbata owocowa różne smaki 25 szt szt. 10
16. Budynie śmietankowy lub waniliowy 38 g np. winiary szt. 100
17. Kminek 20,g. opakowanie folia aluminiowa z kolorowym nadrukiem opakowanie jednostkowe. szt. 20
18. Brzoskwinia w syropie szt. 5
19. Groch omielany 0,5 kg szt. 45
20. Faola Jaś 0,5 kg szt. 50
21. Kakao 100 g. o obniżonej zawartości tłuszczu Opakowanie jednostkowe. np. DecoMoreno lub równoważny szt. 70
22. Kawa zbożowa Inka 150g. opak. szt. 40
23. Kisiel owocowy różne smaki 38g. torebka folia z nadrukiem , opakowanie jednostkowe np. Winiary szt. 230
24. Koncentrat pomidorowy 50 procent pomidorów ,850g opakowanie jednostkowe puszka Bażant lub równoważny. szt. 50
25. Kasza jaglana op. 0,5 kg kg 6
26. Kukurydza konserwowa 400g. skład: ziarna słodkiej kukurydzy, sol, woda, cukier, opakowanie jednostkowe puszka, szt. 30
27. Kasza manna opakowanie jednostkowe torebka 1 kg. Bez obcych zapachów i zanieczyszczeń. kg 30
28. Kasza pęczak opakowanie torebka 1kg kg 10
29. Kasza gryczana Prażona 1,kg. Torebka np. Piątnica. kg 20
30. Kasza jęczmienna perłowa opakowanie 0,5 kg szt. 10
31. Czosnek granulowany opak. 20g szt. 40
32. Kasza jęczmienna wiejska średnia lub Mazurska torebka 1 kg. kg 115
33. Ketchup łagodny np. Roleski 450 g 80% pomidorów . pojemnik z dozownikiem. szt. 80
34. Makaron brązowy kg 12
35. Wafle ryżowe op szt. 40
36. Papryka proszek słodka op 20g szt. 140
37. Makaron wstążka lub świdry lub kolanko lub łazanka skł. Mąka pszenna jajko, sól, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem 1 kg. Np. Lubella kg 206
38. Makaron muszelka opakowanie jednostkowe 1 kg. Folia z nadrukiem kolorowym np. Lubella lub równoważny. kg 14
39. Makaron nitka 250 g. skład: mąka pszenna, jajko, 23,5 procent przyprawy kurkumy. Opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem. Np. Babuni lub ruwnowazny. szt. 130
40. Makaron zacierka 250gr. Skł: mąka pszenna , jajko, przyprawa kurkuma, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem kolorowym. szt. 170
41. Makaron zacierka literki lub gwiazdki 0.25 dag opakowanie szt. 120
42. Musztarda stołowa 450gr. Z dozownikiem. szt. 10
43. Majeranek 20 gr. opakowanie jednostkowe folia z kolorowym nadrukiem . szt. 30
44. Miód pszczeli wielokwiatowy 750 gr. opakowanie słoik. np. Huzar szt. 32
45. Mąka pszenna opakowanie jednostkowe 1 kg. Torebka np. Poznańska lub równoważny. kg 550
46. Liść laurowy 07g. torebka folia z nadrukiem szt. 20
47. Ogórki konserwowe 0,9 L słoik-skład: ogórki woda, ocet spirytusowy, cukier, sól, naturalne przyprawy smakowe. Opakowanie jednostkowe waga 880 g. szt. 25
48. Olej rzepakowy 1 L. z pierwszego tłoczenia, butelka z tworzywa sztucznego dopuszczalna do żywności. L 250
49. Ryż Biały długo ziarnisty Torebka 1 kg. Piątnica lub równoważny. kg 170
50. Ryż brązowy kg 5
51. Papryka konserwowa czerwona- skład: płaty papryki , woda, cukier, sol, przyprawy smakowe, opakowanie jednostkowe słoik 900 ml. szt. 10
52. Pieprz naturalny- mielony 20 gr. opakowanie jednostkowe, folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 180
53. Śmietan fix torebka 9g szt. 20
54. Soda oczyszczona torebka 100g szt. 30
55. Przyprawa bazylia –w proszku 10 gr. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 15
56. Przyprawa oregano 10 gr. torebka foliowa z nadrukiem kolorowym- mielona szt. 15
57. Proszek do pieczenia 39 g. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 100
58. Przyprawa zioła prowansalskie 10g. w proszku, opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 15
59. Płatki jęczmienne śniadaniowe500g. opakowanie folia z nadrukiem. szt. 20
60. Płatki owsiane śniadaniowe opakowanie 500g lub 1 kg. kg 20
61. Płatki śniadaniowe kukurydziane op. 1 kg. Zawartość kukurydzy procent, cukier, sol, glukoza , substancje wzmacniające Np. Lubella lub równoważny kg 40
62. Przyprawa winiary 1l kg 80
63. Rodzynki- 40 g. opakowanie folia jednostkowa z nadrukiem kolorowym. kg 5
64. Sól kuchenna jodowana 1 kg. kg 110
65. Pomidory pelati bez skóry kg 65
66. Sok owocowy Kubuś- 0,9 l. butelka tworzywo sztuczne dopuszczalne do żywności, skł: owoce, marchew, pomarańcza, lub inne smaki, sok zagęszczony. szt. 220
67. Sos słodko- kwaśny Pudliszki 500g szt. 50
68. Skrobia ziemniaczana- torebka 1 kg kg 30
69. Mąka razowa kg 5
70. Przyprawa kurkuma op. 20g z kol nadrukiem szt. 8
71. Przyprawa curry 20g opak z kol nadrukiem szt. 8
72. Sok malinowy zagęszczony – 5 L. pojemnik jednorazowy z tworzywa sztucznego dopuszczonego do żywności, skł: malina, cukier, substancje zagęszczające. szt. 6
73. Soczewica 0,5 kg. kg 10
74. Filet z makreli w sosie pomidorowym - 170g. puszka opakowanie jednostkowe, skł: makrela 65 %, sol, przyprawy smakowe. szt. 50
75. Filet z makreli w oleju 0p 170g 65% makreli szt. 40
76. Żelatyna spożywcza szt. 15
77. Żurek naturalny 450 g. słoik skł: skrobia mąki żytniej sol, substancje wzmacniające smak i zapach, glutaminian sodu, cukier, aromat, cebula. szt. 50
78. Czekolada 60 % zawartości kakao szt. 55
79. Kwasek cytrynowy op 20g szt. 20
80. Ocet jabłkowy 1l szt. 12
81. Ciastka biszkopty z galaretką i czekoladą op 1 kg szt. 12
82. Ciastka wafle z kremem czekoladowym op. 400g szt. 70
83. Woda mineralna średnio gazowana 1.5 l szt. 200
84. Majonez 1l typu Winiary szt. 13
85. Ciastka biszkopty okrągłe 0.50 op szt. 120
86. Ciastka pierniczki w czekoladzie op 1 kg szt. 10
87. Wafle tortowe op szt. 50
88. Fasola konserwowa czerwona 400 g szt. 40
89. Powidło śliwkowe szt. 10
90. Chrupki kukurydziane 60 g opak. szt. 250
91. Chrzan tarty 180 g szt. 15
92. Soczek 100% z rureczką 200 ml szt. 200
93. Pieczarki marynowane słoik 760 g szt. 10
94. Przyprawa do piernika opakowanie 25g szt. 25
95. Przyprawa tymianek opakowanie 10 g szt. 15
96. Kasz kukurydziana opakowanie 0,5 kg. szt. 10
97. Orzech laskowy opak. 1 kg szt. 3
98. Tuńczyk w puszce szt. 20
99. Wiórka kokosowe 100g szt. 10
100. Pomidor suszony w zalewie słoik 720 ml szt. 12
101. Sezam suchy op. 100g szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 31890,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 4 na dostawę towaru – MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, TŁUSZCZE
1. Mleko wiejskie folia 2 % 0,9 L. opakowanie jednostkowe z kolorowym nadrukiem. szt. 2600
2. Serek Twój puszysty smak 150 g – różne smaki szt. 110
3. Jogurt gratka o smaku truskawki, 150 g. kubek z kolorowym nadrukiem. szt 200
4. Jogurt naturalny 1 L. bez dodatków smakowych wiaderko plastikowe dopuszczalne do żywienia. L 220
5. Danonki owocowe 4x90g szt. 50
6. Masło Exstra 200 g. zawartość tłuszczu 82 %. szt. 1100
7. Twaróg półtłusty zawartość tłuszczu do 7% opakowanie pergamin. kg 180
8. Twaróg mielony- półtłusty, wiaderko plastikowe dopuszczalne w żywieniu,, pojemność 1kg. kg 150
9. Gratka drink szt. 400
10. Serek wiejski kanapkowy, 130 g. opakowanie jednostkowe pojemniczek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 80
11. Serki homogenizowane o smaku, truskawka, wanilia brzoskwinia, pojemniczek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem 150 g. szt. 30
12. Śmietana 18 procent 400g. opakowanie jednostkowe kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 505
13. Danio serek o smaku waniliowym lub truskawkowym, 140 g. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 30
14. Kefir naturalny 0,38 szt. 20
15. Ser żółty- salami Licbark: lub Kraśnik: opakowanie folia z kolorowym nadrukiem. kg 45
16. Śmietana kremówka 30% 200 ml. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 220
17. Serek monte pak po 6x55 g szt. 50
18. Margaryna palma szt. 90
19. Ser topiony Hochland baton 100 g szt. 60
20. Bryndza 100g szt. 10
21. Ser mozzarella w bloku kg 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 35469,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 5 na dostawę towaru – WARZYWA I OWOCE
1. Kalafior świeży szt. 15
2. Brokuł świeży szt. 15
3. Fasola szparagowa żółta lub zielona kg 20
4. Ziemniak kg 3700
5. Ziemniak młody wczesny od 01,05 do 31,07 kg 600
6. Marchew kg 470
7. Ananas szt. 10
8. Burak czerwony wczesny kg 280
9. Botwinka pęczek szt. 20
10. Pietruszka korzeń kg 100
11. Seler korzeniowy płukany kg 110
12. Cebula kg 160
13. Czosnek szt. 160
14. Kapusta biała młoda wczesna szt. od 01.05 do 31.07 szt. 95
15. Kapusta biała późna na kg kg 150
16. Kapusta włoska szt. 15
17. Kapusta pekińska szt. 30
18. Kapusta czerwona kg 60
19. Kapusta kiszona worek folia 1 l kg kg 115
20. Koper świeży pęczek szt. 340
21. Ogórek szklarnia – krajowy lub importowany . kg 150
22. Pieczarka uprawna świeża. kg 55
23. Pomidor świeży – dojrzały intensywny kol kg 170
24 Por- świeży intensywnie zielony szt. 100
25. Sałata masłowa świeża bez uszkodzeń szt. 25
26. Susz wigilijny tacka 250 g szt. 15
27. Szczypiorek -pęczek szt. 70
28. Rzodkiewka pęczek szt. 185
29. Banan dojrzały bez uszkodzeń kg 800
30. Cytryna dojrzała kg 85
31. Gruszki- zielone lub żółte kg 300
32. Jabłko – kl. I kg 1100
33. Kiwi-kg bez uszkodzeń mechanicznych, kg 210
34. Mandarynka- owoc dojrzały słodki kg 270
35. Pomarańcze dojrzałe intensywny kolor kg 80
36. Arbuz – owoc dojrzały kg 310
37. Brzoskwinia owoc świeży gat. 1 kg 35
38. Nektarynka owoc gat. 1 kg 70
39. Borówka – uprawna lub leśna kg 1
40. Winogrona-zielone dojrzałe słodkie kg 10
41. Papryka czerwona słodka kg 35
42. Pietruszka liście pęczek szt. 220
43. Morela świeża kg 15
44. Śliwka węgierka kg 25
45. Dynia cała kg 70
46. Sałata lodowa szt. 160
47. Imbir korzeń kg 13
48. Rukola opakowanie 100g szt. 30
49. Kiełki lucerny lub brokuła250g szt. 15
50. Truskawka świeża gat. 1 kg 110
51. Ogórek kiszony wiaderko 5l szt. 20
52. Awokado szt. 30
53. Cukinia kg 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 40573,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 6 na dostawę towaru – MROŻONKI
1. Filet Rybny Miruna –bez skóry opakowanie 6.80 czerwone kg 204
2. Polędwiczka z dorsza gat 1op 5 kg kg 5
3. Filet rybny Morszczuk op 7,00 kg gat 1 kg 21
4. Bukiet kwiatowy warzywa 3 składnikowy kg 40
5. Brokuł mrożony op 2,50 kg kg 110
6. Kalafior mrożony op 2,5 kg kg 65
7. Mieszanka warzywna 7 składnikowa do zupy kg 40
8. Fasola mrożona op 2,5 kg kg 60
9. Truskawka mrożona op 2,50 kg kg 100
10. Śliwka mrożona – op. Od 2 do 5 kg. Owoc dojrzały bez pestek, bez uszkodzeń mechanicznych,. kg 30
11. Mieszanka kompotowa op 2,50 kg kg 180
12. Groszek zielony mrożony op 2,50 kg kg 10
13. Szpinak mrożony 2,5 kg op kg 25
14. Malina mrożona 2,5 kg op kg 5
15. Marchewka beaby gatunek 1 2,5 kg op kg 35
16. Brukselka gatunek 1 2,5 kg op kg 7,5

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 15564,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.
Zadanie Nr 7 na dostawę towaru – MIĘSO i WĘDLINY
1. Łopatka wieprzowa- mięso świeże kg 240
2. Schab bez kości- świeży, bez obcych zapachów kg 80
3. Karczek wieprzowy świeży bez obcych zapachów, z niewielkim przerostem tłuszczu kg 10
4. Szynka wieprzowa b/k kg 70
5. Mięso gulaszowe z indyka bez skóry udziec kg 70
6. Filet z indyka świeży kg 10
7. Filet z kurczaka świeży kg 250
8. Schab pieczony premium kg 25
9. Parówki – świeże zawartość mięsa szynki 90% kg 70
10. Szynka wieprzowa domowa 89% mięsa kg 50
11. Ogonówka szynka wp. kg 2
12. Szynka zapiekana na maśle kg 30
13. Pasztet pieczony drobiowy lub wieprzowy kg 9
14. Filet królewski z indyka kg 6
15. Polędwica Sopocka kg 8
16. Filecik złocisty kg 30
17. Kiełbasa biała gruba kg 15
18. Wątróbka drobiowa kg 20
19. Kości schabowe cięte ze schabu kg 55
20. Kiełbasa szynkowa tradycyjna kg 3
21. Kiełbasa żywiecka kg 3
22. Kiełbasa krucha kg 25
23. Kiełbasa krakowska parzona kg 2
24. Kiełbasa krakowska sucha kg 22
25. Kiełbasa toruńska kg 90
26. Pieczeń z cielęciną kg 10
27. Mięso gulaszowe wołowe kg 8
28. Antrykot wołowy kg 20
29. Udziec z kurczaka ze skórą kg 120
30. Kiełbasa drobiowa podsuszana kg 8
31. Podgardle gotowane kg 8
32. Boczek wędzony kg 5
33. Boczek gotowany kg 30
34. Skrzydełko z indyka kg 13
35. Pieczeń klops z polędwiczką kg 5
36. Porcja rosołowa ze skrzydełkami kg 100
37. Kurczak świeży kg 5
38. Polędwiczka pieczona o smaku Maślanym kg 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 32396,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Asort Ferdynand Kiełbasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340003774

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 2

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8922,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8922,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8922,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Jan Filip

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341014337

7.3.4) Miejscowość: Łęka 95

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8922,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24882,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24882,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24882,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Asort Ferdynand Kiełbasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340003774

7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 2

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24882,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29427,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29427,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29427,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340011549

7.3.3) Ulica: Flisaków 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29427,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38761,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38761,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38761,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Spółka jawna Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38761,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12090,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15999,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12090,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12090,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28760,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28760,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28760,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451

7.3.3) Ulica: Axentowicza 36

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28760,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.