Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535538/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
- 2024/BZP 00017288/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 110602L – ulicy Podwale w Zamościu; od km 0+003,57 do km 0+098,00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ccf90034-9427-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 110602L – ulicy Podwale w Zamościu; od km 0+003,57 do km 0+098,002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf90034-9427-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Przebudowa drogi gminnej nr 110602L - ulicy Podwale w Zamościu; od km 0+003,57 do km 0+098,00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.61.2023.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1578939,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 110602L – ulicy Podwale w Zamościu; od km 0+003,57 do km 0+098,00” w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 110602L – ul. Podwale w Zamościu; od km 0+003,57 do km 0+098,00” z dofinansowaniem w 2024 r. ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z Budżetu Miasta Zamość w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Przebudowa drogi gminnej ulicy Podwale w Zamościu”.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Podwale w Zamościu, w tym wykonanie robót w branży drogowej i sanitarnej, tj.:
1) Branża drogowa – Przebudowa ulicy Podwale
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) przebudowę nawierzchni drogi z wykonaniem nowej konstrukcji drogi,
c) przebudowę miejsc parkingowych oraz drogi manewrowej do miejsc parkingowych,
d) przebudowę chodnika,
e) przebudowę zjazdów,
f) wykonanie oznakowania drogi,
g) wykonanie przejścia dla pieszych wraz z pochwytem przy przejściu,
h) wykonanie urządzeń obcych (układanie rur osłonowych dwudzielnych w wykopie wraz z zasypaniem rury piaskiem, regulację zasów wodociągowych i gazowych, regulację pionową studni kanalizacji sanitarnej wraz z montażem nowej pokrywy i pierścienia odciążającego, regulację pionową istniejących słupów oświetleniowych wraz z robotami towarzyszącymi, montaż dodatkowego wysięgnika na istniejącym słupie w celu uzyskania dodatkowego doświetlenia projektowanego przejścia dla pieszych),
i) wykonanie robót wykończeniowych,
j) odtworzenie konstrukcji nawierzchni w ulicy Koźmiana, po wykonaniu kanalizacji sanitarnej. Warstwę ścieralną należy wykonać na całej długości ulicy Koźmiana. (warstwa ścieralna tożsama do warstwy ścieralnej w ulicy Podwale).
2) Branża sanitarna
a) wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Podwale
- wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Podwale
b) wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Koźmiana z włączeniem do kanalizacji deszczowej w ul. Sienkiewicza
- wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Koźmiana, z włączeniem w ulicę Sienkiewicza.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca uwagę, że:
1) Przejście dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Podwale/Okopowa/Krysińskiego, należy wykonać jako przejście dla pieszych zwykłe, bezpieczne, w poziomie jezdni, bez sygnalizacji, z oświetleniem dedykowanym. Oznakowanie przejścia poziome (znak P-10) i pionowe (znak D-6). Jako dodatkowe elementy bezpieczeństwa, po obu stronach przejścia dla pieszych należy wykonać malowaną grafikę (420x594mm) o treści „SMART STOP”.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania nasadzeń drzew ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
3) W cenie oferty należy uwzględnić koszt wykonania warstwy ścieralnej na całej długości ulicy Koźmiana, po wykonaniu kanalizacji sanitarnej (warstwa ścieralna tożsama do warstwy ścieralnej w ulicy Podwale).
4) Materiały z rozbiórki nawierzchni drogi i chodników ulicy Podwale i ulicy Koźmiana stanowią własność Zamawiającego (Miasto Zamość) i pozostają do dyspozycji Zamawiającego.
5) Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki, tj. krawężników, obrzeży, istniejących nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni oraz przekazania ich i przewiezienia własnym transportem wraz z rozładunkiem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w granicach administracyjnych miasta). (Przez materiały z rozbiórki rozumie się: destrukt powstały podczas frezowania mechanicznego nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników oraz płyty chodnikowe, kostkę klinkierową, betonową kostkę brukową, krawężniki i obrzeża betonowe, itp. nadające się do ponownego wbudowania). Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego rozebrania istniejących nawierzchni wykonanych z kostki klinkierowej, betonowej kostki brukowej i płyt chodnikowych oraz krawężników i obrzeży.
6) Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki ręcznej i mechanicznej lub zanieczyszczone w sposób uniemożlwiający ich ponowne wykorzystanie. Materiały z rozbiórki, tj.: kostka klinkierowa, betonowa kostka brukowa, płyty chodnikowe, krawężniki i obrzeża betonowe nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowiązany jest ułożyć na paletach w sposób umożliwiający ich obmiar i transport. Wykonawca (kierownik budowy) przy udziale Inspektora nadzoru po dokonaniu rozbiórki materiałów, sporządzi protokół zawierający wykaz ilościowy i rodzajowy materiałów i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji.
7) Materiały z rozbiórki oraz zdemontowane znaki drogowe, drogowskazy i ich słupki mocujące, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć własnym transportem wraz z rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w granicach administracyjnych miasta).
8) Materiały z rozbiórki, znaki drogowe i drogowskazy oraz ich słupki mocujące nie nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować we własnym zakresie.
9) W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie.
10) Sposób postępowania z materiałami z rozbiórki został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej.
11) Studnię oznaczoną na planie zagospodarowania symbolem „D11” ze względu na wykonanie nowej nawierzchni ulicy Sienkiewicza, należy przesunąć w ulicę Koźmiana. Włączenie kanalizacji deszczowej w ulicę Sienkiewicza, należy wykonać przewiertem. Szczegółowe rozwiązania ze względu na uzbrojenie terenu, zostaną ustalone z projektantem na etapie wykonania.
4. Dodatkowo, przedmiot zamówienia obejmuje:
1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziale XVIII SWZ i podlega wpisaniu przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ),
2) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
4) pokrycie kosztów związanych z:
a) urządzeniem terenu budowy,
b) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
c) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
d) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np. naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowania terenu oraz usunięciem ewentualnych wyrządzonych szkód,
e) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
f) uporządkowaniem terenu budowy (przywrócenie terenu prowadzonych robót do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, wywozem odpadów, śmieci na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację),
g) wykonaniem wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót do wykonania, zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekt zagospodarowania terenu
- Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa – Branża drogowa
- Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa – Branża sanitarna
- Załącznik nr 12 – Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty
- Załącznik nr 13 – Opinia geotechniczna
- Załącznik nr 14 – Organizacja ruchu
- Załącznik nr 15 – Przedmiary robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych; warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
6. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulice Podwale, Henryka Sienkiewicza w Zamościu, jednostka ewidencyjna 066401_1 Miasto Zamość, obręb 00001 Miasto Zamość
7. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. – o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcejw Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2302449,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO - TRANSPORTOWY "DROGMOST" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223065490
7.3.3) Ulica: Mokre 24D
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-TRANSPORTOWY "DROGMOST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-TRANSPORTOWY "DROGMOST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.