eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet Mięso i wędliny



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet Mięso i wędliny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W ŚMIGLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000928877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Bohaterów 7

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowa@przedszkole.smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.smigiel.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet Mięso i wędliny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f41a075b-b019-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024860/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu - Pakiet - Mięso i wędliny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6cddf929-5284-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS-271/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 66750,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel w roku 2022 – Pakiet - Mięso i wędliny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
3. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji - mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym należy przyjąć do skalkulowania ceny na potrzeby przygotowania wstępnej oferty cenowej Wykonawcy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z planowanymi ilościami określonymi w Formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że w przypadku mniejszej liczby dzieci korzystającej z posiłków zastrzega sobie możliwość do 50% zmniejszenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, na poziomie nie niższym niż 50% wartości przedmiotu zamówienia wskazanego w § 3 ust. 1 umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
6. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą wstępną, a jeśli ten zakres podlegał negocjacjom, również w protokole z negocjacji, w ilościach i terminach określonych w zaproszeniu do negocjacji i umowie.
8. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
9. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV:

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78434 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78434 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78434 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalny zakład produkcyjno-handlowy przetwórstwa mięsnego Ratajczak Monika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981772402

7.3.3) Ulica: Śmigielska 3

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 64-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74410 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-18 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.