eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański

1.3.) Oddział zamawiającego: JST

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 338749700

1.5.8.) Numer faksu: 338749751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5924a024-87bb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032883/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru na terenie Gminy Maków Podhalański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4353479,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.
Część Nr 1 – Modernizacja dróg i infrastruktury drogowej w miejscowościach Grzechynia, Białka, Juszczyn, Kojszówka, Wieprzec, Żarnówka i Maków Podhalański;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Część Nr I - Modernizacja dróg i infrastruktury drogowej w miejscowościach Grzechynia, Białka, Juszczyn, Kojszówka, Wieprzec, Żarnówka i Maków Podhalański:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2) Roboty ziemne koparkami
3) Podbudowy z kruszyw, pospółka, tłuczeń
4) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną
5) Wzmocnienie podłoża geosiatkami i geowłókniną
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych
7) Ścinanie poboczy mechanicznie
8) Umacnianie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi
9) Bariery ochronne stalowe
10) Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur
11) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej
12) Ścieki z elementów betonowych DN300, DN400
13) Ławy pod krawężniki
14) Krawężniki betonowe
Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
b. w razie potrzeby przy realizacji zadania, wykonanie projektu organizacji ruchu lub wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu drogi;
c. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
d. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;
e. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców osiedli oraz istniejących w pobliżu zakładów pracy;
f. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 3447228,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.
Część Nr 2 – Przebudowa drogi gminnej os. Szczurkówka Nr 440821K w km 0+000,00 do 0+026,90 wraz z rozbiórką i budową mostu w km 0+011,00 – 0+021,1 i przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1688 K w miejscowości Żarnówka, Gmina Maków Podhalański.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
1) Rozbiórka mostu
2) Roboty ziemne
3) Fundamenty
4) Konstrukcje nośne
5) Izolacje
6) Roboty wykończeniowe
7) Przebudowa drogi, nawierzchnia mostu
8) Umocnienia koryta i brzegów potoku
9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i oznakowanie
Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
b. w razie potrzeby przy realizacji zadania, wykonanie projektu organizacji ruchu lub wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu drogi;
c. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
d. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;
e. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców osiedli oraz istniejących w pobliżu zakładów pracy;
f. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 906250,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3774051,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6139394,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3774051,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU RAFKOP BIS MONIKA ZIELONKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5521545199

7.3.3) Ulica: Grzechynia 405

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański, Grzchynia 405

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3774051,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180312,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180312,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180312,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Mętel Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5521017514

7.3.3) Ulica: Zawoja 100

7.3.4) Miejscowość: Zawoja 100

7.3.5) Kod pocztowy: 34-222

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180312,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.
Wykonawca zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniósł w gwarancjach ubezpieczeniowych w wysokości 5% podpisanej umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.