eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Józefów.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Józefów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umjozefow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Józefów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f6411c5-7d31-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002897/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Józefów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.25.2022.RC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4300000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 840000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Przebudowa instalacji elektrycznej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej w Szkołach Podstawowych w Józefowie i Majdanie Nepryskim
5.3.1 Demontaż instalacji elektrycznych
5.3.2 Wykonanie obwodów WLZ oraz montaż rozdzielnic
5.3.3 Wykonanie instalacji elektryczno- oświetleniowej
5.3.4 Wykonanie instalacji elektryczno - gniazdowej (zgodnie z wymogami programu Dostępnej Szkoły)
5.3.5 Wykonanie instalacji fotowoltaicznych o mocy 41,60kWp w Sz. P. Józefowie i 20,28kWp w Sz. P. Majdanie Nepryskim
5.3.6 Obniżenia łączników i gniazd w pom. wyremontowanych
5.3.7 Wykonanie pomiarów i prób po montażowych
5.3.8 Wykonanie prac budowlanych wykończeniowych
5.3.9 Wykonanie systemu detekcji gazu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8a Dokumentacja projektowa dla 1 części zamówienia
Załącznik nr 9a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla 1 części zamówienia
Załącznik nr 10a Przedmiar robót 1 część zamówienia w zakresie
Zamawiający umożliwia wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu gdzie prowadzone będą roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 840000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania oraz gazowej wraz z budową kotłowni gazowej w Szkołach Podstawowych w Józefowie i Majdanie Nepryskim:
5.4.1. Demontaż instalacji gazowej, C.O., Wod-Kan.,
5.4.2. Montaż instalacji C.O
5.4.3. Montaż Instalacji Wod-Kan.
5.4.4. Montaż instalacji gazowej
5.4.5 Montaż pomp ciepła C.W.U.
5.4.6 Wykonanie kotłowni dla szkół
5.4.7 Montaż dodatkowego pieca gazowego dwufunkcyjnego o mocy 24 KW na potrzeby lokali znajdujących się w kotłowni wraz w kominem spalinowym przy szkole podstawowej w Józefowie - kalkulacja własna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8b Przedmiar robót 2 część zamówienia w zakresie
Załącznik nr 9b Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla 2 części zamówienia
Załącznik nr 10b Dokumentacja projektowa dla 2 części zamówienia
Zamawiający umożliwia wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu gdzie prowadzone będą roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1770600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - Zmiana sposobu użytkowania budynku byłego LO w Józefowie z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Józefowie
5.5.1. Roboty Budowlane
- Roboty murarskie
- Nadproża stalowe
- Roboty tynkarskie
- Ścianki działowe i zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych
- Sufit podwieszany
- Stolarka okienna i drzwiowa
- Posadzki - okładziny podłogowe
- Roboty okładzinowe (kolorystyka płytek podłogowych i ściennych do uzgodnienia z inwestorem)
- Roboty malarskie (kolorystyka farb do uzgodnienia z inwestorem)
- Roboty montażowe
dodano
Poprawiony obmiar klatek schodowych wraz ze zwiększonym zakresem robót:
- roboty rozbiórkowe 146,6 m² (okładziny z lastryko)
- demontaż balustrad 40,7 mb. (materiał inwestora)
- wywiezienie gruzu 2,93 m³
- gruntowanie podłoży 146,6 m²
- roboty okładzinowe klatka nr 1 - 78 m² (płyty granitowe gr. 2,0 cm, kolor do uzgodnienia z inwestorem)
- roboty okładzinowe klatka nr 2 – 68,6 m² (płytki schodowe, kolor do uzgodnienia z inwestorem)
roboty okładzinowe cokoliki 10 cm, klatka nr 1 – 75,32 m² (płyty granitowe gr. 1,0 cm, kolor do uzgodnienia z inwestorem)
- roboty okładzinowe cokoliki 10 cm, klatka nr 2 – 62,95 m² (płytki, kolor do uzgodnienia z inwestorem)
- usunięcie lamperii ze ścian 137,78 m²
- tynki wewnętrzne 1-warstwowe grubości 3·mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, ściany, podłoże z tynku-wykonanie gładzi w miejscu lamperii – 120,1 m²
- malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych płyt gipsowych spoinowanych i szpachlowanych, z gruntowaniem, 2-krotnie – 42,73 m²
- malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych suchych tynków z gruntowaniem, 2-krotne – 379,67 m²
- Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej polerowanej 40,70 mb.
klatka schodowa nr 2 -17,5 mb.
klatka schodowa nr 1 - 23,2 mb.
- uszczegółowiono stolarkę drzwiową przeciwpożarową- drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe D5 EI60 – 2 szt., D5EI 30 – 6 szt.
- uszczegółowiono stolarkę drzwiową przeciwpożarową (klatka schodowa parter, wejście do sali zabaw) drzwi aluminiowe przeszklone z samozamykaczem EIS 60 – 2 szt.(90/200), drzwi stalowe z samozamykaczem EI 30 – 1 szt. (80/200)

5.5.2. Instalacje Elektryczne - zakres
- wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz
- przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
- rozdział instalacji wewnątrz budynku,
- tablice elektryczne bezpiecznikowe,
- instalacja oświetlenia, (część opraw znajduje się u inwestora, szczegóły w dokumentacji i przedmiarze robót)
- instalacja oświetlenia awaryjno - ewakucyjnego,
- instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,
- instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego
zabezpieczenia,
- instalacja odgromowa i uziemiająca,
- prowadzenie instalacji elektrycznych,
- prowadzenie instalacji teletechnicznych,
- instalacja TV,
- system sygnalizacji pożaru,
- oddymianie klatek schodowych,
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 20,7 kWp
5.5.3. Instalacje Sanitarne- zakres
- Roboty demontażowe
- Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej.
- Wykonanie instalacji kanalizacyjnej.
- Wykonanie instalacji C.O.
5.5.4. Wyposażenie schroniska– kalkulacja własna
- wykonanie i montaż mebli i sprzętu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8c Przedmiar robót 3 część zamówienia
Załącznik nr 9c Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla 3 części zamówienia
Załącznik nr 10c Dokumentacja projektowa dla 3 części zamówienia
Załącznik nr 11 wyposażenie 3 część zamówienia
Zamawiający umożliwia wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu gdzie prowadzone będą roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1720000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6 Część 4 zamówienia - Modernizacja budynku Przedszkola w Józefowie
5.6.1. Roboty budowlane
- Schody wejściowe główne + wejście
- Schody zewnętrzne boczne (od kościoła)
- Ubikacja dla pracowników na parterze budynku
- Sala trzylatków 1
- Sala trzylatków 2
- Zaplecze sali trzylatków
- Schody wewnętrzne
- Korytarz I-sze. piętro
- Sala pięciolatków
- Zaplecze sali pięciolatków
- Ubikacja na I-szym piętrze budynku
- Łazienka I-sze piętro (pralnia)
- Pokój nauczycielski, gabinet logopedyczny, korytarzyk
- Korytarz I-sze piętro
5.6.3.Instalacja fotowoltaiczna 12 kW – kalkulacja własna
dodano
- instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 350 W (wielkość paneli i kolor ramek należy dostosować do istniejącej instalacji)
Ogniwo (mm) Monokrystaliczne, Złącze Zgodny z MC4, Temperatura pracy od -40°C~+85°C lub szerszy, Maksymalne obciążenie statyczne, przód (śnieg) min. 5400 Pa, Maksymalne obciążenie statyczne, tył i przód (wiatr) min. 2400 Pa, Gwarancja na wady produktowe Co najmniej 10 lat, Szyba przednia z powłoką antyrefleksyjną, o wysokiej, przepuszczalności światła TAK, Sprawność modułu [%] min. 20,0% (standardowe warunki testu: napromieniowanie 1000 W/m2, temperatura ogniw 25˚C i współczynnik masy powietrza AM 1,5), Gwarancja na moc wyjściową min. 80% po 25 lat, Tolerancja mocy 0~+3%, Współczynnik wypełnienia FF min. 78%, Temperaturowy współczynnik mocy Nie mniejszy niż -0,35 %/C (zakres od 0 do -0,35%/C)
- montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem,
- wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku,
- montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych DC,
- montaż inwertera trójfazowego, liczba MPPT min. 2, zabezpieczenie przed pracą wyspową TAK, Rozłącznik/wyłącznik DC TAK, Jednostka monitorująca prąd upływu TAK, Zabezpieczenie przed łukiem elektrycznym TAK, Pomiar rezystancji izolacji po stronie DC TAK, Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją TAK, Moc znamionowa AC 1 ≤ ___/___ ≤ 1,2, Sieć trojfazowa 3 / N / PE, Wi-Fi lub LAN Ethernet TAK, Dedykowany portal internetowy umożliwiający podgląd pracy instalacji oraz archiwizowania danych TAK, Sprawność maksymalna min. 98%, Beztransformatorowy TAK, Stopień ochrony min. IP65, Zużycie własne w nocy max. 6 W, Temperatura pracy min -25 °C ~ +60 °C
Gwarancja na wady produktowe co najmniej 10lat
- montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych AC,
- wykonanie ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej,
- próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji,
- wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym),
- przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji,
- zaprogramowanie i uruchomienie instalacji,
- uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,

5.6.4. Montaż pomp ciepła na CWU (2x200L) – kalkulacja własna
dodano
Zasobniki o pojemności użytkowej 2 x 200dm3 z pompami ciepła o mocy 2,5kW.
Parametry wymagane dla podgrzewacz ciepłej wody użytkowej:
· Znamionowy współczynnik efektywności COP - 3,67
· Współczynnik COP - 3,75
· Typ sprężarki - rotacyjna
· Średnica króćców - Φ150
· Klasa sezonowej efektywności energetycznej podgrzewania wody - A+
· Efektywność energetyczna podgrzewania wody - 156%
· Roczne zużycie energii elektrycznej – 1400 kWh/rok
· Poziom mocy akustycznej w pomieszczeniu - 58dB (A)
· Izolacja cieplna zbiornika wykonana z pianki poliuretanowej
· Sterownik rozbudowany z funkcjami, w tym współpracy z kotłem, pompą cyrkulacji
wody użytkowej, systemem zdalnego nadzoru ze złączem RS485.
· Anoda magnezowa

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8d Przedmiar robót 4 część zamówienia w zakresie
Wspólny słownik zamówień CPV: 45000000-7, 45310000-3,45330000-9, 39000000-2, 39700000-9, 39710000-2
Zamawiający umożliwia wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu gdzie prowadzone będą roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 270000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Część 5 zamówienia - Zagospodarowanie terenu przy Schronisku Młodzieżowym w Józefowie
5.7.1. Roboty rozbiórkowe
- Roboty ziemne
- Obrzeża i krawężniki
- Podbudowy i warstwy podsypkowe
- Nawierzchnie z kostki betonowej
- Umocnienie skarpy
- Wykonanie ogrodzenia
dodano
wykonanie miejsca na ognisko w postaci koła o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej o średnicy 7 m, z paleniskiem w centrum obłożonym palisadą o średnicy 2 m. Na placu należy zamontować ławki – 4 szt. wymiar (zew. i wew.) 250/220 cm+/-5%, szerokości 40 cm+/-5%, o konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem – 40 cm+/-5%, szerokości (drewno liściaste twarde), wysokość 45 cm +/-5%, konstrukcja ławki z profili stalowych 40x40mm+/-5%, stal nierdzewna, ławki należy ustawić w kształcie koła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8e Przedmiar robót 5 część zamówienia w zakresie
Załącznik nr 9e Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla 5 części zamówienia
Załącznik nr 10e Dokumentacja projektowa dla 5 części zamówienia
Zamawiający umożliwia wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu gdzie prowadzone będą roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 580000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1017679,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1017679,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż mgr. inż. Kazimierz Ordecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893

7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1017679,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549015,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549015,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEAR Łukasz Bździuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182014514

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-408

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549015,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1740000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1740000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEŚ-BUD Grzegorz Buczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181369244

7.3.3) Ulica: Sosnowa

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268066,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685492,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268066,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD Łukasz Matkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212019167

7.3.3) Ulica: Wierszczyca

7.3.4) Miejscowość: Jarczów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-664

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268066,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450573,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1506071,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450573,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Naklicki Specjalistyczne Roboty Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181770432

7.3.3) Ulica: Borowina

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450573,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.