eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara Wieś - ul. Sygietyńskich i ul. Gruszy, gmina Nadarzyn.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102753 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara Wieś - ul. Sygietyńskich i ul. Gruszy, gmina Nadarzyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara Wieś - ul. Sygietyńskich i ul. Gruszy, gmina Nadarzyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363ef01f-acbe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stara Wieś – ul. Sygietyńskich i ul. Gruszy, obejmująca swym zakresem:

1) budowę kanalizacji w ul. Sygietyńskich wraz z przykanalikami do granicy posesji zlokalizowanych wzdłuż realizowanego kolektora, od studni S20 do studni S28, w tym budowa:
- kanałów grawitacyjnych: PP 200 mm – 187,82 m,
- kompletnych studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych DN 1000 - 2 szt.,
- studni systemowych z tworzywowych DN 425, DN1000 – 6 szt.,

2) budowę kanalizacji w ul. Gruszy wraz z przykanalikami do granicy posesji zlokalizowanych wzdłuż realizowanego kolektora, od studni S33 do studni S36, w tym budowa:
- kanałów grawitacyjnych: PVC DN 200 mm – 108,27 m,
- kanałów tłocznych: PE DN 63= 72,53 m,
- studni rozprężnych DN 1000,
- studni tworzywowych DN 425
- przydomowej pompowni ścieków wraz z kompletnym wykonaniem uzbrojenia pompowni i zasilania pompowni.

3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) budowę kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SWZ. Rury i kształtki powinny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1852-1 bez dodatku substancji wypełniających. Producent powinien przedstawić badania wykonane przez akredytowaną instytucję, potwierdzające, że rury PP i kształtki PP spełniają normę PN-EN 1852-1. Przewidziano rury i kształtki litego polipropylenu (materiał jednorodny) o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2. Producent powinien przedstawić badania wykonane przez akredytowany instytut, że rury i kształtki mają sztywność obwodową SN 8 kN/m2.
Rury i kształtki muszą być ze sobą kompatybilne (tworzyć system), muszą więc być wytwarzane przez jednego producenta (ze względu na różnice w tolerancji wykonania).
Odporność na ścieranie, ubytek ścianki nie więcej niż 0,1 mm po 100.000 cykli testu Darmstadt wg PN-EN 295-3, potwierdzone odpowiednimi badaniami wykonanymi przez akredytowaną instytucję.
Rury PP są rurami jednowarstwowymi i gładkościennymi zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz.
Odporność na płukanie wysokociśnieniowe - test płukania punktowego do 120 barów i płukania liniowego do 340 barów - spełniające wymagania normy DIN V 19517. Badania potwierdzone przez akredytowaną instytucję.
Rury powinny posiadać sygnowany na wewnętrznej ścianie opis pozwalający określić producenta i podstawowe parametry techniczne metodą inspekcji telewizyjnej.
Rury PP powinny posiadać udowodnioną szczelności do min. 2,5 bar zgodnie z PN-EN 1277.
Rury PP posiadają szczelność na infiltrację wody gruntowej do 8 m słupa wody potwierdzoną przez akredytowany instytut badawczy.
Rury PP posiadają potwierdzoną wytrzymałość obliczeniową na długotrwałe obciążenia dynamiczne zgodnie z wytycznymi ATV-DVWK-A 127, rozdział 9.7.4. ł;
2) budowę odgałęzień (części przyłączy) kanalizacji sanitarnej w liniach rozgraniczających dróg (do nieruchomości odbiorców);
3) budowę kompletnej przydomowej przepompowni ścieków;
4) zasilanie energetyczne kablowe przydomowej przepompowni ścieków Pp4;
5) budowę rurociągów tłocznych ścieków wraz ze studniami rozprężnymi;
6) wszelkie roboty przygotowawcze i towarzyszące;
7) rozbiórkę i odbudowę nawierzchni jezdni, chodników i poboczy. Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń nawierzchni spowodowanych robotami i pracą sprzętu budowlanego Wykonawcy;
8) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania z uporządkowaniem terenu;
9) odwodnienie wykopów, z wywiezieniem wody jeżeli zajdzie taka potrzeba. Nie dopuszcza się zrzutu wód z odwodnienia wykopów do kanalizacji sanitarnej;
10) w razie konieczności usunięcie wszelkich kolizji z siecią wodociągową, gazową, kanalizacyjną, teletechniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci.
W przypadku zbliżenia nowo wybudowanych podziemnych urządzeń energetycznych i wodociągowych do projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej Wykonawca musi przewidzieć wykonanie z uwzględnieniem zachowania szczególnej ostrożności, bez użycia sprzętu ciężkiego, ewentualnie metodą bezwykopową;
11) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych;
12) kompleksową obsługę geodezyjną, w tym: wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, odtworzeń punktów stałych, osnowy itp., pomiarów, wykonania szkiców po wytyczeniu i inwentaryzacyjnych, do wykonania map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Oddziałem Geodezji oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę;
13) wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na czas robót wg wymagań zarządzającego w drogach publicznych, w których zlokalizowana jest kanalizacja oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót zgodnie z projektami organizacji ruchu;
14) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót. Opłata za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych zgodnie z uchwałami Rady Gminy Nadarzyn Nr XXVI/571/2004 z dnia 21 lipca 2004 r., dróg powiatowych zgodnie z uchwałą Nr XV/142/2012 Rady Powiatu Pruszkowskiego z dnia 27 marca 2012 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg zarządzanych przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego;
15) zapewnienie wymaganych nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i ST;
16) badanie materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót. Wykonawca we własnym zakresie dokona badań zagęszczenia gruntu po zasypkach i w formie pisemnej w co najmniej 2 oryginalnych egzemplarzach przekaże je Zamawiającemu. W wypadku uzyskania złych wyników wskaźników zagęszczenia Wykonawca dokona na własny koszt ponownego odkopania i zasypki z zagęszczeniem aż do uzyskania właściwych parametrów zagęszczenia. Wyniki badań należy przedstawić do wglądu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed odbiorem częściowym, a przedłożyć wraz z dokumentacją powykonawczą. W wypadku zastosowania technologii przewiertu sterowanego należy wykonać co najmniej po 1 badaniu w miejscach wykopów startowych i kontrolnych oraz przy studniach. Wskaźniki zagęszczenia gruntu w pasach drogowych zgodnie z wymogami Zarządców tych dróg, w pozostałym terenie nie mniej niż 1 badanie na 50 mb robót liniowych wykonywanych otwartymi wykopami oraz przy studniach;
17) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi, zagospodarowanie i zasilenie placu budowy i ponoszenie opłat z tym związanych;
18) zapewnienie maksymalnej ochrony istniejącego drzewostanu, tzn. w pobliżu drzew oraz pod drzewami roboty wykonać metodami bezwykopowymi, w tym przewiertami sterowanymi. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z terenem i dokona aktualizacji w zakresie istniejącego zadrzewienia w celu zaplanowania i uwzględnienia w kosztach bezwykopowej technologii wykonania robót;
19) ponoszenie kosztów zużycia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania robót, wykonania sprawdzeń oraz prób;
20) ubezpieczenie terenu robót i placu budowy;
21) wykonanie inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów grawitacyjnych. Zastosowany model kamery winien mieć obrotową głowicę. Nagranie monitoringu powinno być zarejestrowane i przekazane Zamawiającemu na płycie CD lub DVD w formacie avi, mpeg. Płyta winna być opisana – nazwa ulicy i numery studni ograniczających odcinek, dla których wykonano monitoring. Wykonany monitoring musi posiadać również opis, statystykę oraz grafikę spadku. Pozytywny wynik monitoringu będzie warunkiem odbioru robót i płatności;
22) wykonanie w 3 egz. dokumentacji powykonawczej (wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne niezbędne dla tego celu dokumenty). Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. należy przekazać Zamawiającemu;
23) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie.

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnień, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia załącznikach do SWZ.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i 36 -miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. prace budowlane w zakresie robót rozbiórkowych, zimnych, montażowych, odtworzeniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376078,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376078,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectare Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166

7.3.3) Ulica: Obrońców Tobruku 25/144

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-494

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376078,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.