eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Rozbudowa z nadbudową budynku szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa z nadbudową budynku szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.ndm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ncm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa z nadbudową budynku szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab4cd3b-6967-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008618/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa szpitala pod Blok Operacyjny – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340440/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/DZ/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 13343249,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z nadbudową budynku szpitalnego na potrzeby Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni – ETAP II”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 – opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
1) ROBOTY BUDOWLANO - MONTAŻOWE
a) roboty rozbiórkowe - dachy nad SOR, dach istniejącego budynku w części wyższej szpitala;
b) roboty konstrukcyjne - konstrukcja nadbudowy nad SOR (2 kondygnacje) oraz dodatkowej nowej klatki schodowej K4, dach nad nadbudową oraz przebudowa dachu nad częścią wyższą szpitala;
c) roboty elewacyjne z dociepleniem, dociepleniem poddasza;
d) stolarka okienna, drzwiowa;
e) roboty wykończeniowe:
- ściany- tynki, malowanie;
- posadzki;
- sufity.
2) INSTALACJE ELEKTRYCZNE
instalacje elektryczne:
- trasy kablowe;
- projektowane linie kablowe WLZ;
- rozdzielnice;
- osprzęt elektroinstalacyjny;
- oprawy:
- oprawy oświetlenia ogólnego;
- oprawy oświetlenia ewakuacyjnego;
- pomiary.
- oprzewodowanie;
- połączenia wyrównawcze;
- instalacja odgromowa,
3) INSTALACJE TELETECHNICZNE
a) trasy kablowe;
b) instalacja teleinformatyczne;
c) instalacja przyzywowa;
d) instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP;
e) kontrola dostępu;
f) monitoring
4) INSTALACJE SANITARNE
a) instalacja wod – kan z osprzętem i armaturą szpitalną,
b) instalacja c.o.;
c) instalacja c.t.,
d) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
e) instalacje gazów medycznych;
5) WYMIANA DŹWIGU
4. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Szpitala w celu weryfikacji dokumentacji technicznej oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Wizja lokalna odbędzie się przy udziale przedstawicieli Zamawiającego w dniu 11 stycznia 2022r. godzina 11:00 i 18 stycznia 2022r. godzina 11:00 na terenie Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, miejsce zbiórki: przed wejściem głównym do budynku szpitala. W celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Wykonawcy będą zobowiązani do wpisania się na listę obecności, na podstawie której wydane zostaną zaświadczenia o odbyciu wizji lokalnej.
5. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020, poz. 1333), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga wykonania i zafakturowania robót o wartości 3 200 000,00 zł do dnia 3 czerwca 2022r.
7. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie.
8. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Szpitala, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego.
9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów oraz we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy sobie zaplecze socjalno-biurowe.
10. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń.
11. Roboty zostaną rozliczone ryczałtowo.
12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
13. Podpisanie protokołu odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji upoważnia Wykonawcę do wystawienia końcowej faktury za wykonanie zamówienia;
14. Wykonawca w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych w niniejszym przedmiocie zamówienia będzie podlegał Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45231510-3 - Rurociągi przesyłowe sprężonego powietrza

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych

45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12765000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12765000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12765000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BUDEX Krzysztof Skrzypczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311010517

7.3.3) Ulica: Podleśna 17

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KRUK PARTNER s.c. Grzegorz Kruk - wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z osprzętem, 6% wartości zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12765000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.