eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług utrzymania programów w ramach systemu Xpertis



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania programów w ramach systemu Xpertis

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ebrzozowska@mir.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowy Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe w zakresie rybołówstwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania programów w ramach systemu Xpertis

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529db075-b024-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający posiada licencję niewyłączną na czas nieoznaczony, na korzystanie z zainstalowanej części systemu Xpertis, bez prawa do modyfikacji kodów źródłowych. W ramach bieżącego zamówienia świadczone są m.in. usługi polegające na naniesieniu do eksploatowanej przez Zamawiającego wersji systemu modyfikacji dedykowanych, specyficznych dla działalności Zamawiającego. Zmiany takie mogą być dokonywane tylko przez podmiot dysponujący prawami autorskimi do oprogramowania i tym samym do wprowadzania zmian w jego kodach źródłowych. Jedynym podmiotem posiadającym takie uprawnienia jest firma Asseco Business Solutions SA. W ocenie Zamawiającego nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze. Z uwagi na powyższe uwarunkowania techniczne towarzyszące przedmiotowi zamówienia i fakt, że przedmiot zamówienia może być wykonany tylko przez jednego wykonawcę, zamówienia udzielono w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/08/FZP/FI/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania programów w ramach systemu Xpertis przez okres 12 mies. od daty zawarcia umowy. W ramach umowy Wykonawca będzie świadczył nastepujące usługi:
• przywracanie funkcjonalności Programu w przypadku wystąpienia błędów,
• przygotowanie oraz instalacja nowych wersji Programu w ramach Aktualizacji Programu;
• wsparcie Zamawiającego w sytuacjach związanych z naruszeniem bezpieczeństwa Programu;
• aktualizacja Dokumentacji Programu związanej z wprowadzanymi Aktualizacjami Programu i Modyfikacjami;
• świadczenie usług Hot-line, rozumianych jako udostępnienie Zamawiającemu, co najmniej w dni robocze od 8:00 do 16:00, numeru telefonicznego, pod którym osoby działające w imieniu Wykonawcy oraz posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie eksploatacji i korzystania z Programu w sposób ciągły, porad dla użytkowników Programu w zakresie jego bieżącego użytkowania, przy czym czas udzielania porad nie jest traktowany jako świadczenie usług w ramach Godzin Serwisowych;
• świadczenie usług w ramach Godzin Serwisowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Business Solutions SA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222612717

7.3.3) Ulica: Konrada Wallenroda 4C

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-607

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.