eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników uzupełniających do zestawów NARKO II.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników uzupełniających do zestawów NARKO II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników uzupełniających do zestawów NARKO II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02cec324-72e3-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011261/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Odczynniki chemiczne, materiały i sprzęt laboratoryjny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012802/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/29/21/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa odczynników do badań daktyloskopijnych.
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.1 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 7019 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa odczynników chemicznych
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.2 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 40502,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa roztworów wzorcowych etanolu w wodzie
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.3 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.3 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1232 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa roztworów wzorcowych etanolu w wodzie
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.4 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.4 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2144 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografów gazowych GC/MS firmy SHIMADZU
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.5 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.5 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 20283,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.6 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.6 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 22390,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa akcesoriów do chromatografu gazowego Perkin Elem Clarus 50 z przystawką headspace sampler TURBOMATRIX 40
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.7 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.7 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 5264 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wzorców
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.8 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.8 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 4950 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa wzorców.
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.9 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.9 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1590 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa końcówek do pipet automatycznych firmy Eppendorf.
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.10 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.10 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1730 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Dostawa testów do wstępnej identyfikacji środków odurzających /odczynniki uzupełniające / do zestawów typu Narko 2/ Nark 2/ lub równoważnych.
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych zadań- załącznik nr 2.11 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.11 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
8. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
9. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112.
10. Dla zadania nr 11: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego:
- magazynu Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25.
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Pienistej 71
- Wydziałów KWP w Łodzi mieszczących się przy ul. Lutomierskiej 108/112
11. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Dla zadań od 1 do 10: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych odczynników i materiałów. W przypadku powstania uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności – zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
13. Wszystkie odczynniki i substancje chemiczne oraz materiały muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby towar był dostarczony w nowych, bezzwrotnych, oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, z zachowaniem specjalnych warunków transportu, o ile przedmiot zamówienia tego wymaga.
14. Wszystkie materiały opatrzone etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, muszą być dostarczone wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim.
15. Wykonawca w cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
16. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy, będzie w pełni zgodny ze specyfikacją, oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 42384 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8641,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8641,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8641,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.3) Ulica: ul. Małopolska 3

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-724

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8641,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41358,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43428,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41358,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594

7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41358,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, do dnia 24.01.2022. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, do dnia 24.01.2022. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19795,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29901,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19795,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600

7.3.3) Ulica: ul. Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19795,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25780,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25780,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25780,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem PLus Mariusz Malczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180362796

7.3.3) Ulica: ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25780,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11623,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15498 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11623,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem PLus Mariusz Malczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180362796

7.3.3) Ulica: ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 56

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11632,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, do dnia 24.01.2022. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – w rzeczonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, do dnia 24.01.2022. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600

7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46986 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55928,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55928,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSFARM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270205252

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 370

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55928,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.