eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część II



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0c25d6-70b1-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1334522,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część II i obejmuje budowę oświetlenia w następujących drogach i ulicach na terenie gminy Tuszyn:

Zadanie nr 1- Budowa oświetlenia drogowego w ul. Kasztelańskiej i Starościańskiej w Tuszynku Majorackim, gm. Tuszyn, nr ewid. dz. 77/3, 77/5, 62, 1/57, 1/60, 1/131, 1/118, 1/137, 1/136, 1/120, 1/122, 1/124, 1/148, 1/150, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonywania robót budowlanych – z dnia 01.08.2018 r., znak: BiGN.6743.Z42.2018.J.K.
Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi montaż szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 15 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.

Zadanie nr 2 - Budowa sieci energetycznej oświetlenia ul. Królewskiej w Tuszynku Majorackim , gmina Tuszyn na działkach nr ew.: 199/2, 200, 204/4, 204/5 i 205/1, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonywania robót budowlanych - z dnia 30.09.2016 r., znak: BiGN. 6743.1679.Z-35.2016.
Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi montaż szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 12 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.

Zadanie nr 3 – Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia drogowego ulicy Tęczowej w Rydzynkach, gmina Tuszyn, na działkach nr ew.: 105, 107, 108, 110/1, 120/7, 135/4 i 204 – na podstawie Decyzji Nr 49/2014/T z dnia 17.04.2014 r., znak: BGiGN.T.6740.25.15.2014.
Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi demontaż istniejącej szafy oświetleniowej i montaż nowej szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 22 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.

Zadanie nr 4:
– Budowa drogi gminnej klasy L w Głuchowie, gmina Tuszyn od km 0+719,23 do km 1+660,95 – I etap , obejmująca m.in. - budowę oświetlenia ulicznego – na podstawie Decyzji Nr 2/17 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 12.12.2017 r., znak: BiGN.6740.3.2017 – ZRID Nr adm. arch.-bud. 2701/2017.
- Budowa drogi gminnej klasy L w Głuchowie, gmina Tuszyn od km 0+000 do km 0+719,23 – II etap, obejmująca m.in. - budowę oświetlenia ulicznego – na podstawie Decyzji Nr 3/17 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 19.12.2017 r., znak; BiGN.6740.4.2017 – ZRID Nr adm. arch.-bud. 2700/2017.
Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 60 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.

2. Zakres realizacji zadania inwestycyjnego, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

3. Planowane zadanie inwestycyjne realizowane jest ze środków pozyskanych z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych; Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla Jednostek Samorządu Terytorialnego.

4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, porządkowych, ziemnych, instalacyjnych, towarzyszących, wykończeniowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
5) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
6) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza odrębnie dla poszczególnych zadań obejmujących przedmiot zamówienia, zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
7) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. W formie papierowej.
8) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
9) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów.
10) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania wybudowanego oświetlenia do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
11) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie opłat z tym związanych.
12) Ew. wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia; poniesienie kosztów ew. nadzoru nad wykonywanymi robotami przez gestorów sieci.
13) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
14) Ewentualna niezbędna wycinka drzew lub krzewów po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu.
15) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
16) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
17) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach.
18) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
19) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach.
20) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
21) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a) o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b) o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
22) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
23) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
24) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
25) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentacje projektowe i decyzje o pozwoleniu na budowę poszczególnych zadań czy zgłoszenia budowy.
26) Sporządzenie planu BIOZ.
27) Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego oświetlenia ulicznego osobno dla poszczególnych zadań inwestycyjnych od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego ze wszystkimi związanymi z tym pozwoleniami i decyzjami, jak również poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych.
28) Wszystkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, nie mogą być prototypami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
29) Zgłoszenie i uzyskanie od PGE Dystrybucja – Zakład Energetyczny odbioru wybudowanych sieci oświetlenia drogowego (o ile będzie wymagane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590173947

7.3.3) Ulica: Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.