eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedliska › Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 629 15 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/717536

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4becce0b-97d2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach w okresie 36 miesięcy.
2. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia wynosi: 120 000,00 litrów w ramach zamówienia podstawowego oraz ewentualnie poszerzenie zamówienia o: 24 000,00 litrów w ramach 20% prawa opcji– zakres faktury tj. uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego o wskazany zakres w przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego w okresie 36 miesięcy.
3. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji. Realizacja dostaw z prawa opcji nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowej ilości oleju opałowego zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4. Zamawiający oświadcza, iż zamówiony i dostarczony olej opałowy będzie w całości wykorzystany do celów opałowych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.
5. Wymagania jakościowe zamawiającego oleju opalowego zgodnie z Polską Normą
PN-C-96024:2011 lub równoważną:
1) wartość opałowa nie niższa niż 42,6MJ/kg;
2) gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,60 g/ml;
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C nie większa niż 6,0 mm2/s;
4) zawartość siarki nie więcej niż 0,20% (m/m);
5) temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C;
6) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C;
7) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg;
8) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylowanej nie więcej niż 0,3% (m/m);
9) pozostałość po spopieleniu nie wyższa niż 0,01% (m/m);
10) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg;
11) barwa czerwona – ocena wizualna.
6. Na potwierdzenie spełnienia na dostarczony olej opałowy w/w parametrów, do każdej dostawy każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości potwierdzające wymagane parametry oleju.
7. Realizacja dostaw oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
8. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju opałowego.
9. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju opałowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym.
10. Miejscem dostawy oleju opałowego będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko- MAZURY” Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. Warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk.
11. Zamawiający posiada dwie kotłownie, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia:
1) kotłowania w budynku administracyjnym (numer identyfikacyjny miejsca: PLC001), wyposażona w 4 zbiorniki o pojemności po 1 000 litrów każdy;
2) kotłownia w hali demontażu odpadów wielkogabarytowych wraz budynkiem socjalnym (nr identyfikacyjny PLC002), wyposażona w 12 zbiorników o pojemności po 1000 litrów każdy.
12. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie mieściła się w przedziale od 2 000 do 4 000 litrów dla kotłowni w budynku administracyjnym oraz w przedziale od 8 000 do 12 000 litrów dla kotłowni w hali demontażu odpadów wielkogabarytowych wraz budynkiem socjalnym w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
13. Zamawiający zobowiązuje się do składania Wykonawcy oświadczeń o przeznaczeniu oleju opałowego, wynikających z ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 143 z późn. zm.) każdorazowo przy zakupie oleju opałowego, na wzorze formularza stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy.
14. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oleju opałowego.
15. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15°C i potwierdzona będzie każdorazowo „Protokołem odbioru jednorazowej dostawy”, według wzoru wraz z komunikatem potwierdzającym zgłoszenie przewozu i nadanie numeru referencyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721764 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Myjnia Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790136294

7.3.4) Miejscowość: Olekco

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.