eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Przebudowa drogi gminnej - ul. Sikorskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Ostrowi Mazowieckiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103877 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ul. Sikorskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Ostrowi Mazowieckiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296795433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f43

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej – ul. Sikorskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Ostrowi Mazowieckiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ed8a4c-b2f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000643/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 SIKORSKIEGO - PRZEBUDOWA DROGI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-Z.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8743685,55

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej - ul. Sikorskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w Ostrowi Mazowieckiej oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: przebudowę jezdni ul. Sikorskiego o nawierzchni bitumicznej (z wyłączeniem ronda na skrzyżowaniu z ul. Lubiejewską i ul. B. Prusa oraz istniejącego wiaduktu nad drogą ekspresową S8), przebudowę ośmiu istniejących skrzyżowań z istniejącymi drogami publicznymi, budowę poboczy żwirowych, budowę chodników, budowę zjazdów indywidualnych i publicznych, odbudowę istniejących rowów drogowych wraz z przepustami w ciągu tych rowów, budowę zatok postojowych, budowę sieci kanalizacji deszczowej, rozbiórkę kolidujących elementów drogowych tj.: krawężników, obrzeży, nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Niniejsze zamówienie stanowi dalszy etap przebudowy ul. Sikorskiego. Zamawiający zrealizował już ścieżki rowerowe oraz chodniki zgodnie z projektem wykonanym przez Firmę: ROAD CONCEPT Renata Kozak, dostępnym na stronach BIP pod adresem http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=182537. 4. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie, wykonanym przez Firmę DROGOWIEC Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku. Uwaga!! Załączona dokumentacja obejmuje całość prac związanych z przebudową ul. Sikorskiego i ul. Pocztową. W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi przebudowa ul. Pocztowej. Wykonawca proszony jest o uwzględnienie ww. uwag przy obliczaniu ceny ofertowej. 5. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 8. Harmonogram ma uwzględniać, iż Wykonawca powinien rozpocząć roboty budowlane w 2021r., a wartość wynagrodzenia umownego wypłaconego w 2021r. może wynieść nie więcej niż 2 716 192,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2022r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 10. Ze względu na intensywny ruch na przebudowywanej ulicy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia kolejności prowadzenia robót budowlanych. 11.Ze względu na zamiar sfinansowania części zamówienia w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”, w razie wystąpienia potrzeby, wybrany Wykonawca na żądanie Zamawiającego: 1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i wydatki niekwalifikowane; 2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane; 3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi. 12. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte współfinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane bądź zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca, niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie, zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu. 13. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca powinien: 1) zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych; 2) wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 14. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 15. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. 17. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia gruzu, kamienia i innych materiałów pozyskanych w trakcie wykonywania prac oraz destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania nawierzchni na miejsce wskazane przez Zmawiającego (na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka). 19. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac - zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonych i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. Do raportu należy dołączyć dokumentację fotograficzną postępu robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. 20. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni (a także wyników badania zagęszczenia warstwy wiążącej i podbudowy zasadniczej z czterech punktów), certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 21. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację. 22. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu podpisanego przez nadzór obu stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego (min. 10%) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu. 23. Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w zestawieniu wartości wykonanych robót, sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8266862,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10749914,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8266862,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550406101

7.3.3) Ulica: ul. Brokowska 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) MULTI-KOM Andrzej Nakielski 07-410 Ostrołęka ul. Kolejowa 103 NIP 758-174-77-20: Budowa sieci kanalizacyjnej i deszczowej.
2) Zakład Robót Budowlano – Drogowych Tomasz Dawidowski 07-300 Ostrów Maz. ul. Bursztynowa 21 NIP 759-121-27-88:
Częściowo roboty pomiarowe i przygotowawcze
Częściowo ścinanie drzew i karczowanie krzaków
Częściowo rozbiórki podbudów
Częściowo rozbiórki nawierzchni
Częściowo rozbiórki nawierzchni w torowiskach
Częściowo rozbiórki elementów betonowych lub kamiennych
Częściowo rozebranie przepustów
Częściowo rozebranie elementów oznakowania pionowego
Częściowo rozebranie ścinek czołowych i ław
Częściowo wykonanie wykopów
Częściowo wykonanie nasypów
Odwodnienie korpusu drogowego
Częściowo podbudowa
Częściowo warstwa ulepszenia podłożą
Częściowa podbudowa
Nawierzchnia z kostki brukowej
Częściowo nawierzchnia
Częściowo roboty wykończeniowe
Częściowo oznakowanie
Częściowo elementy ulic
Częściowo zieleń drogowa
Częściowo roboty dodatkowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8266862,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oznaczony w pkt 8.3) termin realizacji zamówienia to: 16 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 31.10.2022r.
2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.